toros F16 brak mocy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #312979
    zbynek
    Użytkownik
    • Postów: 2

    witam i z gory przepraszam jesli umieszcze post na nie odpowiednim temacie jestem tutaj pierwszy raz wiec nie bardzo wiem jak sie poruszac ale mianowicie chcialem prosic o pomoc bo juz nie daje rady ze skuterem , zostal wymieniony gaznik, wyregulowany , nowy filtr paliwa .filtr powietrza rowniez ,swieca .i problem polega na tym ze kiedy po odpaleniu juz na cieplym silniku dam mu gaz na max ,wejdzie na pelne obroty a po chwili spada i jesli bede trzymal caly czas to zgasnie jesli pusze trzyma obroty wolne elegancko i za kazdym razem to samo ,podczas jazdy wyglada tak 25 km max i znow jakby cos go odcinalo , na starym gazniku wchodzil na obroty ale nie trzymal ich i gasl podczas jazdy potem juz nie odpalal. prosze o pomoc

    #313000
    Łukasz Filipek
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Wyreguluj gaźnik i zobacz mase przy silniku ,świecę i przewód czy nie ma przebicia

    REKLAMA

    Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

    Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

    Advertisement

    #313112
    zbynek
    Użytkownik
    • Postów: 2

    a jak dokladnie wyregulowac gaznik jest mozliwy jakis do podgladu schemat lu filmik , swieca ok przewod tez masa jesli by nie laczzyla to raczej by nie odpalil ?

    #313116
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 773

    google > regulacja gaźnika poradnik

    #661444
    Artur Sarzyński
    Uczestnik
    • Postów: 2

    Pierwsze jak potrafisz to rozbierz gaźnik w drobny mak i daj jak masz dostęp do myjki . Potem wszytko dobrze przedmuchaj . Zaczynam od zwykłego chinola . Pamietaj o dolocie powietrza po skreceniu . Nastepna sprawa to zawory . Ja ustawiam już na rekę . Dysza powietrza musi byc dobrze zgrana z dawka paliwa . Nie wiem też jak masz rozwiązanie z paliwem ale tez jest to ważne . Omiń ten kranik czy jak to zwał podciśnieniowy bo lubi mieszać . Jak Ci już pojedzie realne 50 – 60 to wtedy już możesz modyfikować . Tylko nie wiem co wymagasz . Bo tak naprawdę wszytko ma znaczenie . Mówię teraz o chinolach czy to f 16 czy Kingway to jeden ciul . Jesli sie mylę to sorry ale ja od tego zaczynam . Dobrze wyregulowany np chinol co ostatnio robiłem jedzie normalnie realne 55 max . Górka ( ponad 100km z synem ) 20-30 % około 30 . Jesli sie mylę sorry ale u mnie tak to wyglada . Inna sprawa robiłem zwykła starą ose ze śmietnika albo Piagioo . Inna bajka ,. Niby tez te 50 cm ale górki bez problemu 50 realne . Nie było szału na prostej ale tez pod 65-70 .

    #661445
    Artur Sarzyński
    Uczestnik
    • Postów: 2

    A robiąc chinola staraj się unikać reinza i silikonu bo jak nawalisz na pałę tu już nie będzie to . Używaj oryginalnych podkładek . Koszty sa małe . Też jest ważna przepustowość tłumika mimo to ze jet to tylko 50 . Skorzystaj z klucza dynometrycznego jak masz mozliwość . Lepiej lekko nie dokręcić niz przekręciś bo bedą jaja i robota pójdzie cała w pizdu . Olej też istotny . Ja daję zwykły ale z kosiarki 4t gdzie lepkość odpowiada ( nie jest konieczne jakieś markowe )Nigdy nie próbuj polepszać dodająć więcej oleju niż zalecane . Polecem filmiki stelwiaka na yt.https://www.youtube.com/watch?v=K1P6e9g2m24

    #661446
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Tak jak kolega wyżej-porządnie bym rozebrał wyczyścił, a następnie regulował dyszą główną.Posprawdzaj dokładnie czy nie masz jakichś nieszczelności np. przy króćcu albo jakiś wężyk od podciśnienia itp.

    #661448
    Bea
    Uczestnik
    • Postów: 172

    Tak, tak… Zbynek na pewno czeka 3 lata na odpowiedź…
    @ Artur Sarzyński, @ Kiler gratuluję zaangażowania.

    #661452
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Cholera, nawet nie zauważyłem 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button