Tłumik od 2t do 4t i od 4t do 2t??

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Tłumik od 2t do 4t i od 4t do 2t??

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #278833

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mam pytanie czy mogę włożyć tłumik od 2t do 4t i od 4t do 2tą
    Czekam na szybką odpowiedź!

    Poprawiłem. – Marchles

    #278834

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeśli będzie ci tylko pasował. W 4t tłumik od 2t nie da ci jakiejś poprawy osiągów, a tłumik od 4t do 2t może nawet zepsuć. Jeśli chcesz jakiśdo 2t to już lepiej jakiś sportowy, a 4t to nawet możesz bez jak ci nie przeszkadza 😛

    #278835

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Moim zdaniem nie ma takiej możliwości.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #278836

    Anonimowy
    • Postów: 0

    W 4t tłumik nie wpływa na osiągi 😛

    #278837

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mylisz się. Są sportowe wydechy do 4t, co prawda drogie ale są!

    #278838

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Teoretycznie pewnie tak ale w jakim celu. Jeśli chodzi o osiagi to niestety tłumiki nie sa tak uniwersalne i nie ma sensu tak mieszać

    #278839

    Anonimowy
    • Postów: 0

    przemas22, może koledze chodzi o polepszenie wyglądu ? 😆 😆 😆

    #278840

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jesli tak to dla mnie nie ma lepszego wyglądu jak jakaś zawinieta faja z fakna końcówka 😀

    #278841

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Do tego gdy końcówka jest w carbonie? 😳 😳 Mniam.

    #278842

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czy żaden „mądry” na tym forum nie może zaczął od wytłąumaczenia, że tłumik 4t jest przeznaczony do silników 4 – suwowych i założenie go do silnika 2 – suwowego da efekt taki, że skuter jeśli zapali to z trudnościę, mocy będzie mało, pali będzie jak smok i tym podobne jaja Czy może nikt nie wie jak dziala tłumik w silniku 2 – suwowym? O komorze , częstotliwości rezonansowej już nie wspominając…

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie