Toros Fresco 4t remont silnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #295073
    Dimka
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Przyszedł czas wymiany z wydziora biało , oleju ubywa , spod cylka cieknie , czy takie zestawy mogą być ?

    http://allegro.pl/cylinder-glowica-100cm-4t-skuter-gy6-139qmb-dysza-i5399585305.html
    http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-moretti-gy6-skuter-4t-139qmb-i5150613964.html
    http://allegro.pl/cylinder-80-glowica-skuter-4t-duz-zawory-tlok-gy6-i5188451556.html

    jaki olej dać po wymanie ?
    czy duże spalanie wachy może być winą kranika?

    #295074
    Draculazz
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Przy zmianie na 100ccm bedzie potrzeba wymiany również i wału korbowego.Raczej wydaje mi się, że karnik nic nie ma do spalania. Olej ja polecam 10w 40 Lotosa, ja leje i nie narzekam. Tylko jak będziesz lał olej to nie lej całego litra tylko tak z 700ml góra 800ml.

    Jaki ma przebieg ten silnik?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #295075
    Dimka
    Użytkownik
    • Postów: 27

    2100km przebiegu, czasem idzie 55 czasem 70 ,nie trzyma wolnych obrotów jak przyłożę rękę do filtra powietrza to obroty wzrastają i się stabilizują, przy niskiej prędkości ma jakby wysokie obroty , po dodaniu gazu przerywa tak turkocze i obroty idą i rusza

    #295077
    Draculazz
    Użytkownik
    • Postów: 45

    A patrzyłeś coś żeby odratować może się coś przestawiło? Powiedzmy na przykład zawory gaźnik, myślę że masz problem jeszcze ze sprzęgłem albo z paskiem albo z kolektorem obrotów jeżeli mówisz, że przy niskiej prędkości ma wysokie obroty.
    To, że obroty falują to mogą być właśnie źle ustawione zawory, gaźnik albo łapie gdzieś lewe powietrze.Jak mówisz, że 21k km i jak nie chce Ci się z tym bawić to zamawiaj 80ccm i będzie dobrze. I jak to jest chińczyk to kładź ino tylko chińskie części 🙂

    #295081
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    jest gdzieś nie szczelny lub ktoś wyjął zwężke i przez to takie czary,jak go nie katowałeś i dobrze docierałeś to przy takim przebiegu nie wymaga wymiany ani góry ani napędu jadynie dokładnie przejżeć i wyrególować.

    #295084
    Dimka
    Użytkownik
    • Postów: 27

    przy okazji że uszczelka cieknie chcem wymienić na 72cc , a przebieg to 2100 kilometrów nie 21000. kupiłem go używanego ja go nie docierałem,

    #295085
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Że Cię zacytuję ' czasem 70′ świadczy o tym że ma siłę tyle jechać w stanie obecnym [popitolone wszystko na j,,ał pies] wiec po dobrym wyregulowaniu,czyszczeniu,przeglądzie napędu to 72 nie bedzie potrzebne,moim zdaniem zalożenie samego 72 w obecnym stanie mu nie pomoże a wręcz zaszkodzi,wpierw ogarnij wszystko co powyżej napisałem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button