Toros El Loco, zmiana cylindra.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #156770 Reply
    Vass
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 8
    • Postów: 10

    Witam! Jest to mój pierwszy post 😛 Posiadam Torosa El Loco ze zdjętymi blokadami po dotarciu i chciałbym trochę poprawić osiągi. Myślałem o założeniu cylindra 60ccm, dokładnie takiego : http://allegro.pl/skuter-4t-gy6-139qmb-cylinder-tlok-kpl-60cm3-i3967565466.html Jak myślicie, czy po zmianie cylindra odczuję wzrost mocy? Czy ten cylinder się nada? Więcej części nie chcę wymieniać a większy cylek nie wchodzi w grę, nie chcę przeciążać silnika i wymieniać dodatkowych części. Zależy mi tylko na wzroście przyśpieszenia. Skuter ma przejechane 1670 km

    #156890 Reply
    Vass
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 8
    • Postów: 10

    Odświerzam

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #156895 Reply
    zbeloxer
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 103
    • Postów: 135

    Wzrost mocy odczujesz choć średni jak dla mnie nie opłaca się zakładać tak małych cylindrów lepiej od razu 80 i bedzie ok wzrost mocy znaczny no ale skoro chcesz to powiem tak :
    wzrost mocy napewno odczujesz choć nie za duży
    Cylinder chiński więc musisz uważać przy docieraniu
    po dotarciu bedzie git 😉

    #156941 Reply
    Vass
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 8
    • Postów: 10

    Dzięki 🙂 Jestem całkiem lekki i ten 4-suw nie zamula tak bardzo, ale w mieście przyda się lepsze przyśpieszenie. Nie chcę żadnych 80ccm, chcę zachować jego piękne spalanie i nie wymieniać nic więcej prócz cylindra 😉

    #156942 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Jak wstawisz cylinder 72cm3 (47mm) to zaraz pójdą łożyska na wałku rozrządu, po jakimś czasie łożyska na wale, wariator szybciutko się skończy, seryjny pasek to już będzie kwestia kilkuset km. Spalanie będzie wynosiło do 3,5L/100KM, przy optymalnej jeździe to będzie 3L/100KM

    #156995 Reply
    Vass
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 8
    • Postów: 10

    Sporo daje taki 72 cm3? te łożyska drogie są? Nie wiem czy się opłaca, bo przy 60 ccm odczuje wzrost mocy a silnik po dupie dużo bardziej nie dostanie

    #156999 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Jak będziesz lał dobry olej, i dobrze go rozgrzewał przed jazdą to nic się z walem nie stanie. Ja mam malossi multivara wariator i cylinder airsal 80cc i seryjny wał. Zrobiłem na tym zestawie 5,5tys km. Ostatnio sprawdzałem wał 0 luzów. Wszystko w porządku. A co do paska to przy wymianie cylindera kupiłem pasek za 20zł i jest do tej pory dobry. Ale i tak musze zmienic na lepszy dla sw spokoju. Trzeba dobrze rozgrzewać skuter przed jazdą i lać dobry olej. Ale pasek sobie wymienić odrazu jak założysz cylinder. I nie kupuj chinskich cylindrów za 50zł z allegro bo to szajs. Lepiej dołożyc, Kupić dobry model, Niż potem dokładać do napraw, Bo potem cena tych napraw wyjdzie Cie tyle co bys sobie juz kupil markowy cylinder typu Airsal, Naraku.

    #157025 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Ja natomiast mogę powiedzieć, że łożyska na pierwszym wałku rozrządu poszły przy 8 tys. km. Teraz mam 10 tys. i znowu wałek rozrządu do wymiany. Łożyska na wale były ok, ale czytając opinie innych użytkowników z innych stron internetowych wynika, że w seryjnym wale łożyska przy 72cm3 padają najczęściej przy 15 tys. km – 20 tys. km. Dla świętego spokoju zmieniłem wał na taki za ponad 3 stówy. Seryjny wariator ma już spore rowki, seryjny pasek poszedł przy 2 tys. km jeszcze na cylindrze 50cm3! sic!
    Po drugie co ma „rozgrzewanie” skutera do zajebistej jakości np. łożysk wałku rozrządu, czy wariatora?
    Jak jest temperatura powyżej 5-10*C to wsiadasz, odpalasz i jedziesz. W międzyczasie się ssanie wyłącza.

    #157026 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    A kupowałeś głowice do tego zestawu? Czy zostałeś seryjną z wałkiem rozrządu itp?

