Toros F16 czy Toros el Diablo?

  • This topic has 18 odpowiedzi, 9 głosów, and was last updated 9 years temu by Aron.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #56765
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Tak więc 2 maja lecę do reala po skuter.
    W sklepie są 2 modele bzyków, które mnie zainteresowały.
    Toros f16 oraz Toros el Diablo. Cena taka sama – 1599 zł, przy jednym i drugim. Mam pytanie, czym to się głównie różni od siebie? Który lepszy? Który mi bardziej posłuży? Który większy/mniejszy? Który się lepiej prowadzi? Który ma lepsze części? Do którego znajdę najwięcej i najszybciej części, gdyby… no nie wiem… krowa mi wyszła na drogę, i bym w nią walnął? Kolory skutery mają inne, na stronie producenta piszczy, że el diablo „To premierowy model, który zyskał uznanie tych, którzy cenią sobie wygodną i ekonomiczną jazdę. Doskonały napęd daje świetny wynik średniego spalania jedynie 2,9 l/100 km dzięki czemu jest fantastycznym wyborem dla oszczędnych.” Jednak nic nie ma na temat spalania przy f16.

    #56767
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Przecież sa identyczne, nie licząc plastików.
    http://www.toros.pl/2012_skutery_eldiablo.php
    http://www.toros.pl/2012_skutery_f16.php

    Bierz tego, który Ci się bardziej podoba.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #56771
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Mi się oba podobają. A i jeszcze jest coś. Zamierzam wozić znajomych skuterkiem. Producent pisze: „Homologacja drogowa 2-osobowa”. Jednak czy te skuterki posiadają te „podstawki” dla nóg pasażera? Oglądałem skuter, i nie zauważyłem.

    #56774
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    Podnóżki są robione dla chińskiego dziecka chyba 😉
    One nie nadają się do jazdy w 2 osoby, chyba, że na krótkie dystanse, albo nie macie więcej niż 170cm wzrostu 😀
    Ja 187cm i mój kolega z tyłu 185 wyglądamy jak idioci. Mnie nogi nie mieszczą się za owiewką, a on robi różne śmieszne rzeczy z nogami, żeby nie trzymać ich w powietrzu cały czas.

    Jak miałem pasażera ~165cm to było nawet spoko.

    #56775
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Ja mam 169 cm, kolega coś około 173, więc raczej damy radę we dwóch pojechać. W innych skutach to normalnie wystawia się z dwóch stron metalowe podnóżki i gitara, a jak tutaj?

    #56796
    Daroi
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Też się dziś zastanawiałem. Po wielu radach, wybieram F16. El Diablo jest ładny, ale jakoś F16 ładniejszy. El Diablo ma brzydkie lusterka, to jest najbardziej różniące go z F16. Do tego nalepka z przodu, która wg mnie brzydko się prezentuje. I F16 wydaje się trochę większy ;P

    #56798
    Bonzo
    Użytkownik
    • Postów: 135

    To są identyczne skutery. Jedyna różnica to kolorystyka.
    Wybierz ten, który bardziej Ci się podoba.

    #56799
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    el diablo ma ładny ten pomarańczowy kolorek, ale szpeci go naklejka „EL DIABLO”, ma „poważniejszą” kanapę. F16 ma ładniejsze lusterka, wydaje się być większym, więcej tematów jest o nim, niż o el diablo, co oznacza szybciej znajdę rozwiązanie problemów, tylko, że ta kanapa w f16 to wygląda jak dla 10 latka, kolor czerwony mi się nie podoba.
    No doradźcie! xD

    #56800
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Zastanawiałem się też nad zakupem el Loco – Większe koła, tarcza z przodu, ładne zawieszenie, ładna maska – taka sportowa. Jednak budżet min a to nie pozwala. Mam 1800 zł, a el loco kosztuje 2199 zł.

    Skuter f16/el diablo (1600 zł) + Kask (110 zł) + Jakąś obejmę (50 zł) + Paliwo full = Wychodzi ok 1750 zł.

    #56975
    Aron
    Użytkownik
    • Postów: 85

    W Realu był rabat (300zł w bonach), aktualnie jeszcze pozostały środowe rabaty 10%, czyli 160zł taniej. Szkoda, że nie można już skorzystać z obu promocji jednocześnie, wówczas koszt skuterka byłby 1140zł – a to byłaby już rewleka!

    Dzwoniłem przed chwilą do Reala, powiedziała, że nie wie czy jeszcze będzie ta promocja z bonami…

    #56980
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Jak wyżej pisałem, to są identyczne skutery (poza plastikami), więc rady odnośnie napraw będą miały zastosowanie do obu modeli. El Diablo jest chyba młodszym modelem, dlatego jest o nim mniej tematów. Jeśli decydujący jest dla Ciebie kolor i umiejscowienie naklejek to my Tobie niestety nie pomożemy, bo to kwestia gustu.

    #57068
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 927

    izdebski12 napisał:

    Skuter f16/el diablo (1600 zł) + Kask (110 zł) + Jakąś obejmę (50 zł) + Paliwo full = Wychodzi ok 1750 zł.

    Kolego, przelicz jeszcze raz swoje fundusze, bo jak liczysz tak jak powyżej to możesz mieć problem przy zakupie.

    1760+paliwo= ok. 1750 mamo!!!

    Sorki za offtopa, ale nie wytrzymałem, proponuję czytać swoje posty przed naciśnięciem „dodaj”

    #57069
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Jeden i drugi nic nie wart!Jak widzę skuta który śmiga 45-50km/h to mam spazmy.Kup sobie skuter lepiej a nie wrzucaj kasy w błoto.

    #57082
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    Raven napisał:

    izdebski12 napisał:
    Skuter f16/el diablo (1600 zł) + Kask (110 zł) + Jakąś obejmę (50 zł) + Paliwo full = Wychodzi ok 1750 zł.

    Kolego, przelicz jeszcze raz swoje fundusze, bo jak liczysz tak jak powyżej to możesz mieć problem przy zakupie.
    1760+paliwo= ok. 1750 mamo!!!
    Sorki za offtopa, ale nie wytrzymałem, proponuję czytać swoje posty przed naciśnięciem „dodaj”

    Kolega jeszcze zapomniał o kosztach rejestracji skutera i ubezpieczenia…

    #57111
    Aron
    Użytkownik
    • Postów: 85

    Robertonos napisał:

    Jeden i drugi nic nie wart!Jak widzę skuta który śmiga 45-50km/h to mam spazmy.Kup sobie skuter lepiej a nie wrzucaj kasy w błoto.

    W błoto, bo chiński ? 😉 Trzeba pamiętać, że dzisiejsze chińczyki, to nie to samo co pięć lat temu. Postęp idzie we wszystkim, w każdej elektronice, oponach, samochodach, itp. Poza tym nowy to nowy! – i tego nic nie zmieni! Podstawowo warunek spełnia. Prędkość 45km/h jest ograniczona elektronicznie, więc po co robić tu wielkie halo, skoro wystarczy zdjąć blokadę?

    W poniedziałek 30 kwietnia będę go kupował w Realu – mam na ten dzień kupon rabatowy na 12% na całe zakupy! Jeżeli jest ktoś chętny i mieszka w okolicach Słupska, to zapraszam – może dołączyć się razem ze mną do zakupu z tym rabatem, także koszt skutera wyniesie ok. 1400zł

    Za tą cenę, żadna używka nie będzie lepsza! A przy normalnej jeździe (bez katowania) posłuży zapewne dłużej niż „markowa” używka niewiadomego pochodzenia (użytkowania).

    #57112
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Raven napisał:

    izdebski12 napisał:
    Skuter f16/el diablo (1600 zł) + Kask (110 zł) + Jakąś obejmę (50 zł) + Paliwo full = Wychodzi ok 1750 zł.

    Kolego, przelicz jeszcze raz swoje fundusze, bo jak liczysz tak jak powyżej to możesz mieć problem przy zakupie.
    1760+paliwo= ok. 1750 mamo!!!
    Sorki za offtopa, ale nie wytrzymałem, proponuję czytać swoje posty przed naciśnięciem „dodaj”

    Kopnąłem się i zamiast napisać 1850 zł to napisałem 1750. Straszne.

    #57113
    Aron
    Użytkownik
    • Postów: 85

    izdebski12 napisał:
    Kopnąłem się i zamiast napisać 1850 zł to napisałem 1750. Straszne.

    30.04.2012. w SŁUPSKIM REALU SKUTERY DO KUPIENIA ZA 1400zł !!!

    #57132
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Człowieku gdzie ja z Wawy będę jechał do słupskiego reala

    #57141
    Aron
    Użytkownik
    • Postów: 85

    izdebski12 napisał:

    Człowieku gdzie ja z Wawy będę jechał do słupskiego reala

    Chłopie, a co mnie interesuje skąd Ty jesteś (?) Ty napisałeś za ile można go kupić, ja również! Jak ktoś mieszka blisko Słupska, to może z tej oferty rabatowej skorzystać, ale nie Ty!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button