Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #215697

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. (znowu…)
    Swojego czasu strasznie rozwinąłem temat tuningu skutera TGB R50X.
    Wszystko było już omówione, porównane, spis części zrobiony… całość miała kosztować bodajże ponad 4000 zł. Niestety, ale nic z tego nie wyszło – pojawiły się potrzebne wydatki na inne sprawy/hobby/sporty.

    Został mi ostatni rok korzystania ze skutera i chciałbym się przekonać co ten sprzęt tak naprawdę potrafi na swoich seryjnych częściach na maxa.

    Skuter był kiedyś tam w serwisie w celu odblokowania go, ale nie chcieli powiedzieć co zrobili. Jedno jest pewne – „ślepej kiszki” nie ucięli, więc chcę to zrobić (chociaż słyszałem od innego użytkownika R50X, że to kompletnie nic nie dało).
    Kolejna sprawa to wydech – w środku podobno jest tam straszny… „bałagan”. Ktoś to może potwierdzić? Ludzie polecają rozciąć go, „posprzątać” i zespawać.
    Słyszałem jeszcze o jakichś magicznych śrubkach na gaźniku… ktoś może to rozwinąć?

    Za wszelkie odpowiedzi dzięki.

    #215698

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Axel napisał:

    w środku podobno jest tam straszny… „bałagan”

    Co masz na myśliż

    Axel napisał:

    Jedno jest pewne – „ślepej kiszki” nie ucięli

    Kumpel ma R50X. Zdjęte wszystkie blokady, idzie mu 70km/h ale start ma kosmicznie dobry. Bez problemu na koło.
    Jednym słowem zawsze coś tam da.

    Axel napisał:

    Słyszałem jeszcze o jakichś magicznych śrubkach na gaźniku… ktoś może to rozwinąć?

    Nie ma żadnych magicznych śrubek w gaźniku. Jedyne jakie są to od regulacji ilości powietrza i obrotów(położenia przepustnicy).
    Tyle.

    #215699

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1) Co do bałaganu w wydechu – nie mam pojęcia co kumpel miał na myśli, bo to od niego się dowiedziałem. On to dopiero przeczytał na jakimś forum, ale sam nie sprawdzał o co chodzi.
    Stąd to pytanie.

    2) Dobra. Pozostaje w takim razie uciąć tą rurkę.

    3) No i właśnie o tą regulację mi chodzi… Podobno da się to tak ustawić, że użytkownik, jeżeli będzie chciał, zażyłuje silnik i ja chciałbym to tak wyregulować. Oczywiście nie mam zamiaru katować silnika, ale chcę mieć świadomość, że „w razie czego” mogę dodać więcej gazu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj na nowo motocykle 125 FB Mondial

    Poznaj FB Mondial HPS 125. Najbardziej stylowy motocykl na prawo jazdy B.Niezwykła dbałość o detale oraz ergonomiczna pozycję jazdy sprawiają, że jazda jest przyjemnością i sprawia, że każdy może dosięgnąć marzeń. To motocykl, wykonany w duchu klasyki, który zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, a dzięki zaawansowanej technologii jest niezawodny.
    #215700

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Co do bałaganu to pewnie chodzi że blokady są w środku …
    3.Ta ciekawe jak xD chyba że zmniejszysz na pompce tak olej że się zatrze :mrgreen:

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie