TGB jak zwiększyć v-max??

  • This topic has 10 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #264497 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Witam,
    Mój kumpel posiada TGB 101s… Założył w nim wydech next-r i teraz mu śmiaga 70km/h… Gdy mu założyliśmy Wario Polini SP od mojej katany to wzrosło tylko przyśpieszenie a v-max się nie zmieńił… i mam pyatnie co zrobić by się bujnął do tych 80?? czy ma jeszcze jakieś blokady?? na wariu nie ma i wydech wymieniony…

    #264498 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Zmień rolki/sprężynki … oczywiście licz się z tym że przy wymianie tego spadnie przyspieszenie …

    #264499 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    TO jest silnik Morini, więc może jest blokowany na przełożeniach jak Katanaż

    #264500 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    rolki byly różne…. i v-max zostawal ez zmian… tylko przyspieszenie się zienialo…

    #264501 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Sprawa wygląda tak. TGB miały przełożenia na przyśpieszenie i na prędkość. Ja również mam przełożenia na przyśpieszenie i tłumik tecnigas next-r. Osiągam teraz 70 km/h. Zaś kolega ma TGB trytona z przełożeniami na prędkość i osiąga 87/km/h po odblokowaniu bez tuning.
    Przełożenia na przyśpieszenie mają na:
    -wałku głównym 12 zębów
    -kole zębatym wałka zdawczego 41 zębów
    -kole zębatym pośrednim 49 i 11 zębów

    zaś przełożenia na szybkość
    -wałku głównym 15 zębów
    -kole zębatym wałka zdawczego 35 zębów
    -kole zębatym pośrednim 51 i 10 zębów

    Te wszystkie elementy trzeba wymienić. Koszt 320 zł. Oryginalne
    Tu masz zdjęcie przełożeń na prędkość http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4dd95190b00f3668.html

    A tu masz link jak wygląda całość http://www.mirex.wroc.pl/sklep/index.php?cPath=63_73

    Ja również teraz zamówiłem te przełożenia i niebawem poinformuje cie jakie ma osiągi z tłumikiem tecnigas

    #264502 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    ktoś kiedyś na forum pisał że jak się da podkładke od waria za wariatorem to miał większe przyspieszenie albo v-max. Już nie pamiętam.

    Co ten post wnosi do tematu? Jak nie pamiętasz, to nie pisz.

    #264503 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Jak nie wiesz to nie pisz żeby posty nabija. Możesz jeszcze delikatnie przeciwtalerz z 2mm zeszlifować żeby pasek wyżej wychodził.

    #264504 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Jak nie wiesz to nie pisz żeby posty nabija. Możesz jeszcze delikatnie przeciwtalerz z 2mm zeszlifować żeby pasek wyżej wychodził.

    😯 co ty koles piszeszł? Przeciwtalerza się nie szlifuje 😯 możesz minimalnie jak masz jakieś dołki czy coś, ale to też nie jest za dobre.

    Skrócić można tuleję, ale tylko wtedy kiedy pasek nie wchodzi na samą górę waria.

    #264505 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Taką operacje najlepiej robić na tokarce a nie każdy ma takie urządzenie, tokarz dużo nie weźmie a jak ma trochę pojęcia o robocie to zrobi to idealnie. To musi być bardzo równo skrócone więc wystrzegaj się ucinać tego piłką czy boszem.

    #264506 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Skrócić można tulejke wariatora o jakieś 1,5mm i można tez przełożyć podkładke przed zabierak kopniaka.Ale licz się z tym że przyspieszenie spadnie:P

    #264507 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    hubi27, bawisz się w archeologaż?

    Najwyraźniej tak ZAMYKAM

    SiWy

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: TGB jak zwiększyć v-max??
Twoje informacje:




Back to top button