Toros F16 zatarcie silnika?? lub regulacja zaworów ??

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Toros Toros F16 zatarcie silnika?? lub regulacja zaworów ??

Ten temat zawiera 21 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Fresco Fresco 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #79789
    Zdjęcie profilowe jakub876
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Witam.. pisze juz ktorys temat z kolei na tym forum i zaden nie byl trafny wiec pytam jeszcze raz.. Skuter odpalam 10 min w tym mecze sie kopniakiem a o elektrycznym nie wspominajac choc po dluzszym kopaniu odpala ze startera ale musze gazowac..podczas jazdy predkosc JUZ nie przekracza 40 km/h i do tego silnik sie dławi/dusi i skuter zwalnia do 10 km/h i staje w miejscu…to sie dzieje za ciepłym jak i zimnym silniku tylko ze na ciepłym lepiej odpala ze startera…bardzo prosze o pomoc a jezeli zle sprecyzowałem moj problem to prosze pisac a dopowiem jeszcze cos …

    #79791
    Zdjęcie profilowe Dziadek100
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    Nikt Ci dokładnie nie odpowie.Trzeba by było zrobić parę rzeczy aby niektóre wykluczyć to po pierwsze.Nie napisałeś od kiedy tak zaczeło się dziać ?.Czy stało się to nagle ?,czy też może któregoś poranka skuter przestał pailić i zaczeły się problemy ?.Napisz konkretnie w jaki sposób to się zaczeło.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #79808
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Mi skuter jechał normalnie aż się zatrzymał, zgasł i w tym momencie się zatarł. Ciężko było kopniakiem go odpalić, rozrusznik nie miał siły ale nie jeździł, nie miał siły ruszyć. Chciałem dłużej polatać na jednym oleju, niestety nie wyszło.

    #79820
    Zdjęcie profilowe jakub876
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    ten problem wystapił w przeciagu 3 dni bo w pt wieczorem zaparkowałem w garazu i cały dzien było wszytko ok. w sobote wyjechałem do sklepu… nie jechałem jakos szybko bo sa progi zwalniajace , niedziela była taka sama jak sobota… a do tego sklepu mam 500 m .meczyłem sie z tym problemem 3 tyg bo przez 2 tyg skuter jak był ciepły rozwijał jeszcze predkosc 60km licznikowe i z odpaleniem nie było problemu a teraz jedzie ledwo 40 i maleje….z tego co przy nim robiłem samemu to wymieniłem swiece(15zł) przeczysciłem gaznik tz. przedmuchałem i przemylem benzyna… czysciłem filtr powietrza…

    #79821
    Zdjęcie profilowe jakub876
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    dodam jeszcze ze „mechanik” w mojej miejscowosci powiedział mi ze ” o chłopie cylinder,tłok do wymiany” a jak powiedziałem mu ze co 1500tys zmieniałem olej to powiedział ze to jednak zawory… nie wazne co wazne ze chce odemnie kasy wyciagnac bo widzi ze ja młody jestem to sb moze pozwolic na cos takiego…

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #79822
    Zdjęcie profilowe Dziadek100
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    To że olej wymieniasz co 1500 km nie świadczy że silnik nie może się zatrzeć.Napisz jaki masz przebieg na tym silniku ?

    #79824
    Zdjęcie profilowe jakub876
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    4700 chyba xd . to sa słowa „mechanika” u ktorego byłem ;D

    #79842
    Zdjęcie profilowe Dziadek100
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    Nie rozumiem – nie wiesz ile masz kilometrów na liczniku ?,mechanik musi Ci powiedzieć ile przejechałeś ? :).Tak wirtualnie to wróżenie z fusuw,trudno cokolwiek zdiagnozować.Jak masz pod ręką mechanika to niech Ci sprawdzi co dokładnie się stało.Piszesz bardzo enigmatycznie,trudno coś doradzić.

    #79873
    Zdjęcie profilowe jakub876
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    dzieki .. nie ma to jak fachowa porada.. wypisałem wszystko to co chciałes a roznica w km. ktore wpisałem jest tak mała ze szkoda gadac bo wynosi 15 km i 7m…dziekuje ci bardzo…oraz widze ze „mechanik” w cudzysłowie nic ci nie mowi…+ wystarczy chciec aby cos doradzic…

    #79885
    Zdjęcie profilowe TheBogus
    TheBogus
    Użytkownik
    • Postów: 23

    wyreguluj zawory!!!

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie