tłumik przelotowy 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #155072
    karol2636
    Użytkownik
    • Postów: 41
    #155073
    monterglass
    Użytkownik
    • Postów: 107

    Warto sprawdzić czy ma homologację,jak nie to moim zdaniem szkoda tylko kasy,w razie kontroli można pożegnać się z dowodem rejestracyjnym. Poszukaj jeszcze na forum,był już taki temat poruszany,takim tłumikiem można zaszkodzić silniczkowi.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #155081
    Chinol_180
    Uczestnik
    • Postów: 638

    Brawa dla Zbyszka, dużo racji on jednak ma. 😀

    Silnikowi 4T taki tłumik (raczej jest to już tylko namiastka tłumika) nie ma podstaw zaszkodzić (to nie jest 2T), ale bez kawałka nawierconej rurki o nieco mniejszej średnicy wkładanej w końcówkę wydechu, tzw. dB killera-silensera-wyciszacza, smutny jest raczej los użytkownika takiego modyfikowanego moto, prawie pewny jest mandat od miśków i/lub skierowanie na przegląd techniczny cząstkowy, tj. sprawdzenie głośności wydechu sonometrem. 🙁

    Z tą homologacją to jest jedna wielka lipa, bo jak wydech będzie za głośny to będą kłopoty zawsze, jak nie dziś to jutro. 🙁

    Jeżeli pies sąsiada wieje do swojej budy jak odpalasz swoje moto, znaczy to, że masz jednak za głośny wydech. 😀

    Edit: Zbyszek, te padające zawory i buchający ogień z wydechu przy takich 50…72 cm3 pojemności w 4T to tylko występują u takich młodocianych majsterkowiczów, co to nie odróżniają jeszcze śrubokręta płaskiego od klucza 10-ki, ale są już rządni mocy, szybkości, aplauzu, chwały gawiedzi i grzebią na oślep i na potęgę nawet. 😀

    #155083
    monterglass
    Użytkownik
    • Postów: 107

    Bynajmniej jest wesoło,ekspertem w dziedzinie wydechów nie jestem,także można się tu śmiać,ale obiło mi się o uszy,że mogą zawory paść przy takim tłumiku. Może to tylko plotki i pomówienia,niby ogień z rury fajny bayer,ale hałas ściąga kłopoty.

    #155084
    karol2636
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Ale oglądałem kilka filmików na YT i wydaje mi się, że nie jest strasznie taki głośny.
    http://www.youtube.com/watch?v=LKVyRLyhLCg
    http://www.youtube.com/watch?v=BwhsT2wwloA

    #155086
    Filippo73
    Użytkownik
    • Postów: 477

    Nie musi być strasznie głośny, wystarczy, że jest głośny 🙂
    W skuterze 4T, przelotowy tłumik na pewno nie zaszkodzi, ale też nic nie pomoże.

    #155089
    monterglass
    Użytkownik
    • Postów: 107

    Filippo73 napisał:

    Nie musi być strasznie głośny, wystarczy, że jest głośny 🙂
    W skuterze 4T, przelotowy tłumik na pewno nie zaszkodzi, ale też nic nie pomoże.

    i wszytko jasne

    #155090
    karol2636
    Użytkownik
    • Postów: 41

    O tym, że nic nie pomoże to wiem. Chodzi mi głównie o dźwięk i wygląd.

    #155093
    eadem
    Uczestnik
    • Postów: 2 328

    Efektywne odprowadzanie spalin z silnika ma znaczenie jeśli zwiększasz pojemność silnika. Wąskie gardło seryjnego kolektora będzie dusić silnik zwłaszcza, jeśli wymieniasz również gaźnik na większy. Oczywiście lepiej zostawić sobie db killer bo w 4T to tylko hałasu się narobi przelotowym.

    No chyba, że masz motocykl dużej pojemności to wtedy tunel i gaz w opór 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button