Tolerancja bicia wału

  • This topic has 7 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #221388
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Niech mi ktoś powie (ktoś tzn ktoś kto naprawde wie a nie chce nabić tylko posta, a nie widział w życiu tłoka) jaka powinna być Tolerancja bicia wału, wał z mojej RS 125 z 1996 roku(już ten okrągły, nie sześciokątny) ma bicie 4 setki na stożku, na tym kole(nie wiem jak się to nazywa, ten element który bezpośrednio jest zbity sworzniem z drugim takim samym), na nim czujnik zegarowy pokazał mi prawie 9 setek bicia…sądze, że to troszkę przeszkadza, ale nie doszło do uszkodzeń łożysk w silniku, poza tym dał działał dobrze do końca, czy jest jakaś możliwość oddania go do regeneracji i czy takie coś w ogóle można zrobić? Proszę o pomoc, ponadto życze wszystkim Wesołych Świąt:)

    #221389
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Chyba na czopach łożysk nie powinien przekraczać 0,03mm. Bicie dokładnie pamiętam ale nie wiem w jakim miejscu powinno być max takie bicie

    #221390
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    i co mogę zrobić z tym wałem, nie mam kasy na nowy a remontuje od podstaw moją RS, Chce zrobić silnik na igłe, poradzcie mi co mam zrobić z tym wałem czy w ogóle da się jakoś wyważać wały lub je regenerować w taki sposób, żeby zniwelować to bicie

    #221391
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    nie mam kasy na nowy a remontuje od podstaw moją RS

    Nie masz kasy a remontujesz, trochę dziwne że chcesz remontować nie mają pieniędzy. To niby czym chcesz zrobić ten remontą Nie mając odpowiedniego sprzętu dużo nie zwojujesz a kompletny remont silnika to raczej kosztówna rzecz.

    #221392
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    O matko…mam 2k na CAŁ¡ i z tego mi nie starczy na wał bo w motorze jest dużo rzeczy do wymiany, chce tylko odpowiedzi na pytanie ale oczywiście trzeba nabić sobie tego posta i zadać debilne pytania, mam Ci kliknąć „POMÓGŁ” za tą debilną i w ogóle nie pomocną mi odpowiedź?

    #221393
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No to wygląda na to że musisz poświęcić inne części na koszt wału, rób remont po kolei a dobrze,
    Zapewne powiesz że chciałem nabić posta, wcale nie, i nie chce żadnego pomógł od ciebie.

    #221394
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wal zawsze mozesz do regeneracji oddac 🙂 taniej niz nowka. ew. poszukac uzywki na allegro ale lepiej dac do regeneracji

    #221395
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    proponuję oddać do generacji niektur serwisy proponują taką usługę zazwyczaj wymieniają łożyska to jest na pewno tańsze od nowego . Kiedyś widziałem taka usługę około 70zł ale na pewno wszystko zależy od rodzaju silnika ( najprawdopodobniej jest to cena bez łożysk ). Jak tak to dochodzi jeszcze cena łożysk no i oczywiście cena za samą regeneracje bez demontażu i montażu silnika 🙂 myślę ze moja wypowiedz pomogła …
    pozdrawiam axer464…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button