Trudny wybór 125 ccm.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #174495 Reply
    jabol89
    Użytkownik
    • 2
    • 6Postów:

    Witam serdecznie, to mój pierwszy post tutaj i proszę Was o pomoc:
    Noszę sie z zamiarem kupna skutera o poj. 125cm3 mam pewne typy i chciałbym byście pomogli mi w wyborze, moje typy to:
    – honda pcx 125
    -honda sh 125
    – yamaha xenter 125
    – yamaha majesty s 125
    Skuter głownie do miasta, dodam ze jestem wysoki 190cm wzrostu.

    #174496 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 11
    • 562Postów:

    Ja mam od ponad miesiąca Honde PCX 125 . W mieście rewelacja v-max 110km/h. W korkach bajka.Kolega ma Downtowna 125 w mieście porażka. Co do twojego wzrostu to raczej PCX nie bedzie dobry.Możesz wyglądać jak dorosły na pocket biku 😛

    #174498 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Przy tym wzroście to polecam tylko Kymco Downtown.
    PCX jest malutki
    Na SH i Xenterze będzie Ci nie wygodnie.

    #174500 Reply
    jabol89
    Użytkownik
    • 2
    • 6Postów:

    Kymco downtown wydaje mi sie trochę wielki jak na przeciskanie sie przez zatłoczone miasto, ale ja sie nie znam dlatego proszę Was o opinie.

    #174570 Reply
    Bonzo
    Uczestnik
    • 3
    • 135Postów:

    W podobnym wątku zaproponowałem jeszcze jedna maszynkę i również Tobie poleciłbym zainteresować się jeszcze jednym skuterem a mianowicie SYM GTS 125i ( jedyne co może Ci w nim nie odpowiadać to fakt, że jest niestety duży).

    #174659 Reply
    WodzuWGK
    Uczestnik
    • 4
    • 422Postów:

    Dawidsuper8 napisał:

    W mieście rewelacja v-max 110km/h. W korkach bajka.Kolega ma Downtowna 125 w mieście porażka.

    W mieście latasz 110 km/h ? Nieźle.
    Możesz rozwinąć myśl swojego kolegi który twierdzi że Downtown 125 w mieście to porażka ?

    #174699 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    WodzuWGK napisał:

    Dawidsuper8 napisał:
    W mieście rewelacja v-max 110km/h. W korkach bajka.Kolega ma Downtowna 125 w mieście porażka.

    W mieście latasz 110 km/h ? Nieźle.
    Możesz rozwinąć myśl swojego kolegi który twierdzi że Downtown 125 w mieście to porażka ?

    Dawaj Dawid, tez chętnie się dowiem co go „poraziło” :):):)

    #174950 Reply
    jabol89
    Użytkownik
    • 2
    • 6Postów:
    #174952 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Ja „choruję” na starą Majesty. Jeden z nielicznych 125 gdzie można wyciągnąć nogi. Dla mnie to ważne a mam 180cm wzrostu więc nie tak znowu mało. Idealne połączenie kompakta z krążownikiem (jeśli chodzi o pozycję kierowcy).

    http://www.scooter-station.com/ttesimages/scooters/nouveautes2009/Yamaha_YP_125_Majesty_ac4pz.jpg

    #174958 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    majesty ładniutka stary pantheon 125 2t też mi się podoba mam i jedzie sie jak na kanapie i 14,8km jest czym pocisnąć jak na 125 tylko ten stosunek wagi do mocy przekracza j….ana choć nie każda częśc 0.0993 a część 0,110

    #174980 Reply
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Cos chyba pomyliles. Pantheon do 1999r 125 2t lapie sie lekko na ustawe. Nie mam przy sobie papierow ale sprawdze i podam dokladnie.

    #174983 Reply
    jabol89
    Użytkownik
    • 2
    • 6Postów:

    Wracając do tematu gdzie potrzebowałem pomocy, co powiedzie na ta yamahe x max z którą wkleiłem link? Nada się na miasto i małe wypady za miasto dla mnie przy wzroście 190? nie jest za duża na manewry po mieście?

