Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #215697

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. (znowu…)
    Swojego czasu strasznie rozwinąłem temat tuningu skutera TGB R50X.
    Wszystko było już omówione, porównane, spis części zrobiony… całość miała kosztować bodajże ponad 4000 zł. Niestety, ale nic z tego nie wyszło – pojawiły się potrzebne wydatki na inne sprawy/hobby/sporty.

    Został mi ostatni rok korzystania ze skutera i chciałbym się przekonać co ten sprzęt tak naprawdę potrafi na swoich seryjnych częściach na maxa.

    Skuter był kiedyś tam w serwisie w celu odblokowania go, ale nie chcieli powiedzieć co zrobili. Jedno jest pewne – „ślepej kiszki” nie ucięli, więc chcę to zrobić (chociaż słyszałem od innego użytkownika R50X, że to kompletnie nic nie dało).
    Kolejna sprawa to wydech – w środku podobno jest tam straszny… „bałagan”. Ktoś to może potwierdzić? Ludzie polecają rozciąć go, „posprzątać” i zespawać.
    Słyszałem jeszcze o jakichś magicznych śrubkach na gaźniku… ktoś może to rozwinąć?

    Za wszelkie odpowiedzi dzięki.

    #215698

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Axel napisał:

    w środku podobno jest tam straszny… „bałagan”

    Co masz na myśliż

    Axel napisał:

    Jedno jest pewne – „ślepej kiszki” nie ucięli

    Kumpel ma R50X. Zdjęte wszystkie blokady, idzie mu 70km/h ale start ma kosmicznie dobry. Bez problemu na koło.
    Jednym słowem zawsze coś tam da.

    Axel napisał:

    Słyszałem jeszcze o jakichś magicznych śrubkach na gaźniku… ktoś może to rozwinąć?

    Nie ma żadnych magicznych śrubek w gaźniku. Jedyne jakie są to od regulacji ilości powietrza i obrotów(położenia przepustnicy).
    Tyle.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #215699

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1) Co do bałaganu w wydechu – nie mam pojęcia co kumpel miał na myśli, bo to od niego się dowiedziałem. On to dopiero przeczytał na jakimś forum, ale sam nie sprawdzał o co chodzi.
    Stąd to pytanie.

    2) Dobra. Pozostaje w takim razie uciąć tą rurkę.

    3) No i właśnie o tą regulację mi chodzi… Podobno da się to tak ustawić, że użytkownik, jeżeli będzie chciał, zażyłuje silnik i ja chciałbym to tak wyregulować. Oczywiście nie mam zamiaru katować silnika, ale chcę mieć świadomość, że „w razie czego” mogę dodać więcej gazu.

    #215700

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Co do bałaganu to pewnie chodzi że blokady są w środku …
    3.Ta ciekawe jak xD chyba że zmniejszysz na pompce tak olej że się zatrze :mrgreen:

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie