Tarcze Sprzęgła do Aprilii RS 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #222117
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam, mam pytanie, czy ktoś zorientowany może mi powiedzieć, czy takie tarcze do RS 125 się naddadzą?

    http://allegro.pl/item840379353_tarcze_sprzegla_aprilia_rs_125_rs125_rx_mx_af1.html

    #222118
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Pisze tam: RS 125 92-08
    A co do jakości to myślę, że najgorsze to one nie są 😉
    Niech się jeszcze ktoś inny wypowie dla pewności …

    Przenosze do to czy tamto …

    #222119
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Raczej będą ok 🙂 To komplet te 100zł ? ile tych tarczek jest ? Wiem ze do varadero 125 jedna tarczka 36 zł a są 4 a do trego jak są ?

    #222120
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    tak, cena jest za komplet, 6 sztuk chyba, wychodzi ok. 16.5 zł za sztuke

    #222121
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no dokładnie, bierz je :). Też muszę niedługo kupić do mojej apki-srapki ;D… a Ty masz rotaxa 122 czy 123?

    #222122
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja mam Rotaxa 122 ale sprzęgłowo się raczej nie różnią (tak trochę OT niech ktoś w skrócie napisze różnice pomiędzy tymi silnikami)

    #222123
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Różnica między między Rotax-em 122 a Rotax-em 123 jest banalna Rotax 123 ma tylko mocniejszy silnik bardzie wyżyłowany cylinder a Rotax 122 ma cylinder mniej wyżyłowany

    #222124
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No i w Rotax 122 zostały poprawione te wszystkie błędy… np. to że rotax 123 miał skłonność do zacierania się a w rotax 122 już takiego czegoś niema

    #222125
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No i w Rotax 122 zostały poprawione te wszystkie błędy… np. to że rotax 123 miał skłonność do zacierania się a w rotax 122 już takiego czegoś niema

    Ale jest slabszy i kur.wa nic tego nie zatuszuje !

    #222126
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale nikt tu się nie kłóci że jest mocniejszy 122 🙄
    O ile wiem to w 123 było dużo problemów tzn. wadliwe były… dużo niedociągnięć …
    A jeśli o moc chodzi to tylko o cyl.. a w tym przypadku do 122 można dać polini 160 🙄

    #222127
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adverion napisał:

    a w tym przypadku do 122 można dać polini 160 🙄

    Żeby dać 160cc trzeba mieć zrobiony duł silnika tip top z dokładnie pomierzonym biecim wału, nowym korbowodem itp i tak trzeba wtedy liczyć się z częśtym zaglądanie do silnika. Czemu? większy tłok= większa masa tłoka czyli wieksze siły działające na korbowód a dokłdnie siły rozciągająca i skurczajaca korbowód.

    #222128
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No ale chyba jest cały kit Poliniego 160ccm wraz z korbowodem itd. no nie ❓

    #222129
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Też tak można. Można też zdobyć mapę portow z rotax 125 i prześć na cylinder rotax-a 122

    #222130
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adverion napisał:

    ale nikt tu się nie kłóci że jest mocniejszy 122 🙄

    nie chodzilo mi w tym sesię adverion 🙂 Mi chodzilo o to ze i tak 123 bym wybral mi mo ze wadliwy ale mocniejszy 😀 a kit polini moim zdaniem bez sensu trochę w chuj wieksze spalanie, mniejsza zywotnosc i wgl lepiej jakis wydeszek. Ok koniec OT bo to o tarczach sprzegla

    #222131
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie no … trochę mnie rozbawiłeś 😆 … wybrał byś 123 bo mocniejszy ale się psuje ale 160 byś nie chciał bo często trzeba remontować… a to myślisz że z tym 123 inaczej jest ?
    A ja właśnie bym wybrał 122 i mieć spokój że coś mi się zatrze czy przytrze czy w ogóle coś się rozsypie… mimo wszystko nowa konstrukcja lepsza bo po co miał by rotax wypuszczać nowe 122 zamiast tych 123 ❓ 🙄
    A uwierz mi.. różnica między tymi 2 silnikami jest znikoma a nie jakaś kosmiczna 🙄

    A pro po tarczy to zadzwoń do tego pana : 696438863 I się go zapytaj o jakieś zamienniki czy coś a powinien mieć .. 🙂

    #222132
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale zawsze cos i az tak awaryjne 123 nie sa. Koles ma apke pegaso czy jakos tak to 15 tys nastukal i dalej smiga tylko dba o to.

    #222133
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no kto dba to ma … jak by się zaniedbało to wszystko się rozleci… ale jednak 122 muszę być lepsze pod względem konstrukcji nie koniecznie mocy… Bo po co by tak to je wypuszczali do sprzedaży ? 😉

    #222134
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie to że Rotax 123 jest wadliwy tylko mniej idiotoodporny. Bo co niektórzy potrafią na zimnym 2t full cisnąć a wtedy wyżyłowany silnik najbardziej cierpi.

    #222135
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale powiedzcie mi czemu ja w 1996 roku mam Rotaxa 122 a niektóre nowsze RS rotaxa 123?? Jak to jest wkońcu mam się cieszyć z tego, że mam 122 a nie 123?

    #222136
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ciesz się 🙂 moze jakis swap byl ? rotax jest troszkę slabszy i ma poprawione bledy poprzednika to wszystko ;]

    #222137
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    W sumie nie ma co tu się smucić bo tu nie ma silnika made in china 😆 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button