Tuning 4t do poprawy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Tuning 4t do poprawy

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Elon Elon 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #667613
    Zdjęcie profilowe Szuwar
    Szuwar
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam więc tak mam chiniola 4t kupiłem go z cylindrem 72cc po za tym wszystko seria, jechał 75 km/h. Zatarłem go i postanowiłem się pobawić i zmieniłem cylinder na 100cc 52mm tłok PowerForce, głowica z większymi zaworami w pakiecie tej samej firmy, agresywny wałek rozrządu z okrągłymi krzywkami by dłużej otwierało zawory, gaźnik 125/150 24mm, filtr stożkowy, wariator stage6 sport pro, rolki od 4,5 do 8,5 grama zakładałem różne i różnicy nie ma za bardzo, sprzęgło malossi, sprężyna niebieska 1000, świeca NGK miałem też irydową , nowa cewka pomarańczowa niby lepsza ale ja wiem wydech taki sam jak akrapovic za 200 zł. I w końcu o to chodzi że skuter bardzo ładnie przyspiesza ale vmax 80 a powinien spokojnie jechać więcej przed modernizacją 75 a po 80. Oczywiście zmieniałem rolki i sprężyny centralne ale to nic nie dawało i pytanie do was co może być nie tak? Pasek na wariatorze wchodzi lekko ponad jego tak że jest git.

    Jakubowski
    #667619
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 211

    wiesz.. chińskie 125 co mają około 9KM jada 80-85km/max. wiec bez zmiany przełozeń przy tych 100cm bym sie nie spodziewał

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #667625
    Zdjęcie profilowe Szuwar
    Szuwar
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Sprawdzałem przełożenie to mam 11:1 czy da się jeszcze zmienić np. 8:1? Cylek powinien dać rade. Moduł mam odblokowany silnik 139qmb.

    Jakubowski
    #667626
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 211

    na 8:1 bedzie wolniejszy
    i ja ci pisze ile jeżdzą seryjne 125. a ty masz 100 i to krzesane z 50. nie spodziewaj sie cudów

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667628
    Zdjęcie profilowe Szuwar
    Szuwar
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Czyli już nic z niego nie wycisnę?

    Jakubowski
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #667785

    Maciek3city
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Mam podobną sytuację, też 100cm w 139QMB,gaźnik od 125-150, moduł,cewkę itp.
    I też max 80km/h. Ale mam na to pomysł, napiszę co wyjdzie , czekam na graty.

    #668005
    Zdjęcie profilowe Szuwar
    Szuwar
    Użytkownik
    • Postów: 5

    I jak masz te graty?

    Jakubowski
    #668009
    Zdjęcie profilowe Szuwar
    Szuwar
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Słuchajcie sprawa jest taka dzisiaj wyciągnąłem licznikowe 95-97 km/h. Sprawa tyczy się tego że tym cięższe rolki tym większy vmax a u mnie jest inaczej do wariatora stage6 pro sport dostałem rolki 6,5 grama i takie założyłem 80km/h kupiłem 7g założyłem potem 8,5g to samo a w końcu założyłem 4,5 gram i zapiera… Ale mam takie pytanie cylinder dojechany 800 km i spróbowałem go na max i przy jeździe 97km/h po 3 minutach nagle buuuu… Jakbym gaz puścił i spuściłem z manetki i odrazu przyspieszyłem na manetce i wracał silnik spowrotem odrazu do obrotów czego to może być przyczyną? Wszystko co mam to napisałem na samej górze.

    Jakubowski
    #668047
    Zdjęcie profilowe Kiler
    Kiler
    Użytkownik
    • Postów: 223

    Oj kolego no tak to się wariatora nie reguluję 😀 Zapraszam do lektury https://docplayer.pl/33063608-Poradnik-racing-planet-uklad-przeniesienia-napedu-w-skuterze.html

    #668109
    Zdjęcie profilowe Elon
    Elon
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Ja mam 125 i najszybciej jak jechałem to 97,3km/h (licznik rowerowy), teraz wynosi ok. 85-92km/h.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie