TOROS F16 braki mocy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery TOROS F16 braki mocy

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe patryk199951 patryk199951 5 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #154178

    Jerzy Olszyczka
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam wszystkich użytkowników tego forum.
    Po krótce opiszę problem z jakim się męczę od dłuższego już czasu.
    Pacjent: TOROS F16.
    Z zapalaniem nie ma najmniejszego problemu czy zimny czy ciepły. Głóną bolączką jest brak mocy lub ściślej skuterek chciałby jechać szybciej, ale jakby coś go blokowało. Dotyczy to głównie jazdy pod górkę.Zauważyłem, że jest niewiele lepiej gdy jest mróz. Dużo gorzej gdy jest chlapa lub pada.Wówczas pod górkę to 15 km/h. Z góry bez oporów leci 60 a nawet 80 km/h.Zgodnie z Waszymi poradami które przeczytałem przeczyściłem gaźnik, wyregulowałem mieszankę ponieważ świeca była czarna,teraz już tylko lekko okopcona, przeczyszczony wężyk od odpowietrzenia klawiatury ponieważ w nim była niewielka ilość masła. Zawory wyregulowane. Jest minimalnie lepiej lecz nie idealnie. Macie jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu. Przebieg to 3500 km. Pozdrawiam

    jolszyczka
    #154179
    Zdjęcie profilowe pEuGeOcIK
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • Postów: 264

    Blokady zdjete?

    Chińskie to tylko zupki!!!!!!
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #154181
    Zdjęcie profilowe Caldir
    Caldir
    Użytkownik
    • Postów: 98

    zmień filterek od powietrza bo od wilgoci lubieją gnić
    rozbierz napęd morze sprzęgło albo pasek się ślizga a morze zauważyłeś obudowa jest bardzo gorąca po podjeździe pod górke

    odpowiadaj na pytania jeśli jesteś pewny odpowiedzi
    #154199

    Jerzy Olszyczka
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Caldir napisał:

    zmień filterek od powietrza bo od wilgoci lubieją gnić
    rozbierz napęd morze sprzęgło albo pasek się ślizga a morze zauważyłeś obudowa jest bardzo gorąca po podjeździe pod górke

    blokada zdjęta.Rozłączony kabel chyba fioletowy(śmiga szybciej niż przed rozpięciem)
    Obudowa rzeczywiście chyba jest dużo bardziej gorąca. Nie sprawdzałem ręcznie ale da się to wyczuć(gorące powietrze).Co to oznacza?
    Wcześniej po odkręceniu manetki rwał do przodu a teraz tak jakby chciał i nie chciał zarazem.

    jolszyczka
    #154201
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Jak mokro i jest gorzej, to wina kabla WN/cewki/świecy.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #154207
    Zdjęcie profilowe martin1996a
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    Pracowałem przy f16 sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza, wina świecy złą ciepłota kup C7HSA najlepsze, i sprawdz filtr powietrza w tym moim co go naprawiałem to była świeca do wymiany

    #154261

    Jerzy Olszyczka
    Użytkownik
    • Postów: 7

    martin1996a napisał:

    Pracowałem przy f16 sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza, wina świecy złą ciepłota kup C7HSA najlepsze, i sprawdz filtr powietrza w tym moim co go naprawiałem to była świeca do wymiany

    Dzisiaj doszła jeszcze jedna ważna informacja, którą przeoczyłem. Otóż jak skuter jest zimny to ma zryw, jak tylko się zagrzeje to 15 km/h pod górkę. Świece wymieniałem na NGK ponieważ fabrycznie jest jakaś innacz.Filtr powietrza rozebrany i złożony. Którędy ewentualnie może zasysać lewe powietrze? Króciec na gaźnik jest dobrze dokręcony. Przeczytałem też o ewentualnym braku oleju.Jedni piszą o elektronicznej dyszy inni o pompce oleju i wyłamanych zębach. Może tu leży przyczyna. Jak regulowałem zawory po zdjęciu dekla było dość sucho lecz skuter całą noc stał.Olej mógł zejść. Jak sprawdzić czy pompka pompuje olej?Co z tą dyszą czy w Torosie jest takowa?
    Oto link do artykułu chociaż to nie TOROS:
    http://www.skuterypolnoc.ubf.pl/forum/viewthread.php?forum_id=12&thread_id=1724&rowstart=20

    jolszyczka
    #154264
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    odpal silnik i odkręć bagnet od oleju jeśli olej będzie się wylewał to znaczy że pompa jest w porządku

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #154268
    Zdjęcie profilowe serafinq
    serafinq
    Użytkownik
    • Postów: 399

    Sprawdzałeś w jakim stanie są rolki wariatora?

    Romet 767 (2007r) Przebieg- 20605km cylinder 72ccm (spoczywaj w spokoju)
    Zipp pro 50 (2012r) Przebieg- 12370km cylinder 125ccm Loncin

    Serwis Skuterów, motorowerów i quadów!
    „Naprawmoplik.pl” działamy w mikołowie okolice katowic
    Dla użytkowników skuterowo.com specjalne ceny!

    #154323

    Jerzy Olszyczka
    Użytkownik
    • Postów: 7

    serafinq napisał:

    Sprawdzałeś w jakim stanie są rolki wariatora?

    jeszcze nie sprawdzałem rolek. Olej i rolki może uda się sprawdzić jutro. Dzięki za sugestie.Poinformuję Was jak tylko zaglądnę.

    jolszyczka
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 18 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie