Toros Fresco 4T- jaka świeca?

Witam, potrzebuje pomocy w doborze najlepszej świecy.

Obecnie według instrukcji jest C7HSA.
Jaką lepszą świece mogę tam zastosować?

to bardzo dobra świeca NGK. Nie ma po co lepszej.

Więc zastosuj NGK C7HSA. Po co szukać innych rozwiazań skoro to już masz podane?

Słyszałem o tuningu świecą irydową czy coś takiego, nie znam się na świecach, więc jak to jest?

Istnieje możliwość lepszego "startu" oraz minimalnie "przyśpieszenia" jakąś świecą tuningową? Skoro mam wymieniać to wole wydać raz a dobrze.

nie, nie istnieje. Jeżeli masz sprawną świece to inną możesz najwyżej popsuć a jak wsadzisz inną dobrą to będzie tak samo.
Świeca ma byc sprawna i ma mieć dobrą przerwę. Wszystko na temat świecy.

To jak to:

http://bux-baner.cba.pl/wp-content/plugins/downloads-manager/upload/osiagi_vol8.pdf

(link nie klikalny - należy skopiować i wkleić do adresu przeglądarki)

Pytanie nr 9 strona 13

ma się do prawdy?

sranie w banie ?
Jakbym zobaczył wykres z hamowni silnika z nową świecą firmy X i zrobiony 5 minut potem wykres z hamowni z nową świecą Y i byłby przyrost mocy (zakładając w oby przypadkach właściwe dobranie świecy i zalecaną przerwę na niej) to bym uwierzył.

A w takie subiektywne odczucia typu
- wyraźna poprawa osiągów
- lepiej sie zbiera
- lepiej idzie...itd
to sobie można między bajki włożyć.

Już widziałem testy świec Brisk, magnetyzerów, Eco Auto, Eco Booster, e-turbo i ostatnio reklamę tłumika co daje 50% przyrostu mocy. Czytałem bzdury o świecach wieloelektrodowych gdzie podobno są 2 albo i 3 iskry na raz (bzdura jak sie masz) albo o świecach wręcz zapalających plazme lub niemal antymaterie przy elektrodach.