TORQ VIVO 50 blokady

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery TORQ VIVO 50 blokady

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Patryk2991 Patryk2991 1 tygodni, 1 dni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #664426
    Zdjęcie profilowe janschster
    janschster
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Chcę odblokować skuter TORQ VIVO 50 – nowy.
    Zdjąłem blokadę z gaźnika przez wymianę dekielka ale to nic nie dało, 45 max.
    Co sprawdziłem:
    Filtr wygląda jak bez blokady. Nie znalazłem modułu, nie ma go tam gdzie był w starej bassie. Do rury wydechowej wkręcony jest jakiś czujnik z dwoma kabelkami, nie wiem do czego. Przy gaźniku wychodzą dwie małe rurki do wlotu/wylotu powietrza.
    Gdzie gdzie są blokady w tym skuterze?

    #664934
    Zdjęcie profilowe miałczek
    miałczek
    Użytkownik
    • Postów: 1

    witam też u kolegi mam ten problem moduł jest pod siedzeniem na 4 pin jedna kostka do w kolanku to ponoć sonda lambda jakoś tak a gaźnik ma na wtrysku jedyne co się dowiedziałem to czip tuning bo ma komputer pod siedzeniem i kontrolkę check engine dlatego kupiłem używke 2t bartona orlando na tarczach

    #665103
    Zdjęcie profilowe janschster
    janschster
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Po odpięciu modułu bzyk jedzie max 20km. Kupiłem nowy odblokowany moduł, po podłączeniu jedzie tak jak bez modułu i świeci lampka awarii. Z nowego modułu wystaje 6 pinów, oryginalny ma 4 piny, wtyczka z 4 przewodami.
    Wyjęcie sondy lambda nic nie zmienia.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #665331
    Zdjęcie profilowe janschster
    janschster
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Odwiedziłem miejscowy serwis Rometa gdzie powiedzieli że Euro4 nie da się odblokować.
    Kupiłem kolejny moduł z 4 pinami i bez zmian, po dodaniu gazu zaczyna mrugać lampka awarii, obroty spadają i nie pojedzie więcej niż 20 km/h.
    Nie odpuściłem, po godzinie zabawy z elektryką odblokowałem go. Max prędkość 60 km/h.

    #665335
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 617

    ale jak? i co z lampkami?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #665480
    Zdjęcie profilowe janschster
    janschster
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Odblokowany ale nie do końca, pierwsze testy robiłem na rozgrzanym silniku, okazało się że na zimnym skuter inaczej się zachowuje.
    Na zimnym silniku przez 1-3 km nie przekracza 45 km/h. Kiedy już się rozgrzeje zaczynam czuć lekkie szarpnięcia, po chwili wchodzi na max obroty i tak już zostaje.

    Bawiłem się kabelkami idącymi do modułu. Próbowałem wszystkich kombinacji, łączenie, wyciągania i zamian.
    Przewodów jest cztery, czarny, różowy i dwa kolorowe, po zamianie miejscami 2 kolorowych nie spadają obroty po osiągnięciu 45km/h i nie zapala się lampka awarii.

    #665515
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 617

    ale przecież nie odbokujesz skutera przez zamienianie kabelków na oślep na module. wyprowadzenia modułów to żadna tajemnica, opisane milion razy w necie. Jedyna szansa że ten rózowy to słynny „różowy kabelek” ( u mnie akurat był niebiesko-biały) co idzie z czujnika prędkości (najcześciej w pokrywie napędu od spodu pod dzwonem sprzęgła) i jego odpięcie to jedna z blokad. Ale to tylko na prędkośc koła. Nic nie zmienia w kwestii obrotów ..itd.
    I to też masz opisane wiele razy

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #665536
    Zdjęcie profilowe janschster
    janschster
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Czyli to co zrobiłem nie ma wpływu na to że mogę jeździć do 60 km/h

    #665537
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 617

    może mieć – możesz sobie zrobic probe z różowym kabelkiem na miejscu i odpiętym – jeżeli go „wytropisz” i faktycznie jest od czujnika prędkości..
    ale tego sie nie robi tak że przepinasz kable na oślep i patrzysz co bedzie. Skąd taki pomysł żeby zamieniać kable w module w celu zdjęcia blokady?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #665539
    Zdjęcie profilowe janschster
    janschster
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Skąd taki pomysł, stąd że domyślałem się że moduł ma wpływ na obroty. Bez modułu odpala ale nie wchodzi na obroty i świeci awaria. Kombinowałem na oślep. Byłem zdesperowany, te 45km działało mi na nerwy.
    Po odpięciu różowego kabelka wywala błąd i max 20km.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie