Test cylindrów 70 ccm klasy Sport.
- This topic has 10 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years, 11 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 5 maja 2008 dnia 22:45 #290364
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam. Temat skopiowany ze starego forum. Mam nadzieję, że się przyda 🙂 Napisany przez: Riller Elo tuningowicze! Po moim poprzednim poscie dotyczacym wydechow, który jak sadze Wam się spodobał przedstawiam test cylindrow 70 cc z poziomu Sport, a w miarę niedrogich i nadajacych się do codziennej jazdy, oczywiscie dajacych sporo więcej mocy od seryjnych. Zestawienie opiera się na testach Scooter-attacka. Wszystkie cylindry to AC (chlodzone powietrzem), bo jak wiadomo LC maja troszkę więcej, dodatkowo gaźnik Dellorto 17,5 mm. Każdy wykres z hamowni zawierać 5 krzywych, odzwierciedlających prace silnika dla 5 roznych wydechow od najgorszego (nie wiem jaki to moze byc Smile az do wydechow Racingowych (ja stawiam na yasuni C20). A oto legenda: Najsl – moc osiąganą na Najslabszym z testowanych wydechow Sredni – moc osiagana dla Srednich wydechow Racing – moc osiagana dla wydechow Racingowych DR racing Parts – Najsl: 8 KM Sredni+Racing: 9,5 KM (75 Euro) Polini Sport – Najsl: 8 KM, Sredni: 8,5-9 KM, R: 9,5 KM (86 Euro) Stage 6 Pro – Najsl: 9 KM, Srednio: 10-10,5 KM Racing: 11,5-12 KM (106 Euro) Metrakit 70 cc Handmade – Najsl.: 8 KM Sredni+Racing: 10 KM (95 Euro) Top Performances Trophy – Najsl: 8,5 KM Sredni: 9-9,5 KM Racing: 10 KM (93 Euro) Airsal 70 cc Alu – Najsl: 7 KM Sredni: niecale 8 KM Racing: 8,5 KM (80 Euro) Airsal 70 cc Racing T6 – Najsl: 8,5 KM Sredni: niecale 9,5-10 KM Racing: 10,5-11 KM (108 Euro) Malossi Sport – Najsl: niecale 9 KM Sredni: 9,5-10 KM Racing: 10,5 KM (93 Euro) Hebo 70 Alu Race – Najsl: 9 KM Sredni: 10,5-11 KM, Racing: 12 KM (121 Euro) Podsumowanie: I teraz zwyciezcy w poszczegolnych kategoriach. Najsłabszy wydech – Stage 6 Pro, Malossi Sport i Hebo 70 Alu Race uzyskały takie same wyniki czyli ok. 9 KM, z których najtanszy jest Malossi Sport. Sredni wydech – Najlepszy jest Hebo 70 Alu Race i Stage 6 Pro . Tutaj mniej więcej podobe wyniki, no ale trochę zawiodł mnie Polini Sport nie mowiac juz o Airsalu 70 cc Alu. Wydech racing – Hebo 70 Alu Race i Stage 6 Pro I teraz zauwazcie ze w kazdej z 3 kategorii wystepuje Stage 6 Pro i Hebo 70 Alu Race. Niezaleznie od tego jaki macie zamontowany wydech te 2 cylindy powinny dac najwiekszy przyrost mocy. I teraz pouczenie. Pamiętajcie ze moc osiagana na tych zestawach zalezy w duzej mierze od: prawidlowego montazu, prawidlowego dotarcia i eksploatacji, prawidłowej regulacji gaźnika i doboru dyszy, stanu memranek… itd.
15 lipca 2008 dnia 02:13 #290365Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mialem się zapytac czemu airsal racing w kategori sport, ale jego moc chyba odpowiada na to pytanie :/ teraz zaczynam się trochę martwic, bo juz niedlugo bede jego “szczesliwym?” posiadaczem
14 grudnia 2008 dnia 14:03 #290366Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
z testu wynika ze malossi sport jest lepszy od polini sport ale czy ktoś miał do czynienia z oboma na własnej skórze??
14 grudnia 2008 dnia 15:19 #290367Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wrona, Ja nie, ale mój kumpel tak. Malossi jest dużo bardziej wytrzymały no i mocniejszy. Na seryjnym wydechu malossi dał więcej niż polini 🙂
14 grudnia 2008 dnia 15:34 #290368Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to jest polska tu się pije browar
21 grudnia 2008 dnia 19:33 #290369Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Nexave napisał:
DR racing Parts – Najsl: 8 KM Sredni+Racing: 9,5 KM (75 Euro)
wie ktoś co to jest za firma DR??
7 stycznia 2010 dnia 17:06 #290370Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A wiecie może coś o cylku Polini Corsa ??? :d:d
7 stycznia 2010 dnia 19:52 #290371Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Dosc mocny solidny racing. Slabszy od s6 i hebo replica ale tez mocny
7 stycznia 2010 dnia 20:02 #290372Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
natomiast najwięcej km z nich wytrzyma i można robić szlify bo to chyba jedyny racing żeliwny..
7 stycznia 2010 dnia 20:22 #290373Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
dlatego warto go kupić jeśli się nad nim zastanawiasz. Chyba ze masz ac a ac zeliwo i racing to same zaprzeczenia.
7 stycznia 2010 dnia 21:20 #290374Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
żeliwny racing to ponoć jeszcze top performance due ++ czy jakoś tak się to pisało.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.