To blokada czy normalna część??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #275247
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Przeczytałem dzisiaj na pewnym forum, że w Peugeotach blaszana obudowa wariatora to blokada. Wygląda to tak: To faktycznie jest blokada czy seryjna, obowiązkowa część, a user tamtego forum to kompletny laik???

    #275248
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak to jest blokada wykręć to i będzie git ;]

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #275249
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chodzi o ten talerz w środku czy to z zew. to okrągłe co jest? Bo brejdak ma w vivacity jakby ten talerz ale on wygląda jakby byl z blachy i mu powiedzieli że to blokada..

    #275250
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chodzi o to kółko z blachy, które jest na zewnątrz wariatora przykręcone trzema śrubami. Poczytałem w necie o blokadach w Peugeocie i jestem pewien, że to właśnie ona. Ale nie przypuszczałem, że mogą być różne rodzaje blokad na tym samym podzespole. Dzięki za pomoc. Jutro zdejmują 😀

    #275251
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kolega ma coś takiego w hyousungu ale nie wiem czy to blokada ;/

    #275252
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To na zew. to jest blokada NA PEWNO!

    #275253
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak dla mnie to to nie jest zadna blokada miałem ja w Vivacity i leciaj 80km/h z to wasza niby blokadą a był caly serie a taki skyter więcej nie pojedize na pewno ❗

    #275254
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To jest po to aby blokować ten ,,talerzyk” żeby on dalej nie poszedł przy czym rolki dalej nie idą… czyli blokada =) PS.gdybyś mógł dać zdjęcie bez tego talerzyka to bym ci wtedy powiedział na 100% czy to jest blokada czy nie…

    [ Dodano: 2008-07-16, 12:59 ]
    A jednak to jest blokada na 100% bo patrzyłem na swoim starym wario i też nei ma tej blaszki zew. a są miejsca po śrubkach =)

    #275255
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja miałem taką blaszke w seryjnym wario piaggio zipa, nie była to blokada. Nie przeszkadzało to w niczym. Wątpię, zeby w pugu była to blokada, no ale cuda się zdażają 😛 😆

    #275256
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Doczekałem dnia, rozkręciłem, zobaczyłem i wnioski są takie: To nie jest żadna blokada, nic nie ma do osiągów. Chyba służy jako obudowa albo producent nie miał co zrobić z blachą… Nie ma sensu tego zdejmować, szkoda czasu 😛

    #275257
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Hmm jak byś pokazał zdjęcie bez blaszki ale ona jest chyba wtedy jak zdejmiesz wszystkie blokady i wtedy na wario i ci obroty polepszy nie jestem pewien ale u mnie w starym wario też są dziurki po śrubkach ;]

    #275258
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Skuter mam odlokowany chyba całkowicie i zupełnie nic mi zdjęcie tego nie dało

    #275259
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak byś mógł pokazać fotkę bez tej blaszki jak to wygląda…

    #275260
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie chce mi się rozkręcać skutera, ale znalazłem zdjęcia na allegro. http://allegro.pl/item393852769_wariator_peugeot_honda_nie_yamaha_honda_piaggio_.html

    #275261
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie wiem ale ja w swoim tego nie miałem i nie mam =D

    #275262
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion napisał:

    Nie wiem ale ja w swoim tego nie miałem i nie mam =D

    bo to jest niepotrzebne 😛 ja miałem to u siebie, ale po odkręceniu i tak nic nie dało 🙄

    #275263
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No właśnie! Wszystko wyjaśnione. Mam nadzieje, że jakiemuś użytkownikowi Peugeota przyda się ta wiedza. Temat do zamknięcia.

    #275264
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak nawiasem dobre rycie mam czytając te posciki 😀 „to jest blokada na 100%” hahaha nie mogę 😛 TO NIE JEST ZADNA BLOKADA TYLKO JAK BY UŁATWIENIE UZYTKOWNIKOWI ZMIANY ROLEK PODCZAS ZDEJMOWANIA WARIATORA ANI SLIZGI ANI ROLKI NIE WYPADNA!!! pozdro :mrgreen:

    #275265
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Oj dzieci dzieci… to jest blokada i jestem tego pewien… mi też to nie dało nic na v-maxie ani przyspieszeniu jednak mój peugeot vivacity nie jechać więcej niż 60 obojętnie czy z górki czy pod.. a gdy to sciągnąłem to na prostej miał v-max taki sam, lecz z górki jechać nawet 80.. a teraz nowy własciciel podregulować go i ładnie 75 na prostej leci.. prawdopodobnie jakby peugeot wtedy byl wyregulowany to ta blokada dała by mu ok 15km/h więcej no ale ja tego nei zrobiłem tylko nowy własciciel.. ja podaje swój przykład.. jak to jest u mnie.. wiec tak samo powinno byc u was.. A ty seba widzę ze nawet peugeota nie masz.. więc bądz łaskaw i się nie odzywaj 🙂

    #275266
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może trochę napisze nie na temat peugeota ale …. Teraz mam dwa skuterki Honda SFX>2005r Piaggio ZIP>1994r I teraz tak: W Hondzie nie mam tej blaszki A w Piaggio Mam Jak widzę jak pracuje wariator Hondy to sądze że tej blaszki nie powinno być bo ona blokuje i nie pozwala się wysunąć dalej temu co jest w środku

    #275267
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    blokuje rolki tak jak mówiłem i się dalej nie wysuwają i to jest ta blokada sebektgb żal mi ciebie :-/ TAK ułatwienie na pewno więcej śrubek do odkręcania :mrgreen:

    #275268
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To dlaczego ściągnięcie jej nic mi nie dało? :-/

    #275269
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    w piaggio zip miałem tą blaszką 🙄 po jej ściągnięciu nic nie dodało, ani nic nie ujęło 😛 było tak samo, nieważne czy z górki jechałem czy nie 😛 🙄

    #275270
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    przeczytajcie co napisać gba4 i luz ;]

    #275271
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    może wiatr wiał akurat i mu się zdawało 😛

    #275272
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adverion, może w pugach jest to blokada, ale u mnie w piaggio ta blaszka była tak zrobiona, ze rolki mogły się maksymalnie wysunąć i nic nie blokowało 🙂 jedyne co robiło to ułatwiało ściągnięcie wario 🙂 rolki się nie wysypywały 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button