Toros F16 - brak mocy na starcie i ...

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #172194
    jakub876
    Użytkownik
    • Postów: 38

    1.Witam. Mam problem z moim torosem. Przy ruszaniu skuter nie ma siły. Dzieje się to zawsze gdy się zatrzymam i wtedy nie mam możliwości szybko ruszyć(zimny silnik i ciepły) np. na skrzyżowaniu.

    2.Kolejny problem z Torosem to to, że gdy wyjeżdżam na ulice skuter ledwo rozpędza się do 30 km/h i jedzie tak około 100m a potem nabiera tak jak by „siły” i normalnie rozpędza się do licznikowych 60km/h.Ten problem występuje dopóki silnik nie nagrzeje się.

    Napisałem to co ja sam odczuwam więc proszę pytać a udzielę dodatkowych informacji. 🙂

    #176853
    Marioooo
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Witam a miałeś tak od początku? Ja kupiłem używany, dwuletni i mam tak samo, po jakieś dłuższej chwili dostaje „kopa” i wtedy bez problemu przyspiesza ale na początku ledwo rusza, jedno co zauważyłem to ze jak mam pełny bak to tego problemu nie odczuwam i on wogole inaczej chodzi , ale po przejechaniu kilku kilometrów jest to samo, w serwisie powiedzieli ze to może być wina rolek lub sprzegla albo czegoś innego, myślałem ze wyregulowanie gaźnika wystarczy, chcieli go rozebrać i zobaczyć ale ja nie miałem czasu i narazie to zostawiłem, drugi mechanik powiedział ze mógł być źle dotarły a kumpel ze one tak mają w zależności gdzie są skladane i dlatego pytam czy masz go od nowości bo coś można by wykluczyć, nie uśmiecha mi się wywalić ze dwie, trzy stowy tylko za to ze go rozbiora i powiedzą ze wszystko jest ok… zresztą tak to nigdy nie mówią bo nie mieliby co robić, coś napewno by znaleźli.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #176860
    devlin
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Miałem kiedyś w chińczyku zbliżony problem, na krótką metę pomagała regulacja i czyszczenie gaźnika, później poszedł pływak, więc pozbyłem się dziada i wymieniłem jednocześnie gaźnik i sprzęgło i problem zniknął.

    Spojrzałbym w ten gaźnik, na pierwszy ogień przedmuchanie i regulacja mieszanki, kontrola pływaka i uszczelek. Potem sprzęgło – stan okładzin, być może docisk (sprężyna centralna) stracił właściwości i po rozgrzaniu jest zbyt miękki. Zawsze też trzeba sprawdzić stan króćca, wężyków, puszki filtra – czy gdzieś lewego nie łapie. Ostatecznie może być problem z rozregulowanymi zaworami, albo kończącymi się pierścieniami tłoka.

    Jak widać możliwości jest dużo, miłej zabawy, jak to z chinolem 🙂

    #176870
    Marioooo
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Ja niewiem bo zamierzam kupić nowe, sprzęgło, gaźnik, i wariator może to rozwiąże problem a jak nie to trudno przynajmniej wszystko będę miał nowe… 230 zł to nie majątek, gorzej bo niewiem czy to wszystko poskładam, w skuterze nigdy nie dlubalem, bo chyba już nic docierać nie będzie trzeba?

    #176872
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    wszystkie instrukcje znajdziesz na yt

    #176877
    devlin
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Będziesz potrzebował blokad na wariator i sprzęgło, żeby je rozkręcić – można kupić na allegrach. Albo jedź do wulkanizatora, żeby Ci pneumatykiem odkręcił. Poza tym wszystko zrobisz jak kolega wyżej napisał wg instrukcji z netu. Nic trudnego.

    #176888
    Marioooo
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Ok dzięki za wszystkie podpowiedzi ☺

    #176890
    Marioooo
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Tylko kurde zastanawia mnie ze jak mam pełny bak to wszystko jest ok, zaje… przyspiesza, silnik chodzi rowniutko i wogole nie ma do czego się przyczepić, mógł bym w ostateczności jeździć z półtora litrowa butelka i co jakiś czas dolewac ale to jest bezsens wolałbym to raz zrobić i mieć spokoj, w serwisie jak juz wspomniałem mówią ze przyczyny mogą być różne i muszą go całego rozebrać i sprawdzać po kolei, tylko jak oni mi zaczną sprawdzać i wymieniać to pewnie mnie tak nalicza ze prościej nowy byłoby kupić. Dzięki devlin za wszystkie wskazówki ale jak ja nie miałem z tym do czynienia to ja niewiem np czy kończą się pierścienie, pomijając to ze nawet nie wiem gdzie ich szukać lub innych elementów. Szukałem w necie budowy tego skutera ale nie mogę znaleźć, ten skuter generalnie kupiłem dla żony żeby sobie pojechała do sklepu itp, ja jeżdżę samochodem to jest co innego bo podepna komputer i wszystko wiedzą, ja wogole się do tego nie dotykam Druga kwestia to jest taka ze najlepiej byłoby kupić tak za trzy – cztery stowy całego niesprawnego na części to go bym rozkrecil i wiedział gdzie co jest ale nie ma nigdzie w moich okolicach.

    #176892
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 691

    załóż duży filtr paliwa wężyki o większym przekroju wewnętrznym powinno pomóc.

    #176947
    Marioooo
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Obejrzałem ten filmik na yt z gaznikiem, trochę pokrecilem tymi srubkami od regulacji i jest lepiej ☺

    #176964
    Marioooo
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Witam mam pytanie jak odkrecilem dosyć sporo (ok 3 obrotów) śrubę do regulacji mieszanki dając więcej paliwa to mogą być jakieś negatywne konsekwencje? Pytam bo chodzi dobrze i dobrze przyspiesza tylko chyba źle wyregulowalem obroty bo na stopce kolo samo mi idzie do przodu dosyć szybko ale znowu jak zwalniam obroty to gaśnie i znowu zamula na starcie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button