TGB 101s nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) TGB 101s nie odpala

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #206956 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Mam problem z TGB 101s. Otóż gadzina nie chce odpalać. Paliwo do gaźnika zaciąga, ale dalej już go nie chce podać. Po podlaniu pod świecę i próbie odpalenia również brak reakcji mimo, że iskra jest. Sprawdzone kilkukrotnie. Wczoraj próbując go odpalić dobiłem aku do zera i leciałem na kablach rozruchowych podłączonych do aku z samochodu.

    Po ok minucie kręcenia jedynie co strzelił powietrzem z tłumika. Ma ktoś jakiś pomysł? gaźnik czyściłem, dzisiaj będę go jeszcze raz czyścił tylko sprężone powietrze kupię.

    #206957 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    90% membranki , skoro iskra jest , paliwo zaciąga tylko do gaźnika , a i nawet po podlaniu pod swiece nie pali to obstawiam membranki

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #206958 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    albo druga moźliwość to uszkodzenie się przewodu podciśnieniowego, ale z drugiej strony to wtedy by nawet do gaźnika nie leciało…
    Więc pewnie będzie to zawór membranowy,luuub uszczelka pod głowicą bądź któryś simering

    #206959 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Silnik wiem, że miał już robiony remont. Najechane ma ok 24tys km. Stało się to mi podczas jazdy na nie równej drodze i zeskoczyła mi fajka ze świecy. To było w tamtym sezonie i od tej pory nie chce odpalić. Dopiero teraz za to się zabieram bo nie było mnie w kraju i nie miałem jak się zabrać wcześniej za naprawę.

    #206960 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zajżyj do membranek , w weekend zrobie jakis tutorial , jak sprawdźić membranki bo kupa ludzi nie wie jak to zrobić .. i tłumacze po 10 razy 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #206961 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Weź odkręć kurciec (taki czarny fiut do którego przykręcony jest gaźnik) pod nim masz zawór membranowy(kawałek plastiku i parę takich blaszek). Weź zobacz od strony wewnętrznej zaworu pod mocne światło czy jest jakaś szpara między tymi blaszkami a plastikiem. I napisz tutaj. :mrgreen:

    #206962 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    mam problem z tgb pegasus 50cm w tamtym sezonie zajechalem tlok i cylinder teraz zalozylem nowy ale 70cm i nie zapala. swieca sucha iskra jest a po wlaniu na tlok paliwa tez nie daje zadnych znakow. niemam pojecia co jest grane 🙁

    #206963 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    bez zaworu silnik pojedzie. będzie oddawal trochę benzyny spowrotem ale pojedzie, jak nie zaciąga pod świecę beny to znaczy że nie ma kompresji. Albo są mega zatkane dysze w gaźniku .

    #206964 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Miałem to samo miał iskre kompresje, nie odpalał na kablach rozruchowych i aku z auto gadał i strzelał powietrzem z wydechu ale jak puściłem starter to od razu gasł. jakoś udało mi się go odpalić ale nie reagował w ogóle na gaz. iglice dałem na maxa w dół i śmiga .

    #206965 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam, i jednocześnie przepraszam, że nie odpisywałem w tym temacie ale byłem pozbawiony dostępu do sięci ze względu na zmianę miejsca zamieszkania.

    Wracając do problemu to dzisiaj oddałem moje TGB na serwis, po krótkich testach wyszło to co pisałem, więc kompresja na poziomie 7-8Bar, paliwo dociera do gaźnika a dalej już nie chce, gaźnik calutki przeczyszczony, przedmuchany (choć nie było z czego) a poniedziałek mają wyjąć cały silnik z ramy i rzeźbić z nim dalej.
    A mam jeszcze pytanie: Do czego służy zawór płytkowy (płatkowy) ? i czy uszkodzenie ów zaworu może mieć wpływ na to, że nie chce ciągnąć paliwa dalej niż do gaźnikaż

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
Odpowiedz do: TGB 101s nie odpala
Informacje o Tobie: