tgb corona - mały tuning

  • This topic has 19 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #245038
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam. Mam do wydania tak plus, minus 300zł i zastanawiam się w co zainwestować tą kasę tak aby zwiększyć w nim moc. Skuter to tgb pegasus corona (to samo co f409 tylko inna „buda”) serja, odblokowany ze sportowym tłumikiem. Zastanawiałem się nad cylkiem 70ccm, wariatorem sportowym albo sprzęgłem… Co najbardziej opłacałoby się kupić. Z góry thx

    #245039
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    za 300zł to wario na początek

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #245040
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Albo jak dobrze trafisz to jakiś tłumik w dobrym stanie używany

    #245041
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #245042
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No to ja bym brał Wariator Polini Speed Control

    #245043
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Rzaparow, thx

    a opłaca mi się montować stożek czy nie bardzo??

    #245044
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Do seryjnego cylindra nie bardzo, bo trzeba będzie dać większą dysze, a seryjny filtr też jest bardzo dobry chcesz to wyjmij zwężki (ja miałem nie wiem jak bo masz pegasus czyli niemieckiego odpowiednika tgb a one troszkę miały filtr inaczej skonstruowany) wtedy dobra regulacja gaźnika dyszka ewentualnie większa o 5 i rakieta 😆

    #245045
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no ok czyli stożek mogę sobie odpuścić… a coś jeszcze takiego niezbyt drogiego co mogłoby poprawić osiągiż?

    #245046
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no jak masz te 300 zł to już nie ma się gdzie rozpędzić jak kupisz wariator to nie będzie za dużo kasy wejdź na http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=5535 tu na początku tematu pisałem o przełożeniach w moim skuterze jest tu zamieszczone zdjęć te przełożenia to oryginalne produkcji tgb na prędkość zobacz u siebie czy nasz takie jak nie to masz na przyśpieszenie wsadzone wtedy gdybyś chciał możesz używane przełożenia sobie kupić tj. jak moje za ok 80 zł i zyskasz na prędkości

    #245047
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie no myślałem jeszcze np. żeby sprzęgło kupić bo jeszcze trochę kasy „znalazło się” :mrgreen: i zastanawiam się nad którymś z tych co wyżej linki podałem

    czy może sobie odpuścić i na coś lepszego dozbierać??

    #245048
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie polecam tych sprzęgieł to do skuterów typowo wyścigowych i wiec że cena o towarze nie zawsze świadczy co prawda my użytkownicy tgb mam dość ograniczony dostęp do większego wyborów części i ja bym ci te sprzęgło polecił jest ono w stanie dość podnieść osiągi http://www.skutercentrum.pl/product_info.php?cPath=8_28_219&products_id=1710

    Tamte sprzęgła nadają się do mocniejszego tuningu odradzam

    #245049
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tamte sprzęgła nadają się do mocniejszego tuningu odradzam

    RMS RP do mocniejszego tuningu 😆 sory, ale lekko się ośmiećszyłeś 😛 RMS RP to jest bardziej zamiennik seryjnego niż sportowe sprzęgło. Tak samo jak większość części RMSa. To, ze ma w nazwie Racing to nie znaczy, że jest to sprzęgło sportowe 😆

    Druga wpadka:

    ja bym ci te sprzęgło polecił jest ono w stanie dość podnieść osiągi http://www.skutercentrum….roducts_id=1710

    Sprzęgło nie podnosi osiągów 😛 zmienia się jedynie przyśpieszenie. Z reguły daje coś tak do 15-20km/h. No i oczywiście trochę reakcja na ruchy manetki się zmieńi.

    Ze sprzęgieł to polecam Ci Hebo N. Dobre i niedrogie.

    Na Twoim miejscu dozbierałbym trochę kasy i kupił cylinder malossi sport i łożyska teflonowe. Choć to jest Twój wybór :P. A jeśli chodzi o wariator to nie bierz speed controla… Multivar i Hebo NG dużo lepsze. SC daje tylko trochę przyśpieszenia.

    #245050
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sorry ale uważam że wcale się nie ośmiećszyłem. Ty według mnie bardzie ośmiećszyłeś się pisząc

    Sprzęgło nie podnosi osiągów 😛 zmienia się jedynie przyśpieszenie

    a według ciebie przyśpieszenie to coś wygląd zewnętrzny?? Bo według mnie osiągi to czynniki tj. moc Nm / obr/min prędkość i [u:6a8e421555]przyspieszenie[/u:6a8e421555]. Więc podnosi osiągi. Zmienia przyspieszenie na lepsze. Zapewniam cię. I chciałbym corey93 powiedzeć o moich zasadach wg. jakich piszę cokolwiek.

    Na forum jest wiele tematów, np:
    ,, Co sądzicie o cylindrze ( i tutaj firma ) do skutera ( i tutaj marka skutera np. yamaha model aerox)?

    Ja w takich tematach się nie wypowiadam, bo powiem szczerz nie mam do czynienia z daną marką i model, a tgb użytkuje od kilku lat. Mam też dwóch kolegów którzy posiadają również tgb i z tym sprzęgłem co podałem w linku jeździ kumpel na trytonie i wiem co pisze. Te sprzęgła co on podał w linku można pakować ale do 70-ki cylindra. Jak Mika napisze co chce zmienić w tgb to wtedy można dobierać inne części a na razie nie chce więc poleciłem mu to sprzęgło.

    #245051
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Widocznie inaczej rozumiemy słowo osiagi…

    Te sprzęgła co on podał w linku można pakować ale do 70-ki cylindra.

    Zastanawiałem się nad cylkiem 70ccm, wariatorem sportowym albo sprzęgłem…

    Czytając to co napisał można zrozumieć, że jest opcja 70cc w niedalekiej pzyszłości, tak wiec nie ma co oszczędzac na sprzęgle.

    Wyraziłęm już swoją opinię… Ja na Twoim miejscu wymieniłbym cylek.

    A co do sprzęgieł RMS to miałem RMS Racing Pro. Wykonanie może i jest dobre, ale mają kiepskie okładziny. Po 2k sprzęgło bylo do wywalenia. Zarówno u mnie jak i w piździku kumpla.

    #245052
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kasą zbytnio to ja nie świece a w przyszłości nie zamierzam już raczej nic więcej zmieniać więc w grę wchodzą 2 opcje:
    1. Zmienić albo sam cylinder na 70ccm (taki do 300 paru złotych)
    2. Wymienić sprzęgło i wariator

    Ale na podstawie powyższych postów to na 90% jestem za 2 opcją.
    Thx za all odpowiedzi :564:

    #245053
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    1. Zmienić albo sam cylinder na 70ccm (taki do 300 paru złotych)

    Jeśli do 300 paru złotych to lepiej sobie daruj 😛 bo nic porządnego za to nie kupisz.. najwyżej jakiś szit który będzie gorszy od tego co masz :-/

    #245054
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja osobiście popieram Adveriona za 300 zł do szitttttt weź wariator

    #245055
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam tylko jeszcze jedno pytanie… jeśli bym zamówił to sprzęgło http://www.skutercentrum.pl/product_info.php?cPath=8_28_221&products_id=1710 to będzie ono pasowało na 100%?? Chodzi mi mianowicie o rozmiar tak jak jest np 107 i 110mm??

    #245056
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jeśli było w zakładce do twojego skutera to będzie pasować 😉

    #245057
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No i wszystko jasne 🙂 txh

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button