Tuleja wachacza silnika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Tuleja wachacza silnika

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #245058

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czy tuleja wachacza silnika może mieć luz widoczny na filmie. Czy kwalifikuje się do wymiany. Jaka procedura wymiany, czy trzeba coś nabijać. Czy silnik musi być wyjety całkowicie z ram ?

    Film http://www.youtube.com/watch?v=hucMvTfRQ-o

    #245059

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jahooo2244 napisał:

    Czy tuleja wachacza silnika może mieć luz widoczny na filmie.

    tak

    jahooo2244 napisał:

    Czy kwalifikuje się do wymiany

    tak

    jahooo2244 napisał:

    Jaka procedura wymiany, czy trzeba coś nabijać. Czy silnik musi być wyjety całkowicie z ram ?

    jeśli wymieniałeś elementy gumowe w samochodzie w zawieszeniu tu wygląda to podobnie 🙂

    #245060

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyli na pierwsze pytanie odpowiedz powinna brzmieć nie nie moze mieć luzu bo kwalifikuje się do wymiany 🙂 . A co do samej wymiany przerabiał ktoś

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #245061

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No chłopie, na logikę…

    Tył Ci nie ucieka na zakrętach??

    Przecież takie coś to już czuć…

    #245062

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Zaczął uciekać i właśnie się zainteresowałem tą tuleja jak widac nie bez powodu. Więc decyja jest wymiana ale nadal pytam o procedure wymiany jak wyżej

    #245063

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wyjmujesz zabezpieczenie i ją wyciągasz a może spróbuj dokręcić tą śrubę bo mi o wygląda jakby było niedokręcone:)

    #245064

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale jak chodzi na boki, to chyba nie od dokręcania…

    #245065

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jacob555 napisał:

    ale jak chodzi na boki, to chyba nie od dokręcania…

    Jak nie dokręcisz to będzie chodzić na boki…
    A tam na filmie to albo mam coś z oczami albo między tą śrubą a tą gumą był jakiś luz. spróbować dokręcić nie zaszkodzi.

    #245066

    Anonimowy
    • Postów: 0

    eee tam niedokrecona :D:D kiedyś po 3 razie wkladania silnika z pospiechu nie zakrecilem tej tuleji w ogóle .. skaplem się po 2 tygodniach ^^ nic nie uciekalo .. ta guma jest do wymiany i tyle … ;p proste pytanie prosta odpowiedz .. zreszta powiedzieli ci juz wyzej

    #245067

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dokładnie bo dokręcenia nie ma możliwości

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie