TGB 101S ORION nie odpala 2t

Witam mam problem z odpaleniem skuter TGB 101S ORION 2t. Remontowałem silnik praktycznie od zera wymieniales wał, łożyska, tłok, cylinder, pierścienie, głowica i uszczelki. Po złożeniu próbowałem odpalić skuter ale bez reakcji ani trochę jedynie skuter daje tylko strzał z tłumika i to dość duży. Iskra jest bardzo dobra, cewke zapłonowa wymienialem, mam 2 moduły do dyspozycji 2 sprawdzalem i też brak reakcji paliwo także dochodzi nad tłoka ponieważ świeca jest mokra i to dość bardzo kompresja tak samo jest i to większa niż w poprzednich częściach nie mam pomysłu już co może go boleć czy coś z instalacją ponieważ chwilę stał czy coś innego tylko ciśnienie z tłumika wydaje nic więcej zawór membranowy tak samo dobry nie dawno wymieniany. Zapłonu raczej nie ustawie jest to 2t więc Magento zawsze będzie w 1 miejscu na klinie. Wie ktoś może czym może być powód?

Spróbuj sciagnac membranke i najlepiej cylinder wez sprezarke rzedmuhacj od strony cylindra i od strony mebrany złuz wszystko w kupe nalej czyste paliwo bez oleju nagrzej swiece nad palnikiem wsadz i próbuj odpalac jak odpali to nie gazuj bez oleju moze chodzic na czystej benzynie ale na wolnych obrotah i nic mu sie nie stanie po chiwli wyłacz go i dolej oleju do wachy i powinno byc git moze pokmin cos z gaznikiem
a to jest seria czy cos tuningowane daj dokładny opis twojego setapu.

Nie nie jest to zwykła seria bez żadnych ulepszeń niczego. Po zatarciu wymieniałem wszystko od środka razem z wałem bo przez wcześniejsze lata wał już był przesilony i się ukrzywił. Już przeżył swoje prawie ponad 10 lat więc dużo rzeczy mogło paść gaźnik czyściłem cały też bez reakcji no Zobaczę, wypróbuję

masz iskre, masz paliwo… to w zasadzie potrzebujesz tylko ODPOWIEDNIEJ kompresji.
Żeby miec pewnośc musisz ją zmierzyć manometerm. To że coś wymieniłęs i jakaś tam kompresja jest to nie znaczy że odpowiednia. I że masz odpowiednio do cylindra wyregulowany gaźnik.
Możesz na samostarcie odpalić na chwile i zobaczyć czy ma przynajmniej choć trochę ochote pracować.

Jestem chyba prawie ku końcowi, prawie dochodzę do powodu, ponieważ dziś próbowałem odpalić go po kombinacjach i przechyliłem go tak na prawa stronę czyli w tą gdzie płynie paliwo z gaźnika i nagle po przechyleniu skuter zaczął dawać oznaki życia, zaczął łapać i się rozkręcać teraz pytanie czym może być to spowodowane? Coś z gaznikiem nie tak? Czyściłem go kilka razy, więc jaki może być powód?