toros x7
- This topic has 13 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 6 years temu by
Rysio_Misio.
-
AutorWpisy
-
28 kwietnia 2016 dnia 13:54 #303294
witam posiadam skuter toros x7 skuter jest z 2010r przebieg to 113904km skuter ma taki problem ze jak zwalnia do minimum to gaśnie a przy odpaleniu jak jest zimny silnik jedzie tylko max 20 (tak jak by siły nie miał) dopiero potem po rozgrzaniu silnika idzie do 50. jaka może być przyczyna ?
28 kwietnia 2016 dnia 13:56 #303295113900 km czy 11390 km? chyba cyferki zbyt szybko przepisałeś?
Masz co najmniej gaźnik i układ paliwowy do czyszczenia i regulacji.28 kwietnia 2016 dnia 14:13 #303299ponad 11tys przejechane jest mechanik mi dziś mówił że na skuter to bardzo duzo i że on długo już nie pojezdzi…?
28 kwietnia 2016 dnia 14:20 #303300Jeśli jest na fabrycznych częściach to powinien do tych 15k bez remontu dożyć. Tyle przebiegu to nie jest dużo na „skuter” tylko na „budżetowy skuter 50cc”. Masz ten pojazd od nowości?
28 kwietnia 2016 dnia 14:25 #303301kupiłem go 3tyg temu od 1właściciela który posiadał go 6lat…. mechanik mi mówił żeby przerobić ten silnik na 90cm lub wymienić na inny podobno max to 125cm.
28 kwietnia 2016 dnia 14:45 #303302No to już przy zakupie mogłeś ocenić pewne zachowania. Było wziąć tego mechanika ze sobą. Szkoda kasy na przerabianie silnika, bo wyniesie cię to więcej niż kosztuje ten Toros. A zresztą nie na twoje umiejętności takie osiągi 90tki (jak sądzę pierwszy w życiu własny pojazd). Doprowadź to do względnego ładu na nominalnych częsciach, pojeździj, naucz się czegoś w tym czasie. Potem sam zadecydujesz czy pchasz się dalej w niego, czy kupujesz coś innego – bardziej odpowiadającego potrzebom i możliwościom.
28 kwietnia 2016 dnia 14:54 #303306w tamtym roku sprzedałem honde cbr 125cm pojezdziłem nią jeden sezon ale ją sprzedałem bo strasznie się psuła i chciałem się przeżucić na coś mniej skomplikowanego a co do tego skutera to myślę albo 90cm albo inny silnik z 125cm koleś mi mówił że cenowo to wygląda podobnie ok 1400zł z robocizna.
28 kwietnia 2016 dnia 14:57 #303308OK, Panie kiki1200. Jakie masz uprawnienia? Bo czegoś w tej bajce nie rozumiem.
28 kwietnia 2016 dnia 15:04 #303310A1
28 kwietnia 2016 dnia 15:10 #303312125 ma uchwyty u góry a twoj u dołu wiec nie podejdzie,cos tu czarujesz z cbr 125 na pitola j,oj kłamczuszku,od pg ci silnik podejdzie szukaj powietrzaka np;Vespa et4 PIAGGIO SFERA II 125 4T AC
o takie cóś,koło tego takiego cóś:D
http://allegro.pl/piaggio-vespa-et4-125-silnik-100-sprawny-i5559060900.html#thumb/328 kwietnia 2016 dnia 15:15 #303314Człowiek młody wiekiem, a nadal jest w lesie. A im dalej w las, tym więcej jest tam drzew. Albo jednak… same krzaki tam są. ;/
Zmień ty może swojego mechanika, bo ci… kieszonkowego zabraknie na tę jego ^wypłatę^ za robociznę.
Plus nowe części zamienne – dedykowane ku temu. Jakoś tego nie widzę. Powaga. Ale wtopić kasę zawsze możesz. Twoje to kieszonkowe. No przeca. I beki teraz nie robię. ;-)))
^
Optimum to… 72 cc (mały GY6) i 150 cc (duży GY6). Chińskie 4T z CVT.
I uznaj to za dogmat.
Dogmat, to taka mądrość ludowa (czyt. Google, wujek Wombat, etc.) ;D
>
Każda chińska fabryka takie silniki robi. W opór. Od samego zarania ^nowożytnych^ chińskich dziejów, bo tyle im zostało po… wygasłych patentach z japońskiej HONDY. ;-)))
^^
Pytanie jest, czy aby sami Japońce, nie zmałpowali czegoś wcześniej od naszych Chińczyków. I która kultura stoi (stała wyżej), jak nas jeszcze na świecie nie było. Ot, konkretna jest to zagwostka, na kolejne majowe popołudnia. Danego roku, a kolejnego już stulecia. 😉28 kwietnia 2016 dnia 15:18 #303315mistrzu zrobiłem a1 pojezdziłem na manualu cbr pózniej ją sprzedałem dlatego że się psuła i kupiłem zwykły skuter w którym chce przerobic na 90cm lub wymienić na 125cm a z tego co ty zrozumiałeś wynika że ja chce silnik z cbr włożyć do skutera …jak widać nie czytasz od samego wątku druga sprawa eadem po co pytasz jakie mam uprawnienia? wsadzam taki silnik jak kolega wyżej wysłał link a skuter dalej ma w papierach 49cm to tu też nie widze problemu …..
28 kwietnia 2016 dnia 15:18 #303317No to na twoje umiejętności i posiadane uprawnienia wybór małego gabarytowo 50cc skutera w stanie jak opisałeś, jest moim zdaniem uwstecznieniem. Zakładam, że wykładając kasę na kat A1 i robiąc ten cały temat, jesteś świadomy i ukierunkowany na rozwój 😉
Poprzednia CBR 125 była przez ciebie również kupiona na zasadzie „odpala to biorę”? Bo jej stan musiał być bardzo słaby. Było wziąć ze sobą tego swojego mechanika i przynajmniej wiedziałbyś, na czym stoisz.
Chińskie budżetowe konstrukcje się proste i tanie, ale jak się je samemu robi. Gdy oddajesz komuś, roboczogodziny masz naliczane tak samo jak wszędzie indziej. Różnica jest tylko w koszcie części (no i trwałości). Zatem oddaj ten sprzęt na pełny przegląd i po minimalu niech go ktoś zrobi na ten sezon. A w międzyczasie organizuj kasę na coś na miarę A1. Chociażby skuterów 125 masz teraz na rynku od groma bo można nimi na kat B jeździć.28 kwietnia 2016 dnia 15:40 #303324Jest już wiosna roku następnego. I kolejny totalny wysyp g(o)łąb(k)ów. Znowu. Eeeah!
^
Cfaniak daje 30 zeta. Za (kolejną) poradę. I już nie inaczej. -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.