Toros fresco 4t – co tuningować?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #102926
    Zyziek16
    Użytkownik
    • 18
    • 50Postów:

    Witam
    Mam do was takie pytanie, tak więc
    Posiadam skuter Toros fresco 4t przebieg 700km. Skuter jest odblokowany i co mógłbym w nim stuningowac, zmienić nie dużym kosztem jakieś czesci do 400zł ponieważ jest to skuter ciężki 106kg i wolno się zbiera I co wymienic zeby zwiększyć v-max i żeby miał lepsze przyspieszenie
    A następne pytanko to takie iż, jadę skuterem 55-60km/h jest wtedy opór wiatru , manetke gazu mam do końca a skuter nie chce więcej jechać… Może źle wyregulowany jest gaznik??
    Z Góry Dzięki 😉

    #102937
    like70
    Użytkownik
    • 1
    • 34Postów:

    Nie! wszystko jest ok. tyle wyciśniesz z tego silnika. Ale jest ekonomiczniejszy niż 2t, bo o ekonomię Ci chodziło wybierając 4t, a nie o osiągi…Nie można mieć wszystkiego. Chcesz aby zapier…lał jak 2t a spalanie jak 4t? Takie cuda to tylko w Hondzie i nie 50cc….

    tak jak kolega sebek niżej napisał:

    spalanie może nie wzrosnąć z uwagi na mniejsze wysilenie jednostki przy spokojnej jeździe. V-max i przyśpieszenie wzrośnie nieporównywalnie do tego co masz…tylko pamiętaj że w razie wypadku odpowiadasz za kierowanie bez uprawnień jak nie masz A1. a ubezpieczyciel nie pokryje wyrządzonej przez ciebie szkody, bo po oględzinach wyjdzie, że zmieniłeś cylek…i nie przerejestrowałeś na motocykl w Wydz. Komunikacji. W razie kolizji nic nie wyjdzie. Kolizja-szkoda w mieniu. Wypadek-szkoda w mieniu, zdrowiu.

    #102939
    sebek
    Użytkownik
    • 9
    • 91Postów:

    Zestaw 80cmm załóż.

    #102943
    Zyziek16
    Użytkownik
    • 18
    • 50Postów:

    sebek napisał:

    Zestaw 80cmm załóż.

    A jak wstawie ten zestaw to spalanie wzrośnie? I czy różnica będzie duża w przyspieszeniu ?

    #102955
    like70
    Użytkownik
    • 1
    • 34Postów:

    Edytuj na przyszłość…czytaj poprzednie odpowiedzi bo się zmieniają.

    #102967
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    jak założy cylinder naraku 90cc w zestawie z głowicą i kupi gaźnik 21mm od skutera 125 oraz sportowy wałek rozrządu wówczas osiągi będzie miał bardzo dobre za to spalanie też wysokie jak na 4T. ale w 400zł na pewno się nie zmieści 😀

    #102977
    Zyziek16
    Użytkownik
    • 18
    • 50Postów:

    A jak wstawie ten zestaw 80ccm to opłaca mi się jeszcze wstawiac sportowy wariator, sportowy dzwon sprzęgła, większą dysze główną i sportową centralną sprezyne sprzęgła ? Czy osiągi będą takie same jak bym wstawił tylko ten zestaw 80ccm.
    A jeszcze jaki wybrać filtr stozkowy gąbkowy czy siatkowy?

    #102978
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    zamiast wariatora lepiej kupić sportowy wałek rozrządu

    #102981
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    Lukario napisał:

    zamiast wariatora lepiej kupić sportowy wałek rozrządu

    popieram kolege Lukario na wiekszym zestawie dac mu wiekszy czas do wydechu i napeniania +dysza w gazniku orginalnym 75 -90 szukac na ktorej najlepiej bedzie pracowal ewentualnie mocniejsze sprezynki do sprzegla

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button