Toros El Camino 50/80 - problem z pracą silnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #651469
    SkyLOT
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Na początku witam wszystkich na forum ponieważ jestem nowym użytkownikiem.

    Mam problem ze swoim skuterem. Z braku dalszych koncepcji chciałbym was prosić o pomoc.
    Wszystko zamieściłem na filmie. Bardzo was proszę o pomoc.

    Film na YT

    #651478
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 948

    skoro stał 4 lata to mega przegląd – olej, filtr paliwa, regulacja luzów zaworowych, świeża benzynka

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #651493
    SkyLOT
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Wszystko to co napisałeś jest zrobione bo skuterek po 4-letnim postoju był u mechanika gdzie został stuningowany na 80cm.
    Wiem, zawsze mogę go oddać do niego z powrotem ale chcę się z tym uporać sam, z różnych powodów o których nie będę pisał.

    #651531
    Spider
    Uczestnik
    • Postów: 150

    Eehh, wszystko zostało zrobione jak… bozia przykazała? Pewnie nie i stąd ten wątek. Qrna, ludzie, pytacie się tutaj, bo chcecie coś więcej wiedzieć. To co chcecie właściwie wiedzieć? Hmm? Piszeta zdawkowo o danym problemie i potem cudów jakichś oczekujeta. Jakieś pomysły? Pomysłów żadnych, trzeba się z danym tematem edukować. Wespół. Taka moja rada. Finito. Figo fago i lumbago. 🙁

    #651532
    SkyLOT
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Spider, wyluzuj gatki. Co opisane zdawkowo? Napisałem, że wszystko co napisał Wombat zostało zrobione więc można rozpocząć temat tej usterki od nowa nie biorąc pod uwagę pobytu skutera u mechanika.
    Co? Mam elaborat na 5 stron napisać? Kto to będzie czytał?

    Po co się denerwujesz? Jest przecież wiele ciekawszych tematów na forum w których na pewno będziesz „świecił” merytorycznymi wypowiedziami.

    #651548
    Spider
    Uczestnik
    • Postów: 150

    No dobra, mam zły dzień, miesiąc, rok. Taka karma. Jaki jest stan kranika paliwa sterowanego podciśnieniem z układu dolotowego? Nie przepuszcza membrana od podciśnienia (dodatkowe paliwo do układu dolotowego poza gaźnikiem)? Widać po YT, że kranik jest umiejscowiony poziomo. Czemu tak? Chinole tak wydumali czy ten twój mechanik? Filtr paliwa zawsze dajemy za zbiornikiem, a przed kranikiem paliwa. Potencjalne zanieczyszczenia ze zbiornika nie zablokują membrany kranika, oczywiście, jeżeli w zbiorniku nie ma dodatkowego filtra sitkowego, a różnie z tym bywa. Dalsza kwestia po tuningu na 72cm3 naszego małego GY6, to… dysza główna (obowiązkowo #90) oraz właściwa regulacja gaźnika (m.in. iglica). Drążyć dalej? OK.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button