Toros F16 (POMÓŻ)

Witam i od razu pytam ^_^ SKUTER CAŁA SERIA ! No więc, ostatnio wymieniłem rolki seryjne na rolki 4,5g, które znacznie poprawiły start :3 Lecz ciężko mi go wyczuć, start zajebisty ale v-max sobie wchodzi kiedy chcę... Nie mogę tego ogarnąć, nieraz jak się rozpędza to od razu od tego 50km/h śmiga bardzo szybko do 80 km/h, a jak mu się nie chcę to muli od 50 i ledwo te 65km/h. I nie wiem co jest, KTO PORADZI ? O no i sprężynki chciałbym do tych rolek dopasować, na oku mam te niebieskie bo centralka to dużo w serii nie da :/

PROSZĘ DORADŹ W SPRAWIE TEGO ZAWACHANIA PRĘDKOŚCI I PRZY TYCH SPRĘŻYNKACH :) Z góry dziękuje !

Pomocy proszę :)

Zabrałeś się od dupy strony. Najpierw się tuninguje, a potem się reguluje napęd.

Gość na serii pomyka 80 km/h, a Ty Izdebski tyle kasy w swojego włożyłeś. Zupełnie niepotrzebnie ;)

Ale cylka nie chcę wymieniać, bo to za drogi koszt jak na mnie. A wiem, że potrafi dużo wyciągnąć, tylko jak mu się zachce :/ Czemu ?

bo raz sie prędkościomierz zacina a raz nie

Seria potrafi, po coś te 80km/h tam jest :D Tylko trzeba odpowiednio wyregulować :) Ja spróbuję wrzucić te niebieskie sprężynki .
Tak sądzisz, że się licznik zacina ? :)

Sugeruje wyregulować prędkościomierz, bo do tych 80 km/h trochę Ci jeszcze brakuje. Chyba, że lubisz jechać 60-65 km/h, a na blacie mieć 80 km/h ;).

Prędkościomierz dobrze chodzi, bo nie dawno sprawdzałem :) 80 leci na pewno bo kolega ma 70cc i jechaliśmy te 80km/h równo :) A czy te sprężynki niebieskie nadają się pod 4,5 g rolki ?

Skąd jechaliście? Z Giewontu ;)?

Tak z Giewontu :D Nie wierzysz, seria też potrafi, po regulacji gaźnika i zdjętej blokadzie musi :) No i te 4,5 g, dały mu takie obroty na start i szybko się wkręca, tylko nie raz chcę nie raz nie i to odczuwam. Ale to może też od pogody i rozgrzania silnika ?

Nawet mi 80 km/h nie leci. Na prawdę szacun miszczu.
A tak po za tym, więcej jak realne nawet na cylindrze nie wiem jak dużym nie poleci niż 65 km/h, bo przełożenia są za krótkie. No - ja jak wstawiłem multivar to licznikowe 75 km/h i realne 70km/h równo z samochodami na wale miedzeszyńskim w wawie, ale nichuchu więcej.

A poprzedni licznik, seryjny, nie wyregulowany zawyżał mi o 17km/h do nawet 20. Gdzieś są tematy o tym, i jak to wyregulować. Poszukaj sobie.

No ale jak samochodem mierzyłem te 80km/h ?

No to mówię miszczu, że dlatego masz szacunek na całym forum - a przede wszystkim u mnie. Propsy :)

No toć gdzie, może i się mylę ale kolega jechał za mną samochodem przypadkowo no i potem gadał, że na liczniku miał te 80km/h, ja dbałem o toroska i wszystko powoli. Wszystko zależy od pogody, jak jest bezwietrznie i jest rozgrzany to nawet przekroczy :) Ale na sto procent jak byś pogrzebał przy serii to by szła te 80km/h, ale wolno się rozpędza od 50km/h cylek robi swoje :)

Człowieku, chcesz mi powiedzieć, że na kieliszku, nie domykających się seryjnych zaworach, seryjnym pasku JIMHUNGJANK, rolkach, które są kwadratowe po 500 km, i wariatorze, w którym luz na tulei robi się na 1 cm już po 5000 km. Można było przekroczyć 80KM/H? O kurwa! Jaki ja byłem głupi, kupując te markowe części, kurczę, tyle stracić. Na prawdę słuchaj jesteś autorytetem dla mnie. miszczu.

Może się pomyliłem sorry... Toć po co zaraz bulwers, mój błąd... Jak to się mówi z malucha ferrari nie zrobisz :)

Aha, czyli jednak nie LATA realne 80 km/h?

Dobra narazie nic nie mówię, sprawdzę to w sobotę... Ale pytanie, czy na serio nie leciał Ci nigdy więcej niż 80 na cylku 72 ?