Tuning 139QMB pomoc w dobraniu gaźnika i wału do cylindra.

Witam. Posiadam Kingwaya Chinaboy/Fieesta, z silnikiem 139QMB.
Chciał bym poprosić Was forumowicze w dobraniu części do tego cylindra http://www.scooterkingz.pl/cylinder-naraku-7 ponieważ jestem w tym kompletnie zielony.
Chodzi mi głównie o wał oraz gaźnik lecz możecie też zaproponować coś od siebie bo głównie zależy mi na przyroście mocy. Skuter to kompletna seria, na to wszystko mam limit 600-700 zł.

Cylindra nie radzę kupować od tego sprzedawcy. Robiłem u niego dużo zakupów, i każdy kończył się wymianą, lub niepowodzeniem.
Ten sam cylinder co podałeś kupiłem od niego - okazało się, że był porysowany, i 3 razy musiałem biegać do nich, aby udowadniać, i aby mi wymienili. Ostatnio głowicę kupiłem - na ich stronie piszę, że od 50cm3 do tuningowych 80cm3, ta sama głowica na stronie hurtowni, pisze, że głowica z małymi kanałami, i przeznaczona TYLKO DO CYLINDRA 50CM3 (39mm) https://www.scooter-attack.com/shop/#!/en/Cylinders/Cylinder-Heads-und-Pistons/NK10013-Cylinder-Head-Naraku-50cc.html (http://www.scooterkingz.pl/glowica-naraku - jak widać jeszcze nie znaleźli łosia na tą moją, oddaną głowicę). Głowicę kupiłem w scooterkingz, na pudełeczku naraku pisało wyraźnie "Head Cylinder 50cm3", mimo to, dalej na ich stronie piszę, że do 80 cm3 - po zamontowaniu głowicy skuter na cylindrze 72cm3 wspomnianym przez Ciebie nie jechał więcej niż 45km/h. Oczywiście głowicę zwróciłem, i jeszcze wielkie pretensje, że ze mną zawsze są problemy. Przez ten ich zasrany, nie dokładny opis zmarnowałem tylko nowe uszczelki naraku, wm motor, oraz kupioną w motor-landzie. W sumie ponad 70 zł na uszczelki.
Pierwszy zakup u nich - akumulator - potrzymał 3 miesiące, nadaje się już do wyrzucenia. Przewody paliwowe, kupione u nich wypadają z bolców gaźnika - musiałem dokupić specjalne opaski zaciskowe.
Kupiłem również "komplet uszczelniaczy" - taki komplet, że dostałem 2x od strony wariatora, i zabrakło uszczelniacza od strony magneta.