Tecnigas next-r a q-tre.2T Różnice

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #157643 Reply
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • Postów: 230
    • Postów: 292

    Witam, czym się różnią te dwa wydechy? Różnica w cenie jest dość duża. Na którym będzie lepszy v-max, przyspieszenie? :p

    #157645 Reply
    pioneerq
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 232
    • Postów: 262

    Tez mialem ten dylemat chcialem cos lepszego kupic ale nie mialem kasy wiec kupilem qtre dzis go zalozylem i tak fajnie to wyglada v-max wiekszy o 15 km/h i przyspieszenie tez. Na 6 rolkach ma mula na stracie od 10 kop i dojdzie do 15 i znowu mul i tak do 75-80 (skuter seria tylko tlumik i przerobki wariatora). na 3 rolkach (tak jezdze juz od jakis 500 km zaczołem na stary tlumiku) mul max do 5 km/h i do 60 5 sekund 😉

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #157646 Reply
    pioneerq
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 232
    • Postów: 262
    #157681 Reply
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • Postów: 230
    • Postów: 292

    A da ktoś opinie tego next-r? 😀 a, jeszcze jedno. Jakbym wsadził taki wydech do Vitalitki 2T i do tego dał wariator np malossi multivar, musiałbym coś jeszcze wymienić, czy tylko dobrać odpowiednie rolki? 🙂

    #157712 Reply
    kargulec12
    Użytkownik
    • 59
    • Postów: 436
    • Postów: 495

    Myślę że nie.

    #157915 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    masz next-r, daje rade w mocno wysilonym silniku

    https://www.facebook.com/photo.php?v=595257433890013&set=vb.526929507389473&type=2&theater

    daje rade.
    a jakby tak jeszcze moduł odblokowac powyżej 50 to ho ho!co by to było.

    #157923 Reply
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • Postów: 230
    • Postów: 292

    A czy zmieniając wydech, i wariator na malossi będę żyłował silnik? 🙂 Chcę trochę tuningu, ale nie chce też za bardzo męczyć silnika 😛 moduł w Vitalitce jest chyba odblokowany ;p

    #157924 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    wszystkie wydechy sportowe są z natury wysokoobrotowe.

    #157938 Reply
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • Postów: 230
    • Postów: 292

    I tu się mylisz :p. Tecnigasy są niskoobrotowe 🙂

    #157944 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    może w stosunku do wydechów klasy drag i racing optymalizowanych na 12-16 tyś to tak. Natomiast w stosunku do seryjnych wydalaczy stanowczo są efektywne wyżej.

    #157947 Reply
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • Postów: 230
    • Postów: 292

    a odpowiedz mi, bo nie znam sie super na tych tuningach. Jak włoże ten wydech tecnigas i wariator i z pełnej manetki będę rzadko korzystał. Czy zakatuje silnik? Co byłoby zdrowsze? Jechanie 60km/h na seryjnym, czy na sportowym? 🙂

    #157950 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    nie ma znaczenia na jakim wydechu jedziesz tylko ile jedziesz i jak długo oraz jak to jest zestrojone.
    ew na tempo rozpędzania ma wpływ bo albo jest dopasowane do charakterystyki cylindra albo nie.

    natomiast jeżeli interesują cie prędkości 60 i 60+ to silnik się już musi pokręcić do tego.

    #158019 Reply
    pioneerq
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 232
    • Postów: 262

    tecnigas qtre jest wydechem srednioobrotym i pasuje idealnie pod 50-65cc z 70-80 moga byc problemy. ale jak ktos nie chce spalic wiecej niz 4 litry to bedzie dobry na 50cc z twardszymi sprezynkami sprzegla, lub na 3 rolkach jak kto woli.

    #158038 Reply
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • Postów: 230
    • Postów: 292

    No mi zależy i na v-maxie i na dość dobrym przyspieszeniu 🙂 a next-r jest niskoobrotowy? Zamierzam zostać przy 50ccm

    #158043 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    wg specyfikacji Tecnigasa Next-r daja rade do 100cc i efektywność ma 9500obr

    #158056 Reply
    pioneerq
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 232
    • Postów: 262

    a według mnie next-r a qtre rozni sie sposobem wykonania i materialmi np qtre moze szybciej rdzewiec ale wystarczy go pomalowac np. farba w sprayu kolor bezbarwny i juz mam wytrzyma 300% wiecej. ja go nie malowalem nie chcialo mi sie i ttak za niecaly rok sprzedaje skuter 😉

    #158062 Reply
    Filippo73
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 475
    • Postów: 477

    Q-tre i next r zardzewiały mi po takim samym czasie. Pierwsze naloty pojawiły się po dwóch – trzech tygodniach. Na next r ma trochę lepsze przyspieszenie.

    #158070 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    Next-R jest teoretycznie lepszy.

    Tutaj jest fajne porównanie i można sobie porównać efektywny zakres obrotowy.

    The Ultimate Scooter Tuning Exhaust Test (70cc Sport)

    Ale trzeba miec tez na uwadze że w innym silniku bedzie ciut inaczej.

    W każdym razie są wydechy efektywne poniżej 8000 obr (nawet przy 7100)- ale NextR do nich nie należy. I sa wydechy dające super rade przy 11-12 tyś obr. i NextR ze zwężką też do nich nie należy.

    W każdym razie widać do ile trzeba zakręcić żeby sie nimi nacieszyć

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Tecnigas next-r a q-tre.2T Różnice
Twoje informacje:




Back to top button