Tuleja dysztansowa

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #51716
    przemek5051
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Czy po ściągnięciu tzw. tulei dystansowej poprawią się osiągi ?

    #51717
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    przemek5051 napisał:

    Czy po ściągnięciu tzw. tulei dystansowej poprawią się osiągi ?

    Wzrośnie prędkość maksymalna, bo pasek będzie wyżej wchodził na talerz wariatora. Zdjęcie tulei dystansowej to 5 minut w Ince Street 🙂

    REKLAMA

    Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

    Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

    Advertisement

    #51719
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    Chyba ze jakis debil dal troche silikonu pod nakretke zeby sie nie odkrecila 😀 u Mnie tak bylo 😛
    Wiec nie 5 minut chyba ze ktos ma klucz pneumatyczny 😛

    #51722
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    Maniek_smola… napisał:

    Chyba ze jakis debil dal troche silikonu pod nakretke zeby sie nie odkrecila 😀 u Mnie tak bylo 😛
    Wiec nie 5 minut chyba ze ktos ma klucz pneumatyczny 😛

    Ja mam klucz udarowy oraz wkrętarkę akumulatorową, 5 minut to max ile na tę czynność potrzeba przy tych narzędziach 🙂

    #51727
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    No tak 😛 ale bez tego trzeba sie niezle nameczyc 😛

    #51745
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    jak ma się odpowiednią blokadę to niewiele wolniej niż pneumatem

    a ten „silikon” to był klej do gwintów

    #51751
    przemek5051
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Dzięki za informacje 🙂

    #52037
    przemek5051
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Pomogło xD 😀 Wczoraj ściągnąłem tą tuleje i z 45km/h zrobiło się 70 😉

    #52038
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Co do nakrętek – serwis do którego odstawiłem Rometa na wymianę korektora momentu obrotowegozniszczył sobie 3 blokady i nie odkręcili tego. Oddałem bo nie mogłem odkręcić, w końcu spawarka poszła w ruch i całość odkręciliśmy klucem o długości 120 cm i blokadą która trzymała dzwon sprzęgła – ramię o długości 2 metrów. Wszystko przez notoryczne przegrzewanie sprzęgła po awarii korektora. Nakrętka wariatora zeszła po uderzeniu młotkiem w klucz – nie potrzeba było blokad.

    #52168
    przemek5051
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Tylko na czym jeszcze może mnie trzymać blokada ? że nawet z górki nie pojedzie więcej niż 70? ;(

    #52170
    elastyna
    Użytkownik
    • Postów: 244

    Poprostu to jest maksimum twojego skutera:P Więcej nie pojedzie i tyle, jeżeli chcesz żeby więcej leciał to zacznij tuningować.

    #52172
    bitronxp1
    Użytkownik
    • Postów: 399

    mi tez kiedyś leciał z górki tylko 70 ale jak mu dałem cięższe rolki z 4,5g na 5,5g to leciałem 83km/h ale to było z małej górki a na dużej nie spawdzałem

    #52710
    micaddo
    Użytkownik
    • Postów: 137

    Można zamknąć licznik w Ince Street ale to są koszta,więc nie ma sensu nic więcej robić,to nie ścigacz tylko skuter 50ccm.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button