Toros F16 bez mocy

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #291530 Reply
    Draculazz
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 40
    • Postów: 45

    Nie zapomnij by dotrzeć te zawory, nową uszczelkę pod głowicę założyć i napisz w sobotę jak się sprawuje 🙂

    #291550 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Napisałem Ci, że Toros F16 posiada silnik JJ1P39QMB z dłuższymi zaworami, Ty kupiłeś zawory do 139QMB.
    Życzę Ci powodzenia w docieraniu zaworów. 😉 Jak dotrzesz tak, że po wlaniu benzyny ekstrakcyjnej za każdym jak zawór otworzysz i zamkniesz nie poleci nawet kropelka osobiście postawie Ci piwo. Ale, ale! Sprężynki muszą być seryjne 😉

    #291595 Reply
    Rysio_Misio
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 492
    • Postów: 492

    izdebski19 (z funklubu Maksia Burgermana) napisał:
    Paci i Wombat mają teraz tutaj admina, czyli… ^złą stronę jednak obrałem^. :]]
    >

    *
    Młody jeszcze jesteś i wielu rzeczy się musisz nauczyć, ale skoro jesteś nadal młody, to pewnie masz już… grubą skórę na swoim grzbiecie. ;]
    >
    A szalej sobie tutaj dalej i do woli. Czekamy na tzw. ^finał^ tych kolejnych twoich wpisów. Oj, czekamy. ;P
    >
    Starym zgredom odpuścisz? Normalnie, ja to bym młodym… NIGDY nie odpuścił. ;]]
    Chcom se takie ^młode^ kolejnego… ^starego piernika^ zdetronizować, to niech ^walczom^. ;]
    *
    Zaraz, ale ja nic nie widziałem, nic nie słyszałem, a i prawie nic nie wiem (czytaj. kolejny biedny miś). ;P

    #291720 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    Witam,
    zdecydowałem się na wariant droższy. Komplet Moretti (80cm3). Inwestycja 250zł i w dalszym ciągu to samo. Zapalił na nowym cylindrze, gaźniku i module. Wolne obroty są, a po dodaniu gazu na stopkach nie wkręca się aż tak wysoko jak na starym cylindrze, ale można powiedzieć, że mógłby jechać. Po zdjęciu ze stopek pyrka sobie w najlepsze. Brak mi sił. Sądziłem, że jak prawie wszystko nowe to bez problemu, a jednak rzeczywistość okazała się inna. Gdzie szukać przyczyny. Może to coś z elektryką? Brak mi pomysłów. )-:

    Sklep w którym kupiłem zawory czynny dopiero jutro dlatego (nowe zawory o długości 69mm byłyby w przyszłym tygodniu a potrzebuję skuter na już) zdecydowałem się na komplet który przywiózł mi kurier.

    #291721 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Stary to nie gora to napęd albo źle zlozony albo cos się zje.alo na to wychodzi bo już resztę wymienileś moze byc jeszcze zapchany wdech po twim opisie pyrka jak pyrka wkreca się na stopkach a jak na kolach to tylko wolne czy zachowuje się jak by mial wcisnięty hamulec i nie ma siły ruszyć

    #291722 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    rozwiń „napęd”. Napędu nie ruszałem. Zerknąłem do sprzęgła.Pasek ok. Rolki raczej nic nie mają wspólnego z pyrkaniem, bo to silnik a nie przekładnie.

    #291723 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Czytaj wyzej naped może trzymać silnik.

    #291725 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    zdejmę jutro pasek i zobaczymy.. Czy mogę odpalić skuter bez tłumika, wiem że będzie głośny ale czy nie zaszkodzi to silnikowi?
    Byłem jeszcze w garażu i w tej chwili chodzi na wolnych, ale na stopkach już nie wkręca się na obroty tylko pyrka po dodaniu gazu. Nie chcę też aby nowy cylinder się przegrzał lub zatarł. Jutro przemierzę wszystkie przewody. Być może to wina elektryki. Za mało prądu???
    Nie zachowuje się tak jakby miał hamulec, p prostu na kołach ma wolne obroty, a po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty tylko pyrka. Po odjęciu gazu gaśnie.

    #291759 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    Walki ciąg dalszy. Zdjęty pasek, zdjęta rura wydechowa(z podpowiedzi może zatkana) w dalszym ciągu to samo. Pali na dotyk, ale zostaje tylko na wolnych, po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty. Wkręciłem nową świecę (przerwa 0,6mm, po chwili chodzenia czarny osad na elektrodzie). Brak wysokich obrotów. Masy skutera sprawdzone. Pozostaje tylko cewka, że przy wyższych obrotach nie daje odpowiedniej iskry. Wymieniam olej w silniku. Założę rurę wydechową ponieważ gdzieś czytałem, że istnieje możliwość braku wysokich obrotów bez rury(podobno cofa spaliny). Wymienię cały napęd skutera i dalej będzie to samo. Załamka.
    Nie rozbierałem jeszcze magneta. Może tu szukać przyczyny, ale z drugiej strony nie paliłby na dotyk przy przestawionym zapłonie.