    #157027 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Seryjną. A co to ma do rzeczy? W następnym tygodniu będę wkładał wałek rozrządu Teca, oraz głowice naraku. Wałek z wiadomych przyczyn, głowicę – podejrzewam, że seryjna głowica ma nieszczelne zawory, po drugie ma wyrobione gwinty, po trzecie chce zrobić cały silnik „góra” w firmach naraku, motoforce, tec.

    #157033 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495
    #157039 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • Postów: 2 957
    • Postów: 2 984

    kargulec12 napisał:

    Ja bym brał: http://allegro.pl/glowica-cylinder-80cc-4t-skuter-moretti-tajwan-hit-i3982082192.html
    http://allegro.pl/tuning-sportowy-wariator-4t-romet-keeway-zipp-i3960238356.html
    http://allegro.pl/pasek-napedowy-788-skutery-2t-4t-yarox-zipp-romet-i3997396185.html
    Do tego dysz +5-10 większa
    Mój kolega śmiga na tych częściach już 4 tysiące i nic mu się nie dzieje. Ma el loco na kołach 12.

    Nie ma to jak polecać najbardziej gówniane części… brawo 🙂

    #157041 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    kargulec12 napisał:

    Ja bym brał: http://allegro.pl/glowica-cylinder-80cc-4t-skuter-moretti-tajwan-hit-i3982082192.html
    http://allegro.pl/tuning-sportowy-wariator-4t-romet-keeway-zipp-i3960238356.html
    http://allegro.pl/pasek-napedowy-788-skutery-2t-4t-yarox-zipp-romet-i3997396185.html
    Do tego dysz +5-10 większa
    Mój kolega śmiga na tych częściach już 4 tysiące i nic mu się nie dzieje. Ma el loco na kołach 12.

    Kolego, Czemu polecasz największe chińskie gówno jakie wymyślił człowiek? Jak polecasz to polecaj normalne marki typu polini, hebo, a nie jeba*e wariatory wm motor za 33 zł, i paski za 14 zł. Myślisz, że jak pisze „TUNING”, „RACING” i jest super tanie to najlepsze rzeczy.. bo tanie?

    #157048 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    wario za 30 zeta i pasek za 13?
    bosz….

    firma porządna (ta z allegro), oni mi załatwili w tydzień lampy i osłonę do sqta jak autoryzowani dealerzy mnie olewali

    #157052 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    izdebski12 napisał:

    Seryjną. A co to ma do rzeczy? W następnym tygodniu będę wkładał wałek rozrządu Teca, oraz głowice naraku. Wałek z wiadomych przyczyn, głowicę – podejrzewam, że seryjna głowica ma nieszczelne zawory, po drugie ma wyrobione gwinty, po trzecie chce zrobić cały silnik „góra” w firmach naraku, motoforce, tec.

    polecam tobie kupić sportowy wałek rozrządu. u mnie znacznie poprawiła się praca na wyższych obrotach od 55 ładnie idzie. wałek co prawda wm motor ale nie jest zły od zamontowania go przejechałem jak narazie może 1000km więc nie mogę powiedzieć czy jego jakość jest naprawdę dobra lecz póki co nie stało się nic złego. na seryjnym zrobiłem ponad 15000km łożyska były ok jedynie krzywki były starte.

    #157139 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Do takiego chinola ładować części hebo, naraku polini itp. się nie opłaca, choć żaden tunig się nie opłaca. Sam cylek markowy z wario to 1/4 ceny nowego skutera a połowa ceny używanego.

    #157939 Reply
    Vass
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 8
    • Postów: 10

    Widzę że się Panowie rozpisali 🙂 Już nie wiem co mam robić. Raczej wezmę 60ccm, bo brakuje mi trochę mocy, tylko trochę 🙂 Spalanie przy takiej 60ccm nie powinno wzrosnąć znacznie? Jakiej firmy kupić cylinder? tak do 110 max 130 zł. Czy może kupić za 50 zł ? Czekam na odpowiedzi ;]

    #158318 Reply
    Vass
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 8
    • Postów: 10

    Odświerzam

    #158331 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Chcesz tanio i dobrze to kup: http://allegro.pl/cylinder-tlok-glowica-walek-80cc-4t-moretti-tajwan-i4041162992.html
    Zestaw z głowicą cylkiem i wałkiem rozrządu.

    #158332 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    A jak nie chcesz przeciążać silnika to porostu nie dawaj mu cały czas w pizdę i lej dobry olej. A jak będzie trzeba to będziesz mieć zapas mocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Toros El Loco, zmiana cylindra.
Twoje informacje:




Back to top button