Toros el Diablo – opinia po zakupie.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Zipp Toros el Diablo – opinia po zakupie.

Ten temat zawiera 116 odpowiedzi, ma 23 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe WesolyDiabel WesolyDiabel 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 117 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #56276
    Zdjęcie profilowe Bonzo
    Bonzo
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Jako klon/podmarka Zipp’a ładuję wątek tutaj. Może ktoś będzie szukał opinii o tym modelu.

    No więc się skusiłem i zakupiłem.

    Cena była bardzo atrakcyjna 1599 zł + oddali w bonach 300 zł! (market Real)

    Transport – mieści się w osobówce kombi leżąc na boku. Nic nie wyciekło 🙂

    Wrażenia – Mało miejsca na kanapie, siedzę na samym jej końcu (mam 186 cm 🙂 ). Jazda miodzio, nic nie trzeszczy, nic nie puka, trzeba tylko pamiętać o zamknięciu japy (dla tych co nie rozumieją „ust”). Przez małe kółka na nierównościach można się ugryźć w język. Ważę nie mało 98 kg, więc przyspieszenie ze stopu nie za ciekawe, długo wkręca się na obroty, zobaczymy może coś się jeszcze poprawi regulacją. Milej zaczyna się gdy „pszczółka” już ruszy, przy 15 km/h dostaje nagłego kopa i śmiało pomyka do 45km/h na których magicznie się „blokuje”. Hamulce pomimo, iż są bębnowe (oba) spokojnie zatrzymują pierdzioła, cztery litery zjeżdżają z kanapy a ręce aż bolą od zapierania się.

    To dziwne ale w tym chińczyku wszystko działa!?
    Oprócz oczywiście prędkościomierza 🙁

    Aby go naprawić wybrałem się pierdziołem na naprawę gwarancyjną do ASO Zipp/Peugeot ul. Wysockiego w W-wie. Serwisant umówił mnie dopiero za tydzień na wizytę. Pomyślałem – mam go w du… . Rozkręciłem przednie koło – oczywiście pogięta blaszka w ślimaku. Wyprostowałem ją, podgiąłem bolce, skręciłem do kupy i …………. działa. Chyba trafiłem na ewenement, GPS i prędkościomierz pokazują to samo.

    I jeszcze jedna mała usterka – jakaś już polska ręka (bo ostateczny montaż odbywa się w naszym kraju), źle założyła mi opaskę na przewód przy filtrze paliwa. Efekt – szklanka paliwa na bebechach skuta i asfalcie.

    Podsumowując. Chociaż bardzo sceptycznie podszedłem do kupna tego „badziewia”, na chwile obecną jestem bardzo z niego zadowolony. Służy do tego do czego miał – do „niestania w korkach”.
    Koszt zakupu śmieszny a wreszcie nie jadę do pracy 1-1,5h, tylko 30-40 min.

    I tego się będę trzymał.

    Jasna cholera, jutro ma padać! Znowu trzeba wcześniej wstać i gnuśnieć w samochodowych korkach.

    A tak na marginesie, jeżeli ktoś nie chce wywalać magicznych sum na niby markowy skuter, nie szuka w skuterze jedynego środka transportu, nie zamierza nim wozić rodziny czy wyjeżdżać na wakacje, to z czystym sumieniem polecam Toros el Diablo.

    Specyfikacja techniczna – TOROS el Diablo

    Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
    Pojemność 50 ccm
    Moc maksymalna 3KM przy prędkości obrotowej 7500 min/1
    Zasilanie Gaźnik
    Akumulator 12V/4Ah
    Podwozie Rama z rury stalowej
    Zawieszanie przednie Widelec teleskopowy
    Zawieszanie tylne Pojedynczy element resorująco-tłumiący
    Hamulec przedni Bębnowy mechaniczny
    Hamulec tylny Bębnowy mechaniczny
    Opona przednia 3,00-10
    Opona tylna 3,00-10
    Pojemność zbiornika paliwa 5l
    Masa własna pojazdu 83 kg
    Skrzynia biegów Automatyczna
    Homologacja drogowa 2-osobowa
    Kolorystyka Czarno-pomarańczowy
    Wyposażenie standardowe Czujnik dzwoniącego telefonu (który świeci się cały czas :))

    #56281
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    bardzo fajnie napisane, opinia ciekawa, oby się jak najlepiej sprawował 🙂

    Pozdraw

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #56282
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Ja zamierzam kupić ten lub F16 ostatecznie router bassa. Czekam tylko, aż starzy wyjadą na majówkę, aby przypału nie było. 😉 – Potem się powie „Promocja była, więc kupiłem”. Głównie patrze, na skuter z tarczą z przodu. A jak nie to trudno. Jakoś dam radę. A i powiedz kiedy kupiłeś tego bzyka? Promocja dalej trwa w realu – 1599 zł + 300 zł w bonach?

