Trekker nie odpala poddaje sie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #225512 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    więc tak kupiłem nowy gaźnik zakładam odpala ,regulacje zostawiłem na dziś, dziś przychodzę daje mniejsza dysze i dupa nie odpala z powrotem większa i dalej dupa , seryjny gaźnik i znowu dupa (wszystko było czyszczone), mówię to może koprecha po całej sytuacji z kuzynka (ci co czytają shouta wiedzą o co chodzi) , wkładam palec i jak w miarę powoli kopie to słyszę gdzieś syczenie a palca nie wypycha , jak mocniej kopne to jakoś go tam wypycha, to mówię, uszczelka pod głowicą , ściągam cyl , uszczelka ok , cylinder, ŻADNEJ ryski , tłok prawie idealny bo tylko troszkę nagaru z prawej strony tłoka , pierścienie tez ideał ,

    P.S świeca ma mocno iskrę i kolor kawy z mlekiem a zanim ściągnąłem cyl to ja wytarłem kopnąłem pare razy i była mokra czyli waha dochodzi

    DLACZEGO MÓJ TREKKER NIE ODPALA ???!!!!

    #225513 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Czyli niby jest wszystko w porzadku ale nie ma komprechy, dobrze rozumiem?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #225514 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a nie wydmuchuje komprechy przez któryś simmering ❓

    #225515 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    PodLy napisał:

    ale nie ma komprechy

    jak kopnie się normalnie to wywala palec ale jak ręka nacisnę powoli to słychac syczenie a ale nie z pod palca

    #225516 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wygląda na ok. A nie puszcza gdzieśą laczenie karterow? simeringiż ew. uszczelka od krucca lub gaźnika i sprawdź membranki

    #225517 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ja bym sprawdźił uszczelkę i w ogóle cały karter na łączeniu i simmeringi i sprawdźił bym też membranki z całym zaworem, króciec dolotowy czy nie pękł ( o ile jest z gumy ) oraz przewód podciśnienia … bo ja innej przyczyny tutaj nie widzę jak tylko to.. :-/

    #225518 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Adverion, jakbys przeczytal moj post który jest umieszczony nad twoim to zauwazylbys ze to samo juz mu napisalem :573:

    #225519 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no to sorry nie zauwazyłem … bo mi się cała strona nie załadowała a zjechałem na sam dół i zaczałem pisać.. no ale o podciśnieniu nic nie pisałeś…

    #225520 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    to chyba wina elektryki bo , jak podłączam aku to iskrzy a stacyjka wyłączona

    #225521 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    źle masz podlaczana lub cos się odlacza posprawdzaj wszystkie kable pokolei. ew. mozesz mieć gdzieś przebicie

    #225522 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    te syczenie powolne to jest upust cisnienia na pierścieniach , Luft spowrotem uciekaja do komory płukania i po drodze przez wydech .. wiec nic dziwnego nie dzieje się z silnikiem .. tak przynajmniej uwazam w kwesti uszczelnienia

    #225523 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no jak tłok się powoli przesuwa to między pierścieniami zawsze będzie uciekać 😛 na zamkach albo pod pierścieniami bo pierścienie nie docisną się do tłoka i gładzi cylindra i są nieszczelne a jak kopniesz to są dociskane i nie syczy xD
    zamiast metod „na oko” to weź lepiej kompresję zmierz i będzie wszystko jasne.

    #225524 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    źle masz podlaczana

    ale to się nagle stało

    Mafioz napisał:

    weź lepiej kompresję zmierz i będzie wszystko jasne.

    no zobaczymy ale cyl nie ma ani ryski 😀

    #225525 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ale możliwe że uszczelka jakaś poszła i kompra ucieka 🙄

    #225526 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ja stawiam na układ zasilania ponieważ po zmianie gaźnika to się stało .. lewe powietrze ? coś nieszczelnie złożone albo zawór membranowy ^^

    #225527 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    mowilem ci wrona juz ! sprawdź membranki

    #225528 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    idę rozebrać całego skuta , może kabel się jakiś przetarł albo huk wie co . Czy to możliwe że wysiadł moduł, bo mój dziadek się ze mną kłóci że to może być moduł a ja uważam że skoro iskra jest to nie moduł , i idę jeszcze raz sprawdźić membranki , bo wczoraj je ściągnąłem ale znajomy mi powiedział ze mam zassac powietrze i jak będzie łatwo szło to znaczy ze są jebnięte pomimo tego że wyglądają na dobre

    #225529 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    heh. Modul moze. dawac iskre moze ale np. wtedy nie daje takiej wydajnej jak powinien w nieodpowiednim momencie źle odstepy itd. posprawdzaja elektryke i będziesz wiedzial albo oddaj do serwisu na koszt kuzynki

    #225530 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    do serwisu nie oddam bo skuta potrzebuje dziś na 15 , a raczej nie podciągnę tego pod kuzynkę bo jeden dzień już skuter jeździł

    #225531 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wrona napisał:

    potrzebuje dziś na 15

    umowiles się z kimsą xD 😀 jakas laskaż xD
    No to sprawdź na innym module moze tez. jak co mam na sprzedaz od speeda modul ;] za grosze ci oddam ;pp albo jakbys chcial cala elektryke xD

    #225532 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    teraz doszedłem do wniosku ze z elektryka juz wcześniej byl problem i właśnie idę wymienić membranki to musi pomoc bo moje juz były lekko przeźroczyste

    #225533 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no wymień i napisz jak będzie się sprawował z nowymi 😉

    #225534 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    odpala i nie wiedziec czemu chodzi duuuużo ciszej (podobał mi się taki głośny) , teraz zupełnie inaczej ciągnie , do 40 tak fajnie a później muł ale wali mnie to bo zakładam 17,5 (już był ale musiałem na chwile wrócić do serii)

    #225535 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no to masz odpowiedź czemu inaczej… bo masz mniejszy gaźnik :mrgreen:
    Chcesz żeby chodził głośnieją wywal trochę waty z końcówki 😆

    #225536 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Adverion napisał:

    bo masz mniejszy gaźnik

    ale na 12 tez chodził głośniej, a wata juz jest dawno wypalona

    #225537 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wrona napisał:

    duuuużo ciszej (podobał mi się taki głośny) , teraz zupełnie inaczej ciągnie

    Miałem zupełnie to samo w DT !!!
    Z dnia na dzień … dużo ciszej i takiego kopa dostała 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Trekker nie odpala poddaje sie
Twoje informacje:




Back to top button