Toros ElDiablo/F16 problem z obrotami, traci moc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Toros ElDiablo/F16 problem z obrotami, traci moc

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Zawias Zawias 5 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #127670
    Zdjęcie profilowe Zawias
    Zawias
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam !

    Jak to mówią, nie chwal dnia przed zachodem słońca… Mojego torosa pochwaliłem niestety zbyt wcześnie i zaczyna się problem…

    Przy zimnym silniku zaczyna jechać, ma problem z wejściem na obroty po chwili gaśnie… trzeba kręcić i kręcić rozrusznikiem, po chwili zapala i jedzie, znowu ten problem dopóki silnik nie złapie temperatury. Jak juz się rozgrzeje jest ok, chociaż nie ma siły, leci 50-55 km/h i w ogóle nie ma chęci rozpędzić się więcej.

    Ma prawie 2500 km przebiegu, oleje wymieniane regularnie, świeca ta sama od nowości. Zajrzałem do gaźnika – membrana lekko rozciągnięta ale „leży” w rowkach. Filtr powietrza wyczyszczony. Paliwo leję tylko na tzw. „markowych” stacjach: Orlen,BP, Lotos.

    Jakie są Wasze pomysły ? Gdzie szukać problemu ?

    — Zawias —
    #127675
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Sprawdź czystość gaźnika i wyreguluj go, dalej bym zajrzał do zaworów 🙂

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    #129802
    Zdjęcie profilowe Zawias
    Zawias
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem i chyba jest jeszcze gorzej. Na początku, przy zimnym silniku zapali, przejadę 100 m i gaśnie. Trzeba później albo kilka razy kopnąć albo długo, długo „piłować” rozrusznikiem żeby zapalił. Jak już zapali to znowu ujadę jakieś 500 m i to samo… i tak kilka razy aż w końcu jest dobrze.

    W czym może być problem ? Jakie są Wasze pomysły ?

    — Zawias —
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #129804
    Zdjęcie profilowe agilityrs50
    agilityrs50
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Porady są różne najlepiej jedz do mechanika i ci naprawi ja też miałem problem z skuterem pojechałem zrobili i po obiedzie.

    #129810
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    Po kolei sprawdź :
    – poziom oleju
    – kolor świecy
    – luz zaworowy
    – napięcie na akumulatorze
    – stan wężyka podciśnienia i tego doprowadzającego paliwo
    – stan filtra paliwa
    – stan filtra powietrza

    Jak dla mnie 10 minut roboty, ale tobie może zająć około godziny – to tylko podstawy, ale pozwalają rozpoznać 99 % problemów z skuterem ………

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
    #129814
    Zdjęcie profilowe Zawias
    Zawias
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Jeśli mógłbyś mi podpowiedzieć jak sprawdzić luz zaworowy i który to jest ten wężyk podciśnienia ? Woltomierza niestety nie mam więc napięcia nie podam, reszta w porządku

    — Zawias —
    #129816
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    wąż podciśnienia to ten , który wychodzi z króćca i idzie do kranika, a luz może mieć tu winę , lecz do jego sprawdzenia potrzebny jest szczeliniomierz z listkami 0,05 mm i 0,1 mm , poza tym na skuterowo jest poradnik http://www.skuterowo.com/poradnik-ustawianie-zaworow-4t/

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
    #130162
    Zdjęcie profilowe Zawias
    Zawias
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Problem rozwiązany.

    Zawory były do regulacji. Luz na zaworze wydechowym można było uznać za poprawny, natomiast na ssącym był tak duży, że aż dziw, że ten skuter w ogóle odpalał…

    Jurku dzięki za pomoc !

    — Zawias —
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie