Toros- jaki kupić i gdzie? Proszę o porady

Witam tak jak w temacie zamierzam kupić nowego torosa tyle że nie wiem jaki model i nie wiem czy warto kupić go w markecie czy u dilera? jakie są różnice ? myślałem nad torosem el fresco powiedzcie mi czy warto go kupić czy nie dopłacać i kupić F 16 ?

Fresco jest większy i zdecydowanie wygodniejszy.
Natomiast jeśli chcesz żeby było jak najtaniej to F16.

A co różnicy dealer/market - u dealera powinien być niby lepiej skręcony, wyregulowany itd ale za to drożej.
Ja kupiłem w realu i nie narzekam. Nawet się do gaźnika nie dotykałem.

aha no to chyba wezmę tego fresco i z marketu jednak. Szperałem troche w internecie i kiedyś przeczytałem wypowiedź (chyba na tym forum) że jak się kupuje nowy skuter to powinno się go właśnie poskręcać, jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o budowę takiego skuterka ;/ prosiłbym was o porady go jak i czym wyregulować i poskręcać :)

jak ktoś się zna to może sobie nawet rozłożyć i złożyć jeszcze raz - na pewno taka operacja nie zaszkodzi.
Natomiast generalnie chodzi o to żeby posprawdzać dokręcenie kół, wszystkich śrubek które widzisz, zobaczyć czy plastiki nie są źle pozaczepiane itd.
A co do regulacji. Ja akurat może trafiłem na taki egzemplarz więc się jedynie mogę cieszyć ale jeśli będzie jeździł, zapalał itd to regulacji żadnych nie musisz przeprowadzać.

Ja kupiłem w carrefour i też nie narzekam :) Małe i dobre skuterki ...

Witam,dziś zakupiłem toros fresco.Mam pytanie czy sklep (real) dokonuje jakiś wpisów w książce gwarancyjnej?

@mario11478 jak pierwsze wrażenia ze skuterka? :) co do tych wpisów w książce gwarancyjnej to wydaje mi się, że real nie prowadzi tych serwisów i raczej nic nie wpisuje tylko na stronie torosa zobacz sobie gdzie są serwisy torosa i tam się udaj z jakąś usterką ew. zrób to sam :p