TGB R50X

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #215697 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 484
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 760

    Witam. (znowu…)
    Swojego czasu strasznie rozwinąłem temat tuningu skutera TGB R50X.
    Wszystko było już omówione, porównane, spis części zrobiony… całość miała kosztować bodajże ponad 4000 zł. Niestety, ale nic z tego nie wyszło – pojawiły się potrzebne wydatki na inne sprawy/hobby/sporty.

    Został mi ostatni rok korzystania ze skutera i chciałbym się przekonać co ten sprzęt tak naprawdę potrafi na swoich seryjnych częściach na maxa.

    Skuter był kiedyś tam w serwisie w celu odblokowania go, ale nie chcieli powiedzieć co zrobili. Jedno jest pewne – „ślepej kiszki” nie ucięli, więc chcę to zrobić (chociaż słyszałem od innego użytkownika R50X, że to kompletnie nic nie dało).
    Kolejna sprawa to wydech – w środku podobno jest tam straszny… „bałagan”. Ktoś to może potwierdzić? Ludzie polecają rozciąć go, „posprzątać” i zespawać.
    Słyszałem jeszcze o jakichś magicznych śrubkach na gaźniku… ktoś może to rozwinąć?

    Za wszelkie odpowiedzi dzięki.

    #215698 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 484
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 760

    Axel napisał:

    w środku podobno jest tam straszny… „bałagan”

    Co masz na myśliż

    Axel napisał:

    Jedno jest pewne – „ślepej kiszki” nie ucięli

    Kumpel ma R50X. Zdjęte wszystkie blokady, idzie mu 70km/h ale start ma kosmicznie dobry. Bez problemu na koło.
    Jednym słowem zawsze coś tam da.

    Axel napisał:

    Słyszałem jeszcze o jakichś magicznych śrubkach na gaźniku… ktoś może to rozwinąć?

    Nie ma żadnych magicznych śrubek w gaźniku. Jedyne jakie są to od regulacji ilości powietrza i obrotów(położenia przepustnicy).
    Tyle.

    #215699 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 484
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 760

    1) Co do bałaganu w wydechu – nie mam pojęcia co kumpel miał na myśli, bo to od niego się dowiedziałem. On to dopiero przeczytał na jakimś forum, ale sam nie sprawdzał o co chodzi.
    Stąd to pytanie.

    2) Dobra. Pozostaje w takim razie uciąć tą rurkę.

    3) No i właśnie o tą regulację mi chodzi… Podobno da się to tak ustawić, że użytkownik, jeżeli będzie chciał, zażyłuje silnik i ja chciałbym to tak wyregulować. Oczywiście nie mam zamiaru katować silnika, ale chcę mieć świadomość, że „w razie czego” mogę dodać więcej gazu.

    #215700 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 484
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 760

    1. Co do bałaganu to pewnie chodzi że blokady są w środku …
    3.Ta ciekawe jak xD chyba że zmniejszysz na pompce tak olej że się zatrze :mrgreen:

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: TGB R50X
Twoje informacje:




Back to top button