Trochę głupich pytań xD

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #281104 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A więc: -Co to jest sprężyna centralna xD -Przy wymianie sprzęgła na sportowe konieczna jest wymiana dzwona sprzęgła??? -Czym się różni Wariator od Multi Wariatora? PS. Może mi ktoś podać link do sklepu internetowego (polskiego) z częściami tuningowymi (optycznymi) Do Peugeot Jet Force.

    #281105 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    1.sprezyna centralna koryguje moment obrotowy 😀 2. niema takiej potrzeby . Chyba ze twoj stary dzwon jest zuzyty … 3 . Niczym ! jest to jedno i to samo http://www.sklep.jednoslad.pl

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #281106 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie ma polskiego internetowego sklepu z częściami optycznymi do Jet Force ale jest pare sklepów z częściami zamiennymi albo tuningowymi (mechaniczne i optyczne) do większości skuterów dostępnych w naszym kraju. http://www.sklep.mieloch.pl http://www.sklep.jednoslad.pl

    #281107 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    2. niema takiej potrzeby . Chyba ze twoj stary dzwon jest zuzyty …

    Zależy od sprzęgła. Np. Polini Evo 2G potrzebuje wzmocnionego dzwonu bo inne krzywi.

    #281108 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nikikin napisał:

    Zależy od sprzęgła. Np. Polini Evo 2G potrzebuje wzmocnionego dzwonu bo inne krzywi.

    A to prawda że jak sprzęgło jest seryjne a ja mam taki dzwonek Stage6 WG to może się coś zwalić w sprzęgle?

    #281109 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    PodLy napisał:

    A to prawda że jak sprzęgło jest seryjne a ja mam taki dzwonek Stage6 WG to może się coś zwalić w sprzęgle?

    Nie.

    #281110 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nikikin napisał:

    2. niema takiej potrzeby . Chyba ze twoj stary dzwon jest zuzyty …

    Zależy od sprzęgła. Np. Polini Evo 2G potrzebuje wzmocnionego dzwonu bo inne krzywi.

    Chłopie Chłopie Ja Tu Mowie o Jakis normalnych sprzęgłach … Chyba nikt Nieoczekujacy super wypasu i niemajacy dużej gotówki niekupi tego sprzęgła … Tagrze nikt nieobeznany niekupi tego sprzęgła ….. Wie? lepiej nie mąć chlopakowi w głowie …..

    #281111 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A o co chodzi z tym w sprężynie głównej np: +50% +30% +20% Co to daje wytłumaczcie mi to dokładnie bo ja jestem akurat w tych sprężynach zielony =/ A jeśli chodzi o sprzęgło to mam zamiar kupować The Best rzeczy nie mam zamiaru kupić czegoś lipnego =) cena mnie nie obchodzi może był i gigantyczna xD

    #281112 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    też to twardość sprężyny im więcej % tym twardsza

    #281113 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    tym twardsza czyi co to da ze jest twardsza czym się różni twarda od miękkiej ?

    #281114 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Twardsza – rusza przy większych obrotach Mie – Na nizszych. jak się myle to poprawcie

    #281115 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jak masz kupe kasy to zaraz Ci dobierzemy rzeczy za 10 tysiecy polskich złotych oto się niebuj …. Ze sprezynkami na sprzegle tak jest jak napisać Wino a z centralnymi to im twardsza tym z mniejszych obrotów rusza…. bo np . Przy 70 mocnej pasek musi przeniesc więcej momentu niz przy seryjnej 50 czyli seryjna sprezyna centralna nieda sobie rady pasek będzie się slizga dlatego kupuje się odpowiednie procenty sprezyn … Od co cała filozofia …

    #281116 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    On mówi o sprężynie centralnej!! Sprężyna centralna pełni role się przeciwstawnej do rolek!! Im twardsza tym teoretycznie większe przyśpieszenie kosztem prędkości

    #281117 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ej Jak ten pst był do mnie To widzę ze się w ogole na rzeczy nieznasz I zaraz dostaniesz warna za Gadanie głupot i podwazanie postu Moderatora ….

    #281118 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ok dzięki wam za pomoc!

    #281119 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jak pisałem swój post to twojego jeszcze nie było!! Tak na marginesie: Moderator też człowiek może się mylić (ale nie mówił że się mylisz) Owszem przy 70 tak jest wymagana twardsza sprężyna gdyż pasek może się ślizgać ale też wtedy wkładamy cięższe rolki, ale nie czaje co ma sprężyna centralna co do ruszania!? Wg mnie to ma ona do przyśpieszania gdyż kontruje siłę odśrodkową rolek… wg mnie to do ruszania maja sprężynki sprzęgła gdyż jak założymy twardsze to rusza nam z wyższych obrotów a miększe z niższych

    #281120 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    jeszcze jedno te % są odniesieniem do oryginalnej twardości sprężyny … to tez się czasem przydaje komuś bo niby +15% od czego, gdy by nie od oryginalnie wykalibrowanej sprężyny centralnej. POZDROO:)

    #281121 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Siwy słuchaj Jak nie jestes Pewny to się niewypowiadaj … Ja takie sprawy regulacyjne przerabiałem wiele razy i sprezyna centralna nie słuzy od przyspieszenia … Wsadzisz do seryjniaka Nawet +15 to Ci zrobi Muła a nie doda Przyspieszenia … Wszystkie rolki sprezynki to jest kwestia regulacji !!!! Tak kolego te % są Kalibrowane od seryjnej sprężyny ….

    #281122 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Twarda sprężyna zamuli seryjny skuter gdyż nie będzie miał on się porostu „wydostać/wyciągnąć” paska z kół pasowych czy nie?? jeśli się mylę Wolomo popraw mnie i opisz dokładnie. Twardsza sprężyna centralna jak dyby blokuje rozchodzenie się tarcz koła pasowego, aby mogły się one rozejść to trzeba zastosować cięższe rolki. ściskany przez koła pasowe pasek też potrzebuje odpowiedniej się aby się z nich wydostać!! Im twardsza sprężyna tym później zaczną się rozchodzić także a więc będzie przełożenie na moment a nie na prędkość (bo gdyby było mniejsze obwód na sprzęgle to by przekładało na prędkość) gdy przekłada na prędkość a sprzęgło jeszcze nie złapie i zaczną tarcze się rozchodzić to sprzęgło będzie przyspieszać gdy koło będzie stać w miejscu i w efekcie złapie gdy będzie miał silnik mniejszy moment a co za tym idzie z kolei wolniej ruszymy. Mam nadzieje że opisałem to dosyć prosto i mnie zrozumiecie. A niech moderator Wolomo mi to wytłumaczy jeśli się pomyliłem 🙂

    #281123 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Słuchaj Masz trochę racji… Ale to samo pisałem wcześniej… Centralna dobiera Sie do tuningu jako element regulacji!! Im twardsza sprężyna tym teoretycznie LŻEJSZE rolki, bo inaczej nie ruszysz nie wkręci Ci się na obroty… Ale nie zawsze jest tak ze wsadzisz rolki 2g i sprężynę +90 i będzie Ok Różnie to bywa zależy wiele od części, jakie masz w skucie…. Ale sprężyna centralna to element regulacji nie podnosi osiągów w seryjniaku i nie zrobi cudów przy full tuningu Po prostu żeby było dobrze to jest regelacja….. Gdzieś na starym forum był post opisujący dokładnie regulacje sprezyna-rolki… Itp… Poszukaj to zobaczysz, Kto ma Rajcie…. Pozdro….

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Trochę głupich pytań xD
Twoje informacje:




Back to top button