Toros el clasico
- This topic has 9 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 8 years temu by
Maciej1997.
-
AutorWpisy
-
10 listopada 2013 dnia 08:15 #150660
witam mam torosa el clasico i zmienilem wczoraj cylinder i tlok pytanie mam w jakim polozeniu powinien byl walek rozrzadu jezeli tlk ustawie w gornym punkcie 🙂 znaczy czy jest jakis znak na glowicy bo nic tam nie widze 🙂 dzieki za info
10 listopada 2013 dnia 10:25 #150669Kropka na zębatce rozrządu powinna być dokładnie w lewo na godzinie 9. Na glowicy powinno być wycięcie w tym otworze który jest przykryty tym dekielkiem z lewej strony.
10 listopada 2013 dnia 12:05 #150694Dzieki za odp ustawilem tak i dziala tylko ze takie delikatne stukanie slychac po odpaleniu . jak krece recznie kluczem to wszystko chodzi bez zadnego oporu czy stuku a jak zapali to jest takie troche stukanie 🙂 musze to ogarnac jakis pomysl ? 🙂
10 listopada 2013 dnia 12:49 #150696Jeżeli takie cykanie to wszystko jest w porządku. Zawory muszą mieć delikatny luz (ssący 0,05mm, wydechowy 0,07mm). Mam nadzieję że ustawiłeś luzy zaworowe szczelinomierzem? Właśnie z powodu luzu jest taki dźwięk i on jest naturalny.
10 listopada 2013 dnia 15:05 #150710czyli po zmianie cylindra i tloka musze przestawic zaworki tak ? 🙂 bo nic z tym nie robilem jeszcze 🙂
10 listopada 2013 dnia 15:05 #150711ale bardzo dzieki za odpowiedz 🙂
10 listopada 2013 dnia 15:55 #150717Żeby było dobrze to kup szczelinomierz z listkami 0,05 i 0,07mm i ustaw zawory tak jak wyżej pisałem. Wtedy będziesz pewny że wszystko jest w porządku.
10 listopada 2013 dnia 16:44 #150726Spoko ja mam szczelinomierz tylko nie wiedzialem ze musze ustawic to po wymianie . jutro bede dlubal dalej dziek jeszcze raz za pomoc . pozdrawiam
11 maja 2015 dnia 18:09 #190209witam
11 maja 2015 dnia 18:10 #190210Mam też zipp toros el Clacico i problem jest w tym że na pełnym gazie motor muli nie chce jechać co może być przyczyną
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.