Toros fresco 4t – co tuningować?
- This topic has 8 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 11 years, 1 month temu by CEFA.
- AutorWpisy
- 25 stycznia 2013 dnia 18:24 #102926
Witam
Mam do was takie pytanie, tak więc
Posiadam skuter Toros fresco 4t przebieg 700km. Skuter jest odblokowany i co mógłbym w nim stuningowac, zmienić nie dużym kosztem jakieś czesci do 400zł ponieważ jest to skuter ciężki 106kg i wolno się zbiera I co wymienic zeby zwiększyć v-max i żeby miał lepsze przyspieszenie
A następne pytanko to takie iż, jadę skuterem 55-60km/h jest wtedy opór wiatru , manetke gazu mam do końca a skuter nie chce więcej jechać… Może źle wyregulowany jest gaznik??
Z Góry Dzięki 😉25 stycznia 2013 dnia 19:10 #102937Nie! wszystko jest ok. tyle wyciśniesz z tego silnika. Ale jest ekonomiczniejszy niż 2t, bo o ekonomię Ci chodziło wybierając 4t, a nie o osiągi…Nie można mieć wszystkiego. Chcesz aby zapier…lał jak 2t a spalanie jak 4t? Takie cuda to tylko w Hondzie i nie 50cc….
tak jak kolega sebek niżej napisał:
spalanie może nie wzrosnąć z uwagi na mniejsze wysilenie jednostki przy spokojnej jeździe. V-max i przyśpieszenie wzrośnie nieporównywalnie do tego co masz…tylko pamiętaj że w razie wypadku odpowiadasz za kierowanie bez uprawnień jak nie masz A1. a ubezpieczyciel nie pokryje wyrządzonej przez ciebie szkody, bo po oględzinach wyjdzie, że zmieniłeś cylek…i nie przerejestrowałeś na motocykl w Wydz. Komunikacji. W razie kolizji nic nie wyjdzie. Kolizja-szkoda w mieniu. Wypadek-szkoda w mieniu, zdrowiu.
25 stycznia 2013 dnia 19:11 #102939Zestaw 80cmm załóż.
25 stycznia 2013 dnia 19:21 #102943sebek napisał:
Zestaw 80cmm załóż.
A jak wstawie ten zestaw to spalanie wzrośnie? I czy różnica będzie duża w przyspieszeniu ?
25 stycznia 2013 dnia 19:32 #102955Edytuj na przyszłość…czytaj poprzednie odpowiedzi bo się zmieniają.
25 stycznia 2013 dnia 20:06 #102967jak założy cylinder naraku 90cc w zestawie z głowicą i kupi gaźnik 21mm od skutera 125 oraz sportowy wałek rozrządu wówczas osiągi będzie miał bardzo dobre za to spalanie też wysokie jak na 4T. ale w 400zł na pewno się nie zmieści 😀
25 stycznia 2013 dnia 20:47 #102977A jak wstawie ten zestaw 80ccm to opłaca mi się jeszcze wstawiac sportowy wariator, sportowy dzwon sprzęgła, większą dysze główną i sportową centralną sprezyne sprzęgła ? Czy osiągi będą takie same jak bym wstawił tylko ten zestaw 80ccm.
A jeszcze jaki wybrać filtr stozkowy gąbkowy czy siatkowy?25 stycznia 2013 dnia 21:10 #102978zamiast wariatora lepiej kupić sportowy wałek rozrządu
25 stycznia 2013 dnia 22:36 #102981Lukario napisał:
zamiast wariatora lepiej kupić sportowy wałek rozrządu
popieram kolege Lukario na wiekszym zestawie dac mu wiekszy czas do wydechu i napeniania +dysza w gazniku orginalnym 75 -90 szukac na ktorej najlepiej bedzie pracowal ewentualnie mocniejsze sprezynki do sprzegla
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.