Toros el Clasico z MediaExpert

Witam forumowiczów!
Za jakieś dwa tygodnie zmierzam zakupić tytułowy motorower w sklepie, który również jest w tytule. Otóż mam kilka pytań co do tego motoroweru.
1). Ile ten motorower ma przełożeń w skrzyni biegów.
(Tradycyjnie czytałem, że cztery, jednak gdy dałem w sklepową porównywarkę napisało, że ma trzy)
2). Czy on jest blokowany tak jak skutery? (45 km/h bite i nic więcej)
3). Przez ile czasu mogę nim legalnie jeździć? (niezarejestrowany)
4). O co chodzi dokładnie z tą wadą od wyświetlacza paliwa?
5). Co muszę w nim zrobić, gdy go kupię? (sprawy techniczne)
6). Ile czasu muszę go docierać?
7). Prędkość maksymalna jaką można tym motorowerem rozwinąć bez tuningu?
8). Z budżetem 2000 zł, mogę liczyć na coś lepszego?
9). Ogólne wasze zastrzeżenia.

1. ma 4 biegi przeważnie 4 jest uznawany jako nadbieg
2. raczej nie ma blokady, a jeśli już to na module
3. nie możesz jeździć niezarejestrowanym pojazdem
4. ten motorower wcale nie posiada wskaźnika poziomu paliwa
5. dokręcić śruby, ew. wyregulować sprzęgło i gaźnik
6. ok. 1000km
7. mój na prostej idzie 70km/h
8. jeśli chodzi o nowy motorower to nie :P
9. zrezygnuj z przeglądu po 300 km w serwisie sam go wykonaj, po dotarciu możesz wsadzić zębatkę 14z i ew. stożkowy filtr powietrza i zamontować filtr paliwa :)

1. Aha, czyli tam mają błąd.
3. A ze sklepu, jak mam nim przyjechać? (około 20km)
4. Czytałem coś o LEDowym wskaźniku, ale...
9. Tak zrobię.

Najlepsze jest to, że tydzień temu była promocja w ME:
z 2399 zł na 1956 zł, a teraz z 2599 zł na 1999 zł.
Kogo oni oszukują?

3. Pchać, zawieźć dostawczakiem - ewentualnie zlecić sklepowi przewóz lub zapłacić wziąć papiery, zarejestrować w urzędzie i opłacić OC, wrócić do sklepu z dowodem rejestracyjnym i tablicą, zamontować tablicę i jechać już w pełni legalnie do domu motorowerem.