Traci iskrę/ gubi obroty
- This topic has 21 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years, 5 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 10 kwietnia 2010 dnia 19:55 #216777
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Żeby wam się nie nudziło to mam dla Was zagadkę. Moja apka przeszła już 2 mechaników którzy nic nie zdziałali.
Problem jest taki jak ma filmiku. manetka jest w tym samym miejscu, tzn trzymam ją a ona traci obroty i prawie gaśnie, po czym znów załapie i obroty rosną. i za chwile znów gaśnie.
Wymieniałem świece, membranki, uszczelki w silniku, czyściłem wydech, sprawdzałem moduł,fajkę przewód od fajki, benzynę, czyściłem i regulowałem gaźnik.
Dodam jeszcze, że wczoraj go przypchałem od mechanika bo stwierdził że wina wydechu i stacyjki. wczoraj przejechalem się pare min po osiedlu i dziś też, zatrzymałem się i stał na nóżkach i zgasł. jak odpaliłem to po chwili zgasł. i tak w kółko. jak odpale i gazu dam to jest jak na filmiku. pomózcie10 kwietnia 2010 dnia 20:15 #216778Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ten film wideo jest prywatny.
to ci zagadkaJuż zmieńiłem.
10 kwietnia 2010 dnia 20:17 #216779Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
sprawdź cewkę Podly . Miałem keewaya który szedł ja burza zgasiłeś go i nie dało się go zapalić cały dzień.. rano zapalał ja nowy .. u ciebie może to być ten sam objaw .. przeczytałem i nie wspomniałeś nic o cewce
10 kwietnia 2010 dnia 20:17 #216780Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja mam cewko-moduł. a zmieniałem to
10 kwietnia 2010 dnia 20:21 #216781Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to jest wyraźny zanik iskry, czyli gdzieś mogły przegnić kable albo łaczenie na kostce jest kiczowate … sprawdzałeś stojan ?
10 kwietnia 2010 dnia 20:29 #216782Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja miałem tak kiedyś w 4t ;P winą była elektryka a dokładniej akumulator, robił zwarcie (przez co brał prąd nie potrzebnie na masę) i brakowało mu prądu na iskrę i to było tak. Czasami jeździł dobrze ale tylko czasami. Sprawdź to 😉
10 kwietnia 2010 dnia 20:51 #216783Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a podciśnienie ?
Najpierw myślałem że do zawór membranowy bo tak samo miałem tylko że po chwili gasł i musiałem kopać z 10min żeby odpalić …
Ale są tylko 2 możliwości:
1) podciśnienie tzn. przewód i pompka/kranik
2) elektryka tzn. jakiś kabel lub akumulator11 kwietnia 2010 dnia 00:02 #216784Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale jak to możliwe że cos nie tak z akumulatorem jestą
Powiedzcie mi jak odpalić na krótko? żeby było bez stacyjki..
11 kwietnia 2010 dnia 00:39 #216785Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kopki nie masz… więc z popychu…
no jak kurwa nie mam jak na filmiku go odpalam z kopniaka.. przecież to gaźnik ;|
Boże.. widzisz i nie grzmisz!11 kwietnia 2010 dnia 10:27 #216786Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a to jest biegówka czy skuter??
bo po tym tekście to zdurniałem 😆Adverion napisał:
kopki nie masz… więc z popychu…
jak skuter to wiertarka w wariator i kręcisz …
a jak biegówka to jak mówił Adverion, na popych 🙄
11 kwietnia 2010 dnia 10:43 #216787Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
krzysiek508 napisał:
a to jest biegówka czy skuter??
looknij filmik jeden z drugim i dopiero się wypowiadać.
11 kwietnia 2010 dnia 11:37 #216788Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
niby nie można… ale kumpel gadał, że traktorem zaciągał i tak długo zaciągał aż nie odpalił i mu podobno odpalił… >_< 😀
11 kwietnia 2010 dnia 11:41 #216789Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja tak sprubowalem i srubokretem prawie znajomego w glowe trafilem .. nie polecam .. a teraz do tematu ..
spróbuj napisać do dealera aprlilli o udostępnienie schematu na którym zaznaczona by była wiązka odpowiedzialna za zapłon i iskrę .. które kable za to odpowiadają.
Wtedy będzie ci znacznie łatwiej. Czasem warto spróbować11 kwietnia 2010 dnia 12:16 #216790Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a to jest na gaźniku czy na wtrysku apkaż?
jak na gaźniku to sprawdź czy kruciec ssacy nie ma pekniec czy luzow bo apka moze lapac lewe powietrze… a jak nie to tez moga byc sprezynki sprzegla (wiem bo mi poszlt od nadmiaru speed’a i musialem wymieniłeś xD)11 kwietnia 2010 dnia 13:43 #216791Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sprężynki sprzegła to raczej nie.. muszę sprawdźić to ze stacyjką tylko nie wiem jak to zrobić żeby odpalić go na krótko.
Schemat elektryki to ja mam, tylko schematu czytać nie umiem. ale zapytam kumpla bo on się na tym zna, jeśli ktoś ma inny pomysł co do wady w mojej apce to pisać a bezsensowne posty będą usuwane.A te durne posty nie na temat i odpalanie skutera na popych wywalam kurwa.
11 kwietnia 2010 dnia 14:10 #216792Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja w swoim skuterze miałem tak że tłok był zryty i pierscienie zdarte itp to jak wymieniłem na nowy tłok to od razu równe obroty miał a przedtem to nie dało się za nic tego wyregulować. 🙄
11 kwietnia 2010 dnia 14:13 #216793Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sr R factory na gaźniku posiadają immo ? Jeżeli tak to przy okazji znajomego zapytaj zeby wyszukał tego na schemacie. Być może istnieje taka możliwość ze któraś z kostek jest wadliwa i co chwile zapłon odcina
11 kwietnia 2010 dnia 16:36 #216794Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Factorki nie mają immobilajzera.
14 kwietnia 2010 dnia 16:47 #216795Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No i co myślicie o tym? koleś (mechanik) stwierdził że to stacyjka do dupy. tzn ten mechanizm, zdjąłem go i odpalałem na krótko śrubokrętem. no i wczoraj jeździł bez zastrzeżeń pare min i normalnie palił. dziś już nie.
tak wygląda sytuacja…
14 kwietnia 2010 dnia 17:35 #216796Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja miałem tak samo w sendi mojej 😀
i niby cos w gaźniku poszlo u mnie14 kwietnia 2010 dnia 18:01 #216797Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
PodLy napisał:
Moja apka przeszła już 2 mechaników którzy nic nie zdziałali.
Bo ja to Wam powiem … tacy mechanicy to się mniej znają on niektórych userów tego forum… najlepiej by chcieli tylko cylindry wymieniać i regulować gaziory (powietrze i wolne obroty) 😀 a jak co poważniejszego to już mówią ze moto na złom … :-/
14 kwietnia 2010 dnia 18:39 #216798Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kurde najlepsza diagnoza bylo by transfuzja serca do innej apki , upewnisz się ze to nie wina mechaniki tylko elektryki albo moze na odwrót . Dac jakiemus znajomemu pare groszy i przez jedną noc dowiesz się wszystkiego .
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.