Tarcze Sprzęgła do Aprilii RS 125
- This topic has 20 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years, 3 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
15 grudnia 2009 dnia 22:36 #222117
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam, mam pytanie, czy ktoś zorientowany może mi powiedzieć, czy takie tarcze do RS 125 się naddadzą?
http://allegro.pl/item840379353_tarcze_sprzegla_aprilia_rs_125_rs125_rx_mx_af1.html
15 grudnia 2009 dnia 22:46 #222118Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Pisze tam: RS 125 92-08
A co do jakości to myślę, że najgorsze to one nie są 😉
Niech się jeszcze ktoś inny wypowie dla pewności …Przenosze do to czy tamto …
15 grudnia 2009 dnia 22:56 #222119Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Raczej będą ok 🙂 To komplet te 100zł ? ile tych tarczek jest ? Wiem ze do varadero 125 jedna tarczka 36 zł a są 4 a do trego jak są ?
16 grudnia 2009 dnia 19:30 #222120Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
tak, cena jest za komplet, 6 sztuk chyba, wychodzi ok. 16.5 zł za sztuke
16 grudnia 2009 dnia 20:26 #222121Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no dokładnie, bierz je :). Też muszę niedługo kupić do mojej apki-srapki ;D… a Ty masz rotaxa 122 czy 123?
21 grudnia 2009 dnia 06:54 #222122Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja mam Rotaxa 122 ale sprzęgłowo się raczej nie różnią (tak trochę OT niech ktoś w skrócie napisze różnice pomiędzy tymi silnikami)
24 grudnia 2009 dnia 15:50 #222123Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Różnica między między Rotax-em 122 a Rotax-em 123 jest banalna Rotax 123 ma tylko mocniejszy silnik bardzie wyżyłowany cylinder a Rotax 122 ma cylinder mniej wyżyłowany
24 grudnia 2009 dnia 17:00 #222124Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No i w Rotax 122 zostały poprawione te wszystkie błędy… np. to że rotax 123 miał skłonność do zacierania się a w rotax 122 już takiego czegoś niema
24 grudnia 2009 dnia 22:12 #222125Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No i w Rotax 122 zostały poprawione te wszystkie błędy… np. to że rotax 123 miał skłonność do zacierania się a w rotax 122 już takiego czegoś niema
Ale jest slabszy i kur.wa nic tego nie zatuszuje !
24 grudnia 2009 dnia 23:04 #222126Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale nikt tu się nie kłóci że jest mocniejszy 122 🙄
O ile wiem to w 123 było dużo problemów tzn. wadliwe były… dużo niedociągnięć …
A jeśli o moc chodzi to tylko o cyl.. a w tym przypadku do 122 można dać polini 160 🙄24 grudnia 2009 dnia 23:10 #222127Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Adverion napisał:
a w tym przypadku do 122 można dać polini 160 🙄
Żeby dać 160cc trzeba mieć zrobiony duł silnika tip top z dokładnie pomierzonym biecim wału, nowym korbowodem itp i tak trzeba wtedy liczyć się z częśtym zaglądanie do silnika. Czemu? większy tłok= większa masa tłoka czyli wieksze siły działające na korbowód a dokłdnie siły rozciągająca i skurczajaca korbowód.
25 grudnia 2009 dnia 01:06 #222128Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No ale chyba jest cały kit Poliniego 160ccm wraz z korbowodem itd. no nie ❓
25 grudnia 2009 dnia 01:27 #222129Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Też tak można. Można też zdobyć mapę portow z rotax 125 i prześć na cylinder rotax-a 122
25 grudnia 2009 dnia 10:34 #222130Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Adverion napisał:
ale nikt tu się nie kłóci że jest mocniejszy 122 🙄
nie chodzilo mi w tym sesię adverion 🙂 Mi chodzilo o to ze i tak 123 bym wybral mi mo ze wadliwy ale mocniejszy 😀 a kit polini moim zdaniem bez sensu trochę w chuj wieksze spalanie, mniejsza zywotnosc i wgl lepiej jakis wydeszek. Ok koniec OT bo to o tarczach sprzegla
25 grudnia 2009 dnia 12:24 #222131Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Nie no … trochę mnie rozbawiłeś 😆 … wybrał byś 123 bo mocniejszy ale się psuje ale 160 byś nie chciał bo często trzeba remontować… a to myślisz że z tym 123 inaczej jest ?
A ja właśnie bym wybrał 122 i mieć spokój że coś mi się zatrze czy przytrze czy w ogóle coś się rozsypie… mimo wszystko nowa konstrukcja lepsza bo po co miał by rotax wypuszczać nowe 122 zamiast tych 123 ❓ 🙄
A uwierz mi.. różnica między tymi 2 silnikami jest znikoma a nie jakaś kosmiczna 🙄A pro po tarczy to zadzwoń do tego pana : 696438863 I się go zapytaj o jakieś zamienniki czy coś a powinien mieć .. 🙂
25 grudnia 2009 dnia 23:45 #222132Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale zawsze cos i az tak awaryjne 123 nie sa. Koles ma apke pegaso czy jakos tak to 15 tys nastukal i dalej smiga tylko dba o to.
26 grudnia 2009 dnia 01:03 #222133Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no kto dba to ma … jak by się zaniedbało to wszystko się rozleci… ale jednak 122 muszę być lepsze pod względem konstrukcji nie koniecznie mocy… Bo po co by tak to je wypuszczali do sprzedaży ? 😉
26 grudnia 2009 dnia 01:09 #222134Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Nie to że Rotax 123 jest wadliwy tylko mniej idiotoodporny. Bo co niektórzy potrafią na zimnym 2t full cisnąć a wtedy wyżyłowany silnik najbardziej cierpi.
26 grudnia 2009 dnia 10:41 #222135Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale powiedzcie mi czemu ja w 1996 roku mam Rotaxa 122 a niektóre nowsze RS rotaxa 123?? Jak to jest wkońcu mam się cieszyć z tego, że mam 122 a nie 123?
26 grudnia 2009 dnia 10:59 #222136Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ciesz się 🙂 moze jakis swap byl ? rotax jest troszkę slabszy i ma poprawione bledy poprzednika to wszystko ;]
26 grudnia 2009 dnia 12:15 #222137Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
W sumie nie ma co tu się smucić bo tu nie ma silnika made in china 😆 😛
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.