    #174991 Reply
    Junon
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:

    Cześć Wszystkim.
    A moje zagadnienie takie; chcę jeździć na wycieczki za miasto z dziewczyną,ważymy razem duuużżooo! jaki skuter 125ccm nas powiezie,jaki da radę? Który jest wygodny dla dwóch osób?
    Pozdrówka

    #174999 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    duży

    #175004 Reply
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Taki ktory ma stosunek mocy do masy na poziomie 0,09999

    #175025 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    B4rtek napisał:

    Taki ktory ma stosunek mocy do masy na poziomie 0,09999

    Nie zapominajac przy tym o dopuszczalnej mocy .

    #175096 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 11
    • 562Postów:

    WodzuWGK napisał:

    Dawidsuper8 napisał:
    W mieście rewelacja v-max 110km/h. W korkach bajka.Kolega ma Downtowna 125 w mieście porażka.

    W mieście latasz 110 km/h ? Nieźle.
    Możesz rozwinąć myśl swojego kolegi który twierdzi że Downtown 125 w mieście to porażka ?

    no latami tam gdzie można np. Wisłostrada od Centrum Sportu,Most Północny,Most Siekierkowski.
    kolega co kupił Kymco sam uwaza ze na miasto jest troche za gruby.
    Ale wiadomo kazdy kupuje to do czego mu potrzebny taki sprzet.
    Ja kupłem PCXa do mista bo praktycznie tylko po nim jeżdze, kolega zakupił wtedy nowego Downtowna bo lata w trasy 🙂

    #176166 Reply
    maryba
    Użytkownik
    • 1
    • 10Postów:

    Słuchajcie też , jestem na etapie szkukania 125 i wybór zawęża mi sie do trzech modeli Piaggio X9,
    Honda S-Wing i w tej chwili wpadł mi w oko SYM GTS 125i EVO który zaproponujecie ? Z tego co dotyczytałem jest tez SYM GTS 125i (bez EVO) który jest chyba lepiej wyposażony – czy to prawda.

    Ps. do tej pory jeździłem Torosem GP500 – rozumiem że o zwrotności w korkach będę mógł zapomnieć wybierajac którąś z tych 125?

    a moze nówke rometa ?

    http://www.romet.pl/Moto,MAXI_125,20,667,14051,2014.html

    #176216 Reply
    roomcajz
    Uczestnik
    • 17
    • 1 073Postów:

    Kochani, za duża do przeciskania się w korku to jest Honda Goldwing. Nie róbcie z tych 125-tek jakichś potworów- krążowników. DownTown w zupełności nadaje się do miasta i poza brakiem możliwości wyprostowania nóg jest wygodny.

    #176218 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    maryba napisał:

    Słuchajcie też , jestem na etapie szkukania 125 i wybór zawęża mi sie do trzech modeli Piaggio X9,
    Honda S-Wing i w tej chwili wpadł mi w oko SYM GTS 125i EVO który zaproponujecie ? Z tego co dotyczytałem jest tez SYM GTS 125i (bez EVO) który jest chyba lepiej wyposażony – czy to prawda.
    Ps. do tej pory jeździłem Torosem GP500 – rozumiem że o zwrotności w korkach będę mógł zapomnieć wybierajac którąś z tych 125?
    a moze nówke rometa ?
    http://www.romet.pl/Moto,MAXI_125,20,667,14051,2014.html

    Oczywiście, że kup Rometa. Na pewno będziesz miał okazję nim często pojeździć – do serwisu 🙂
    Pół biedy jak zrobią od ręki, gorzej jak wstawisz na pół roku i sezon minie 🙂
    A z wielkością 125-tek nie przesadzaj, może to nie Toros F16 ale spokojnie w korkach dasz radę. To nie ciągnik z naczepą tylko zwykły mały miejski skuter.

    #176223 Reply
    roomcajz
    Uczestnik
    • 17
    • 1 073Postów:

    otóż to maxwell. albo rybki albo akwarium- ma być wygodnie, musi być większy, ma się wszędzie zmieścić- kolana będą wystawać przed przednią czachę. i tak 125-tki naprawdę niewiele albo wcale nie różnią się wielkością od 50-tek – jak tico i cinquecento to chyba odpowiednie porównanie.

    #176226 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    maxell napisał:

    Oczywiście, że kup Rometa. Na pewno będziesz miał okazję nim często pojeździć – do serwisu 🙂

    Boszz jak ty piep… i w kółko to samo.

    #176236 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Wombat napisał:

    Boszz jak ty piep… i w kółko to samo.

