Tuleja na wariatorze - 4T/Zipp Quantum Classic

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #68434
    ESOX
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Hej,
    pomału pozbywam się blokad. Słyszałem o blokadzie na wariatorze tzn. tuleja/pierścień ograniczający przesuw wariatora. Odkręciłem wariator, zdiąłem talerze. Jest tuleja. Ta tuleja jest dosyć długa. Nie jest to pierścień na tulei tylko cała jednoloita tuleja. Co mam zrobić ? Czy mam się jej całkowicie pozbyć (nie widzi mi się to) czy mogę skrócić albo dorobić krótszą ?
    Dzięki z góry 🙂

    #68438
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    tuleja ma mieć jednolitą powierzchnię. Jeśli ta tuleja wygląda tak:

    to znaczy że jest zablokowana. Odblokowana tuleja wygląda następująco:

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #68442
    ESOX
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Moja wygląda jak na 1-wszym zjęciu. Bez żadnego przegrubienia. To by oznaczało że w tym Zippie lub podobnych mu nie ma blokad/y na wariatorze ? Ktoś się orientuje czy może jest za to „wypustka na samym wariatorze” ? Albo czy można dorobić trochę krótszą tuleje, aby podnieść pasek i czy ma to sens i wpływ względem standardowej ?

    #68444
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    ta wypustka to właśnie jest blokada, tak jak pisałem Ci w poście wyżej.

    #68449
    ESOX
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Chyba mnie nie zrozumiałeś 🙂 Wypustki na tulejce nie ma. Chodzi mi o wypustkę na wariatorze. Czy ona jest ?
    Wypustka na wariatorze – niewielki kołnierz w wewnętrznej części wariatora, który nieznacznie wpływa na ograniczenie osiągów. Blokadę usuwamy przez stoczenie tej wypustki.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button