Toros F16 - za dużo pali ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #82226
    matol1798
    Użytkownik
    • Postów: 750

    Witam. Mam mały problem. Skuter przejechał 140 km na pełnym baku a tankowałem przy 1 kilometrze czyli zaraz po zakupie. Miał niby palić 2,5/100 km ale po tych 140 nie chciał zapalić i musiałem przelać paliwo z kosiarki. Czy to możliwe żeby spalił 5,5 l w ciągu 140 km ??

    #82231
    Dacho009
    Użytkownik
    • Postów: 66

    jeżeli jeździsz na manetce odkręconej do oporu to taki stan rzecz to normal. zacznij jeździć na 3/4 manetki to od razu zobaczysz różnice w spalaniu, natomiast prędkość pozostanie nie zmienna

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #82235
    matol1798
    Użytkownik
    • Postów: 750

    Dacho009 napisał:

    jeżeli jeździsz na manetce odkręconej do oporu to taki stan rzecz to normal. zacznij jeździć na 3/4 manetki to od razu zobaczysz różnice w spalaniu, natomiast prędkość pozostanie nie zmienna

    Ja go docieram więc staram się nie jeździć z manetką do oporu. Ale on chyba i tak za dużo pali. Ok 4l/100 km to nie za dużo??

    #82247
    Dacho009
    Użytkownik
    • Postów: 66

    No właśnie skuter na dotarciu potrafi spalać trochę więcej np o 0.5l więcej czasem ta granica może sięgnąć nawet 1 litra. Postaram się Ci to objaśnić, jeżeli skuter spala w tej chwili 4l to po dotarciu spali 3.0 – do 3,5l. Spalanie podawane przez producentów często różni się od rzeczywistości (tak więc raczej nie licz na realne 2,5l. Mój F-act też miał palić 3l/100km a pali ponad 4.
    Wniosek:
    Spalanie na dotarciu + zaniżone spalanie przez producenta = ok 1 litr więcej paliwa na 100km. 😉

    #82248
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Jeśli to nowy sprzęt to trzeba dobrze wyregulować gaźnik i zobaczyć na którym ząbku jest iglica. Dodam jeszcze że w trakcie docierania spalanie jest większe jednak że 4L/100 km to trochę sporo ale myślę że dobra regulacja powinna rozwiązać problem.

    #82250
    Dacho009
    Użytkownik
    • Postów: 66

    a no tak gaźnik Ci wyregulują na pierwszym przeglądzie, po regulacji spalanie także powinno nieznacznie zmaleć.

    #82259
    matol1798
    Użytkownik
    • Postów: 750

    Pojadę na pierwszy przegląd po 300 km. Czyli to pomoże tak?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button