    Piszę co mówią na temat Rometa Maxi 125 ich posiadacze np tutaj
    http://www.skuterowo.com/forums/topic/romet-maxi-125-czy-ktos-juz-tym-jezdzi

    Moim zdaniem to złom, bo Romet właśnie taki jest. I nie tyczy się to wszystkich chińczyków.

    #176240 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    A widzisz. To co innego. Też po wpisach Kate i paru innych osób mam podobne zdanie o Romecie Maxi a nie ogólnie o Romecie jako Romecie. To Maxi to szajs, w tej klasie wybitnie nie udany i szkoda na niego kasy.

    #176243 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

    Wombat napisał:

    A widzisz. To co innego. Też po wpisach Kate i paru innych osób mam podobne zdanie o Romecie Maxi a nie ogólnie o Romecie jako Romecie. To Maxi to szajs, w tej klasie wybitnie nie udany i szkoda na niego kasy.

    I to ja nie czytam ze zrozumieniem? A o którego Rometa autor wpisu pytał? Właśnie o maxi 125, nie innego, tylko tego konkretnego.

    #176250 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    Ty piszesz Romet, piszesz Junak, Router, etc.. używasz tego zamiennie i nie wnikasz w modele. Jedziesz na całość jak leci i bez chwili refleksji.I nie sil sie na udowadnianie że tym razem było inaczej.

    jakoś w tematach technicznych zbyt merytorycznie nie udzielasz. Udzielasz się głównie oceniając firmy.

    #176265 Reply
    H2SO4
    Użytkownik
    • 1
    • 243Postów:

    Maksiu zwyczajnie goni w piętkę. No jak nie jak tak. Robi to już teraz nawet bardziej dla zasady niż z realnej potrzeby.
    Kiedyś miał zwykłego chinola i był nawet całkiem zadowolony z niego, a teraz ma zwykłą 250-kę z silnikiem od Rometa Maxi 250
    (i też na licencji Hondy sprzed iluś tam lat licząc wstecz) i jest mu bardzo wstyd z tego powodu, bo na burgermanii mu zwyczajnie dogadują, że to taki biedny miś jest. I chłopak się zwyczajnie przejął opiniami tamtych innych. I jest mu teraz z tym tak bardzo, bardzo źle.

    Maksiu, sprzedaj ten swój obecny ZŁOM (czytaj. używany Kymczak GD250), a nawet za bezcen i kup wreszcie tego Suzuki Burgmana 650.
    Bo król jest tylko jeden. Więc zostań wreszcie królem i przestań tak zwyczajowo krakać jak ta zwykła wrona na słupie energetycznym.

    Zrób to dla innych, albo jednak nawet dla siebie tak zrób.
    Maxellu, a nie widziałeś się pan z niejakim Dżozefem? Nieistotne to jest, bo też pan już gnuśniejesz. I to widać nawet po kolejnych wpisach tutaj.
    Kup tego Burgera z dwoma garami to może ci nawet tamtejsi inni zaczną rękę podawać i się do ciebie przyznawać, bo z tą obecną zwykłą 250-ką to raczej zapomnij o takim fakcie.

    I znowo wyszło niemerytorycznie, chociaż poświęciłem całkiem sporo uwagi w tym wpisie tej jednej konkretnej osobie. Ciekawe co zrobi z taką wklepaną tutaj wiedzą? Pewnie jednak zwyczajowo zignoruje. No i dobra.

    ROMET górą, ROMET wszędzie, Kymczak padnie, ROMET będzie. NADAL.

    A że jest to taki zwykły i masowo klepany chinol już od dawien dawna, a lata mnie to teraz zasadniczo. Skuter, piła lub kosa spalinowa, itd.
    Trzy sezony ma to wytrzymać i potem zwyczajowo zmiana na nieco inne plastiki (czytaj. obudowy), ale dalej z takim samym napędem (2T, 4T)

    #176281 Reply
    k9g
    Użytkownik
    • 2
    • 10Postów:

    A jak się ma dynamika jazdy takiego Kyamco AC 125 do x8 i pcx? Chodzi mi o zrywność. Cyferki na papierze przemawiają na korzyść x8 i pcx, ale czy tak jest w praktyce? Najlepiej niech się wypowiedzą osoby, które jeździły AC i jakimś innym.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Trudny wybór 125 ccm.
Twoje informacje:




Back to top button