Toros Fresco 4T.

Witam, Zamówiłem cylinder 80ccm airsal do mojego torosa fresco 4t.
Ale było by bez sensu zakładać cylinder, jak skuter ma blokdy. Odpiołem w moim torosie fresco kabelek i leci 50km\h. Proszę mi powiedziec gdzie są jeszcze blokady, Nie gdzie mogą być, tylko gdzie są. Na tlumiku nie ma, sprawdzalem. Gdzie są jeszcze blokady?

wariator , Gaznik, moduł możesz jeszcze dla pewności wymienić.

Moduł wymienie na 100%, Ale na 100% jest w gazniku i w wariatorze? Sprawdales?

Ja nie mam takiego skutera. ale to są najczęściej występujące blokady w skuterach.

Pewnie masz blokadę w wariatorze [tulejka],gaźniku [złota śrubka pod dekielkiem] , Filtrze i chyba tyle ... poszukaj jeszcze na YT tam może coś znajdziesz

Witam!!!! W Toros Fresco jest tylko blokada na module, reszty blokad nie ma, chyba że jeszcze zwężka w filtrze powietrza. Ja posiadam torosa gp 500 to taka sama budą jak fresco i mnie po wymianie modułu też maks. jedzie 60km/h. Mogę polecić moduł złoty ozebrowany od WM MOTOR całkiem fajnie na nim pracuje silniczek. Ogólnie to duży i ciężki skuter, dlatego najlepszym wyjściem jest zmiana cylindra na większy, ja to planuje zrobić w najbliższym czasie. Jechałem takim na próbę to całkiem inna bajka, podjazd pod górkę to sama przyjemność.

Zapomniałem jeszcze napisać że w wariatorze nie ma tulejki , ostatnio rozbieralem wariator bo trochę muł zrobiłi okazało się że oryginalne rolki się już wytarły. Wsadziłem narazie 5,3 gr. i nawet fajnie jeździ jest przyspieszenie ale wydaje mi się już,że trochę obroty za duże, prędkość została ta sama. Po zmianie cylka spróbuje pokombninowac z inną wagą . Jak uda mi się zgrać wszystko z sensowny efektem, to napewno się podzielę na forum, ale to najprędzej za tydzień, bo czas na grzebanie mam tylko popołudniami, a najpierw zmiana cylka. Pozdrowionko :-):-):-):-)

Tylko ze przy 7.000km pekl mi pasek napedowy, kupilem 5 innych paskow sprawdzalem pokolei kazdy i vmax 50km\h z gorki jak idzie 60km\h to wogole obrotow nie ma, a na stopkach obroty sa. (Odpiety kabelek) Przed wymiana paska tez 60km\h pedzil z wysokimi obrotami. Myslisz ze to moze byc wina zuzytych rolek juz? Moze koniec cylka 50ccm?

Siema Quantumek.
Nie wiem czy mnie pamietasz ale mam tez fresco 4t i mam odpiety kabelek i leci mi 65kmh. Niedawno tez mi lecial 50kmh ale wyregulowalem zawory i gaznik i juz leci 65kmh
Wiec spróbuj tez je wyregulowac Pozdro

I jak bedziesz wymieniał cylinder na 80 to wymien tez wal korbowy ten seryjny nie wytrzyma

Wiem Wiem, Wał będzie nowy, bo airsala 80ccm biore, to bedzie zapierdalal. Ale Zawory były robione, Gaznik również. On przy 60km\h z górki wogóle obrotów nie ma jest cichy jak chuj. A przed wymiana paska jezdzil normalnie 60km\h i mial obroty. Rozpedzi sie na prostej do 50km\h i wiecej nie pojdzie chyba ze jest gorka lekka to idzie do 55km\h. Ale jak sie gorka skaczy to powoli zwalnia do 50km\h ale to powoli. Myslicie ze to moze byc koniec cylka? 8tys ma na blacie

sprawdź kompresje a będziesz wiedział.

Przyspieszenie ten skuter ma dobre, Lecz dziwi mnie to że po wymianie 4 pasków skuter jedzie nadal 50kmh i nie ma siły aby wejść na wyższe obroty. Przed tem 65kkmh smigal.

Może coś się uszkodziło ? wario, moze sprzeglo?

Nie wiem, I nie wiem jak to sprawdzić za bardzo. Po odkręceniu pokrywy wszystko wygląda dobrze, Lecz to pudełko gdzie są rolki wariatora jest dość ostro zrysowane. Mogą być przyczyną wytarte rolki wariatora?

Czy ten zestaw jak kupie: http://allegro.pl/zestaw-skutery-4t-sprzeglo-wariator-pasek-tuning-i3452443502.html
To będzie odpowiedni?

Ojej weź sobie to odpuść, czytałeś co ludzie piszą o wario WM Motor? A o paski zapytaj się izdebskiego. Zainwestuj w coś lepszego a nie.

hm.. a to? http://allegro.pl/sprzeglo-tuning-wariator-pasek-skuter-4t-kewlar-i3447906277.html

Kup coś lepszego. np. http://www.scooterkingz.pl/wariator-naraku-hs albo malossi multivar. Ale nie kupuj chińskiej tandety bo to ci się strasznie szybko posypie.

Jeśli chodzi o tuning Fresco to mogę trochę się wypowiedzieć.
Wymieniłem cylinder na chińskie 72 cm3 - o niebo lepsze przyśpieszenie i trochę lepszy V-Max (zamyka licznik). Dysze mam 90, a moduł kupiony odblokowany (mimo tego że standardowy nie ma blokady obrotów). Włożyłem wczoraj stożek i wszystko elegancko śmiga.

Nie ma potrzeby wymiany wału, te standardowe do 50 cm3 są bardzo dobre, jak masz nie więcej niż 5000 KM to nie wymieniaj. Nawet jak masz więcej to nic się nie posypie, ale z 10000 KM już nie pojeździsz długo.

Rolki u mnie miały kształt litery D, po prostu strasznie się przytarły. Wymieniłem na 5,5G.