Test cylindrów 70 ccm klasy Racing

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #290356
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam. Temat skopiowany ze starego forum. Mam nadzieję, że się przyda 🙂 Napisany przez: Konradelo Hej Jako, iż bardzo mi się nudziło, przez co nie miałem co robić, postanowiłem uczynić małą konkurencję dla Rillera (nie bij) i umieścić test cylindrów 70ccm klasy Racing (FR). Test został przeprowadzony przez załogę scooter-attack na skuterach z silnikiem minarelli ac lub lc, oryginalnym wałem korbowym oraz gaźnikiem 17,5mm. Mała legenda: – słaby: moc osiągana na wydechu słabszym (tu będzie podpunkt *a*) – średni: moc osiągana na wydechu klasy średniej (*b*) – racing: moc osiągana na wydechu klasy racing (*c*) 70cc Polini Corsa Racing AC – *a*: 8km – *b*: 9,5km – *c*: 10km 70cc Stage6 Racing AC – *a*: 9,5km – *b*: 11-12km – *c*: 13km STAGE6 70CCM RACING LC – S6 Racing LC + Yasuni C16: * MOC: 14,6km przy 10255 obr/min * M. obr.: 10.2Nm/9639 obr/min – S6 Racing LC + Yasuni C20 * MOC: 15km przy 12037 obr/min * M. obr.: 9.5Nm/10376 obr/min Italkit 70cc Alu LC – *a*: 9km – *b*: 11km – *c*: 13,5km Metrakit 70cc SP AC – *a*: 8,5km – *b*: 9,5km – *c*: 10,5km Metrakit 70cc SP LC – *a*: 10,5km – *b*: 12,5km – *c*: 14,5km Top Performances Due+ 70cc LC – *a*: 10km – *b*: 11,5km – *c*: 13,5km MHR Replica 70cc AC – *a*: 9km – *b*: 10,5km – *c*: 12,5km Hebo 70cc Manston Replica LC – *a*: 9,5km – *b*: 11km – *c*: 13km Teraz zwycięscy dla LC: 1. Stage6 Racing 70cc 2. Metrakit 70cc SP 3. Italkit 70ccm alu <---> Top Performances Due+ 70cc Pora na AC: 1. Stage6 Racing 70cc 2. MHR Replica 70cc 3. Metrakit 70cc SP PODSUMOWANIE: Jak widać z tego testu zwycięzcą pod względem mocy został cylinder: Stage6 Racing i to zarówno w „cieczowcach” jak i „powietrzakach”. Dodatkowym plusem który przemawia za tym cylindrem jest na pewno konkurencyjna cena która jest troszkę niższa niż u konkurencji. Brawa też należą się dla MHR Replici która pomimo, iż była testowana tylko w słabszej wersji AC to wcale nie wypadł dużo gorzej od konkurencyjnych cieczowców. Rozczarowująco słabo natomiast wypadł cylinder Polini Corsa (wersja AC) która mocą nie pokonała niektórych rywali z klasy SPORT. Pamiętajmy też, że wszystko zależy od odpowiednich regulacji oraz zmęczenia innych części, nawet tych najprostszych takich jak pasek, sprzęgło itp.

    #290357
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A jak poradzil sobie airsal? wie ktos?

    #290358
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ile mniej więcej jest słabszy ac od lc ??

    #290359
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Gdzie? czytałem ze speed LC jest 30% mocniejszy niż AC, ale czy to jest prawda to tego Ci nie powiem, bo nie sprawdzałem :/

    #290360
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to co ja wiem to raczej tylko minimalnie jest roznica bo mialem for race 70cmm w stallkerze a kolega mial w Aeroxie to i mnie wyprzedzil na poczatku minilalnie ale to naprawde zalezy od Regulacji wegole mnie wzprzedzil bo jestem ciezszy niz on i mnie pociol na starcie :-/ ale pozniej rowno Gilera Stalker C40 vs. Yamaha Aerox. 🙂 🙂 🙂

    #290361
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jakie obroty kreci cylinder stage6 racing

    #290362
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ok 12tył-13tył

    #290363
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dobra widziałem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button