Toros ElDiablo/F16 problem z obrotami, traci moc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127670
    Zawias
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Witam !

    Jak to mówią, nie chwal dnia przed zachodem słońca… Mojego torosa pochwaliłem niestety zbyt wcześnie i zaczyna się problem…

    Przy zimnym silniku zaczyna jechać, ma problem z wejściem na obroty po chwili gaśnie… trzeba kręcić i kręcić rozrusznikiem, po chwili zapala i jedzie, znowu ten problem dopóki silnik nie złapie temperatury. Jak juz się rozgrzeje jest ok, chociaż nie ma siły, leci 50-55 km/h i w ogóle nie ma chęci rozpędzić się więcej.

    Ma prawie 2500 km przebiegu, oleje wymieniane regularnie, świeca ta sama od nowości. Zajrzałem do gaźnika – membrana lekko rozciągnięta ale „leży” w rowkach. Filtr powietrza wyczyszczony. Paliwo leję tylko na tzw. „markowych” stacjach: Orlen,BP, Lotos.

    Jakie są Wasze pomysły ? Gdzie szukać problemu ?

    #127675
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Sprawdź czystość gaźnika i wyreguluj go, dalej bym zajrzał do zaworów 🙂

    #129802
    Zawias
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Wyczyściłem gaźnik, wyregulowałem i chyba jest jeszcze gorzej. Na początku, przy zimnym silniku zapali, przejadę 100 m i gaśnie. Trzeba później albo kilka razy kopnąć albo długo, długo „piłować” rozrusznikiem żeby zapalił. Jak już zapali to znowu ujadę jakieś 500 m i to samo… i tak kilka razy aż w końcu jest dobrze.

    W czym może być problem ? Jakie są Wasze pomysły ?

    #129804
    agilityrs50
    Użytkownik
    • 8
    • 34Postów:

    Porady są różne najlepiej jedz do mechanika i ci naprawi ja też miałem problem z skuterem pojechałem zrobili i po obiedzie.

    #129810
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    Po kolei sprawdź :
    – poziom oleju
    – kolor świecy
    – luz zaworowy
    – napięcie na akumulatorze
    – stan wężyka podciśnienia i tego doprowadzającego paliwo
    – stan filtra paliwa
    – stan filtra powietrza

    Jak dla mnie 10 minut roboty, ale tobie może zająć około godziny – to tylko podstawy, ale pozwalają rozpoznać 99 % problemów z skuterem ………

    #129814
    Zawias
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Jeśli mógłbyś mi podpowiedzieć jak sprawdzić luz zaworowy i który to jest ten wężyk podciśnienia ? Woltomierza niestety nie mam więc napięcia nie podam, reszta w porządku

    #129816
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    wąż podciśnienia to ten , który wychodzi z króćca i idzie do kranika, a luz może mieć tu winę , lecz do jego sprawdzenia potrzebny jest szczeliniomierz z listkami 0,05 mm i 0,1 mm , poza tym na skuterowo jest poradnik http://www.skuterowo.com/poradnik-ustawianie-zaworow-4t/

    #130162
    Zawias
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Problem rozwiązany.

    Zawory były do regulacji. Luz na zaworze wydechowym można było uznać za poprawny, natomiast na ssącym był tak duży, że aż dziw, że ten skuter w ogóle odpalał…

    Jurku dzięki za pomoc !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button