Trochę głupich pytań xD

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #281104
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A więc: -Co to jest sprężyna centralna xD -Przy wymianie sprzęgła na sportowe konieczna jest wymiana dzwona sprzęgła??? -Czym się różni Wariator od Multi Wariatora? PS. Może mi ktoś podać link do sklepu internetowego (polskiego) z częściami tuningowymi (optycznymi) Do Peugeot Jet Force.

    #281105
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    1.sprezyna centralna koryguje moment obrotowy 😀 2. niema takiej potrzeby . Chyba ze twoj stary dzwon jest zuzyty … 3 . Niczym ! jest to jedno i to samo http://www.sklep.jednoslad.pl

    #281106
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie ma polskiego internetowego sklepu z częściami optycznymi do Jet Force ale jest pare sklepów z częściami zamiennymi albo tuningowymi (mechaniczne i optyczne) do większości skuterów dostępnych w naszym kraju. http://www.sklep.mieloch.pl http://www.sklep.jednoslad.pl

    #281107
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    2. niema takiej potrzeby . Chyba ze twoj stary dzwon jest zuzyty …

    Zależy od sprzęgła. Np. Polini Evo 2G potrzebuje wzmocnionego dzwonu bo inne krzywi.

    #281108
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nikikin napisał:

    Zależy od sprzęgła. Np. Polini Evo 2G potrzebuje wzmocnionego dzwonu bo inne krzywi.

    A to prawda że jak sprzęgło jest seryjne a ja mam taki dzwonek Stage6 WG to może się coś zwalić w sprzęgle?

    #281109
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    PodLy napisał:

    A to prawda że jak sprzęgło jest seryjne a ja mam taki dzwonek Stage6 WG to może się coś zwalić w sprzęgle?

    Nie.

    #281110
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nikikin napisał:

    2. niema takiej potrzeby . Chyba ze twoj stary dzwon jest zuzyty …

    Zależy od sprzęgła. Np. Polini Evo 2G potrzebuje wzmocnionego dzwonu bo inne krzywi.

    Chłopie Chłopie Ja Tu Mowie o Jakis normalnych sprzęgłach … Chyba nikt Nieoczekujacy super wypasu i niemajacy dużej gotówki niekupi tego sprzęgła … Tagrze nikt nieobeznany niekupi tego sprzęgła ….. Wie? lepiej nie mąć chlopakowi w głowie …..

    #281111
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A o co chodzi z tym w sprężynie głównej np: +50% +30% +20% Co to daje wytłumaczcie mi to dokładnie bo ja jestem akurat w tych sprężynach zielony =/ A jeśli chodzi o sprzęgło to mam zamiar kupować The Best rzeczy nie mam zamiaru kupić czegoś lipnego =) cena mnie nie obchodzi może był i gigantyczna xD

    #281112
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    też to twardość sprężyny im więcej % tym twardsza

    #281113
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tym twardsza czyi co to da ze jest twardsza czym się różni twarda od miękkiej ?

    #281114
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Twardsza – rusza przy większych obrotach Mie – Na nizszych. jak się myle to poprawcie

    #281115
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak masz kupe kasy to zaraz Ci dobierzemy rzeczy za 10 tysiecy polskich złotych oto się niebuj …. Ze sprezynkami na sprzegle tak jest jak napisać Wino a z centralnymi to im twardsza tym z mniejszych obrotów rusza…. bo np . Przy 70 mocnej pasek musi przeniesc więcej momentu niz przy seryjnej 50 czyli seryjna sprezyna centralna nieda sobie rady pasek będzie się slizga dlatego kupuje się odpowiednie procenty sprezyn … Od co cała filozofia …

    #281116
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    On mówi o sprężynie centralnej!! Sprężyna centralna pełni role się przeciwstawnej do rolek!! Im twardsza tym teoretycznie większe przyśpieszenie kosztem prędkości

    #281117
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ej Jak ten pst był do mnie To widzę ze się w ogole na rzeczy nieznasz I zaraz dostaniesz warna za Gadanie głupot i podwazanie postu Moderatora ….

    #281118
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ok dzięki wam za pomoc!

    #281119
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak pisałem swój post to twojego jeszcze nie było!! Tak na marginesie: Moderator też człowiek może się mylić (ale nie mówił że się mylisz) Owszem przy 70 tak jest wymagana twardsza sprężyna gdyż pasek może się ślizgać ale też wtedy wkładamy cięższe rolki, ale nie czaje co ma sprężyna centralna co do ruszania!? Wg mnie to ma ona do przyśpieszania gdyż kontruje siłę odśrodkową rolek… wg mnie to do ruszania maja sprężynki sprzęgła gdyż jak założymy twardsze to rusza nam z wyższych obrotów a miększe z niższych

    #281120
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jeszcze jedno te % są odniesieniem do oryginalnej twardości sprężyny … to tez się czasem przydaje komuś bo niby +15% od czego, gdy by nie od oryginalnie wykalibrowanej sprężyny centralnej. POZDROO:)

    #281121
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Siwy słuchaj Jak nie jestes Pewny to się niewypowiadaj … Ja takie sprawy regulacyjne przerabiałem wiele razy i sprezyna centralna nie słuzy od przyspieszenia … Wsadzisz do seryjniaka Nawet +15 to Ci zrobi Muła a nie doda Przyspieszenia … Wszystkie rolki sprezynki to jest kwestia regulacji !!!! Tak kolego te % są Kalibrowane od seryjnej sprężyny ….

    #281122
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Twarda sprężyna zamuli seryjny skuter gdyż nie będzie miał on się porostu “wydostać/wyciągnąć” paska z kół pasowych czy nie?? jeśli się mylę Wolomo popraw mnie i opisz dokładnie. Twardsza sprężyna centralna jak dyby blokuje rozchodzenie się tarcz koła pasowego, aby mogły się one rozejść to trzeba zastosować cięższe rolki. ściskany przez koła pasowe pasek też potrzebuje odpowiedniej się aby się z nich wydostać!! Im twardsza sprężyna tym później zaczną się rozchodzić także a więc będzie przełożenie na moment a nie na prędkość (bo gdyby było mniejsze obwód na sprzęgle to by przekładało na prędkość) gdy przekłada na prędkość a sprzęgło jeszcze nie złapie i zaczną tarcze się rozchodzić to sprzęgło będzie przyspieszać gdy koło będzie stać w miejscu i w efekcie złapie gdy będzie miał silnik mniejszy moment a co za tym idzie z kolei wolniej ruszymy. Mam nadzieje że opisałem to dosyć prosto i mnie zrozumiecie. A niech moderator Wolomo mi to wytłumaczy jeśli się pomyliłem 🙂

    #281123
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Słuchaj Masz trochę racji… Ale to samo pisałem wcześniej… Centralna dobiera Sie do tuningu jako element regulacji!! Im twardsza sprężyna tym teoretycznie LŻEJSZE rolki, bo inaczej nie ruszysz nie wkręci Ci się na obroty… Ale nie zawsze jest tak ze wsadzisz rolki 2g i sprężynę +90 i będzie Ok Różnie to bywa zależy wiele od części, jakie masz w skucie…. Ale sprężyna centralna to element regulacji nie podnosi osiągów w seryjniaku i nie zrobi cudów przy full tuningu Po prostu żeby było dobrze to jest regelacja….. Gdzieś na starym forum był post opisujący dokładnie regulacje sprezyna-rolki… Itp… Poszukaj to zobaczysz, Kto ma Rajcie…. Pozdro….

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button