    #56289
    Zdjęcie profilowe Bonzo
    Bonzo
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Już niestety nie, było do 11.04.2011

    ……………………………………………………………..

    Korzystając z okazji.

    Zachęcony ewidentnym odcięciem obrotów przy 45km/h. Zacząłem szukać blokady.

    Musi być to sławetny kabelek. Na pewno nie jest w tym modelu różowy.
    Namierzyłem go, jest to czarny kabel a raczej dwa kable w czarnej izolacji. Idą od wariatora do CDI (chyba bo lipny dostęp i nic nie widać). Moduł cholernie niefortunnie zamontowany – na wysokości kanapy, na samym dole ramy przed silnikiem. Ale tu się zdziwiłem. Na tym kablu dynda sobie kostka z „pętelką”. Mianowicie kablem, który wychodzi z kostki a następnie do niej wchodzi. Kostka na dwa piny. Zastanawia mnie czy ten kabelek „blokujący” nie kończy sie własnie taką kostką i czy nie wystarczy zamienić go na tą dyndającą pętelkę? Ale to się obada po pierwszym przeglądzie gwarancyjnym.

    #56385
    Zdjęcie profilowe Arczi
    Arczi
    Użytkownik
    • Postów: 132

    Co do tej dyndającej kostki to też widziałem u siebie coś takiego i też nie wiem do czego to jest. Mi się wydaje że to jakaś zworka która się przydaje do napraw w serwisie taki jakby „pomocny tool serwisowy” 😉

    Gratuluje zakupu i powodzenia w niestaniu w korkach 🙂

    Zipp Quantum R…w korkach nie stoi. Popieram Eko-Driving.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #56777
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113

    Witam. Koledzy poradźcie mi czy na ślimaka prędkościomierza jest gwarancja? Bo jak odkręcę to żebym nie stracił gwarancji? Czy mogę go odkręcić?

    #56778
    Zdjęcie profilowe Melon
    Melon
    Użytkownik
    • Postów: 68

    Bardzo ładnie napisana opinia 😉
    Oglądałem pare dni temu ten skuter w realu i plastiki są dobrze spasowane tylko w tym jednym egzemplarzu kompletnie luzem byla cala manetka gazu ( rączka cała ) 😉
    Pozdrawiam i życzę długiej,szczęsliwej i bezawaryjnej jazdy

    Szerokości
    #56807
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    rogo54 napisał:

    Witam. Koledzy poradźcie mi czy na ślimaka prędkościomierza jest gwarancja? Bo jak odkręcę to żebym nie stracił gwarancji? Czy mogę go odkręcić?

    Według mnie Twój problem podlega gwarancji bo uszkodzenie nie jest z Twojej winy ( chyba że widać że coś tam ruszałeś ).

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #56809
    Zdjęcie profilowe rogo54
    rogo54
    Użytkownik
    • Postów: 113
    #56844
    Zdjęcie profilowe Bonzo
    Bonzo
    Użytkownik
    • Postów: 135

    rogo54 napisał:

    Witam. Koledzy poradźcie mi czy na ślimaka prędkościomierza jest gwarancja? Bo jak odkręcę to żebym nie stracił gwarancji? Czy mogę go odkręcić?

    Możesz odkręcić. Gdyby było inaczej to w przypadku złapania gumy i zdjęciu koła, również straciłbyś gwarancję.
    Osobiście uważam, że po zakupie wszystko powinno działać. Jeżeli są jakieś usterki powinien je usunąć gwarant – my zapłaciliśmy za nowy sprawny sprzęt!
    Jednak prędkościomierz naprawiłem sam. Dlaczego? Serwisant poinformował mnie:
    termin wizyty za tydzień; musi Pan zostawić skuter w serwisie; oddamy go gdy zamówimy uszkodzoną część a ta zostanie do nas przysłana.
    Ręce mi opadły i w pięć minut sam wyprostowałem blaszkę w ślimaku.

    PS.
    Szlak mnie już trafiał z tymi max 45km/h
    Znalazłem kabelek – jest żółto zielony (w module). Pod kanapą jest złączka gdzie przechodzi w gruby czarny (idzie do napędu). Rozłączyłem złączkę. Jupi wreszcie się nie dusi, pomyka sobie 60 km/h w porywach do 70 km/h. Przy prędkości 60 km/h obroty ma niewiele większe jak przy 40 km/h. Nie widzę potrzeby docierać go na 40 km/h skoro 60 nie żyłuje silnika a większe obciążenie dostaje silnik przy przyspieszaniu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 117 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie