Tłumik z dyfuzorem i przelotowy w silniku 4t
- This topic has 9 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 4 years, 11 months temu by .
Wyświetla 1 wpisów z $
Wyświetla 1 wpisów z $
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Jak to jest ze stosowaniem tłumików z dyfuzorem do 4t ? bo gdzieś natknąłem się jak ktoś pisał, że owe tłumiki maja specjalną budowę i są lepsze od seryjnych.A jak z tymi przelotowymi bo znowu czytałem jakieś pogłoski, że wypala zawór wydechowy i żeby jeździć to musi być przynajmniej kawałek kolanka.Jak z tym jest naprawdę i na jakim wydechu uzyska się najwięcej mocy ?
najwięcej mocy uzyska sie na dopasowanym wydechu. te z dyfuzorem w 4T wielkiego sensu nie mają bo tam nie ma dopalania w wydechu.
Na dopasowanym-masz na myśli przelotowym ? ile by mogła dać taka zmiana z serii na przelot ?
na dopasowanym to znaczy że na dopasowanym. nie za małym i nie za luźnym. jedno dusi drugie szkodzi i jest marnie z regulacją.
przelot to zły pomysł bo to nie wyścigówka i mocy ci nie da. W 4T wydech ma bardzo małe znaczenie – głownie ma nie dusić.
A jeśli ma większy otwór przy głowicy np. taki https://allegro.pl/oferta/tlumik-tuningowy-przelotowy-skuter-4t-gy6-kolanko-7850296976 to musi coś dać
a co najpszykłat?
hehe 😀 no te horspałery jeśli seria miała mniejszy otwór a ten ma większy.
ta, na pewno.
To chociaż dźwięk jakoś zmienić skoro mówisz, że nic nie da.Niektórzy wiercili dziury w wydechu dobry jest ten patent ?
na dziurawy wydech jest niezastąpiony