    #291762 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Że tak spytam oczywiście próbowałeś zdjąć klapkę z gaźnika i ręcznie podnosić przepustnicę?

    #291764 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    nie próbowałem, ale z chwilę spróbuję. W komplecie z cylinder był gaźnik więc go zamontowałem.

    #291765 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    Zdjęcie pokrywy iglicy i ruszanie membraną, czyli i iglicą na wolnych obrotach nic nie zmienia. Zauważyłem, że na wolnych obrotach nie kopci, ale jak ma wkręcić się na obroty a na nie nie wchodzi to zaczyna kopcić. Ponowne odjęcie gazu, wolne obroty i nie kopci. Może to rozrząd. Nie ma już pomysłów. Jakieś sugestie?

    #291766 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    A to jest całkiem możliwe że rozrząd o ząbek w jedną lub drugą bo robiłeś to sam,a kopcenie może wynikać z źle założonych pierścieni.

    #291768 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    Zauważyłem również, że z okolic rozrządu dochodzi dość głośne cykanie. Wnioskuję, że na wolnych obrotach jest ok, a przy dodawaniu gazu łańcuszek się naciąga przestawia się zapłon wobec tego zalewa świecę, nie wchodzi na obroty, a zaczyna kopcić nie spalonym paliwem. W poniedziałek chyba zabiorę się za rozpołowienie silnika i wymianę łańcuszka. Co wy na to?

    #291773 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Cykanie to za duże luzy na zaworach nie łańcuszek,co do owego łańcuszka to czy jest do wymiany powie ci to napinacz.

    #291781 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    luzy wyregulowałem na 0,05 i 0,1. I dalej cyka. Odgłos jakby ktoś blaszkę przytknął do obracającego się koła.

    #291784 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    A koło magnesowe ci o impulsator nie napier cyka

    #291788 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    nie, ma odpowiednią odległość. A tak na marginesie nie wiem jak je można ściągnąć bez ściągacza.

    #291791 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • 45
    • Postów: 772
    • Postów: 817

    Bez ściągacza nie zdejmiesz.

    #291794 Reply
    Mawers
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 5
    • Postów: 7

    Zdejmiesz zdejmiesz 😉

    #291806 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Oczywiście że zdejmie ale ściągacz taki na własny użytek na alledrogo 15zl więc po co sie z tym pier….

    #291813 Reply
    Mawers
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 5
    • Postów: 7

    Są dwie metody- cholernie inwazyjna i nieinwazyjna- możesz wkręcić śrube, taką jaka jest przy ściągaczu i strzelić z pneumata- powinno zejść, albo podgrzać palnikiem i wtedy na pewno zejdzie

    #291850 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Coś mi się wydaje, że źle ustawiłeś rozrząd – sprawdź to.
    Magneto ustaw w pozycji T – Tak aby kreska przy T pokrywała się z ząbkiem karteru.
    Wałek rozrządu powinien być ustawiony tak, aby dwiema bocznymi otworami był równolegle do ściany głowicy, a duży otwór był na środku wałka – w takim ustawieniu ustawia się zawory – ssący 0,05 mm, a wydechowy 0,06 – 0,07 mm. Jeżeli dymi oznacza to, że:
    a) Uszczelniacze zaworowe nie trzymają
    b) Olej przedostaje się przez pierścienie
    c) Są zbyt duże przedmuchy, dymi z odmy, a co za tym idzie spaliny z olejem przedostają się potem przez gaźnik do cylindra, i tam zostają ponownie spalone.

    #291923 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    Poddałem się i wczoraj zawiozłem skuter do serwisu. Dzisiaj zadzwonili, że jest gotowy do odebrania. Koszt 50zł. Jutro mam nadzieję się dowiem co go bolało.

    #292050 Reply
    jolszyczka
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 20
    • Postów: 21

    Skuter odebrany. Moc niesamowita i ogromna frajda z jazdy. Na razie go oszczędzam, aż się dotrze. W serwisie tylko wyregulowali gaźnik.

    #293913 Reply
    ip3gs16
    Uczestnik
    • 6
    • Postów: 33
    • Postów: 39

    Można to było spokojnie zrobić samemu i to lepiej niż w serwisie.

Wyświetla 31 wpisów z $
Odpowiedz na: Toros F16 bez mocy
Twoje informacje:




Back to top button