Tarcie pochodzace z przekladni Malaguti f12

co to moze byc za dziwny dzwiek z przekladni? jak kope to taki jest nagralem dzwiek tego przepraszam za jakosc https://www.youtube.com/watch?v=eGS8RfHLLb4&feature=em-upload_owner
nie odpalam go bo sie boje ze cos powazniejszego sie stanie dodam ze to kolo od rozrusznika jest zlamane wsadzilem zeby wariator troche dociagnal tak wyglada ten kawalek czy to moze byc od tego czy cos grubszego? dodam ze to jest malaguti f12

linki nie działają a my nie wróżki.
czyli kicha panie ze zdalnej pomocy. utrudniłeś nam zadanie na maxa

przepraszam juz wszystko powinno dzialac

Wombat napisał:

linki nie działają a my nie wróżki.
czyli kicha panie ze zdalnej pomocy. utrudniłeś nam zadanie na maxa

fajny dźwięk. Przypomina szorowanie telefonem po chodniku

Wombat napisał:

fajny dźwięk. Przypomina szorowanie telefonem po chodniku

dokladnie taki dzwiek tylko oczekuje pomocy a nie porównania...

obawiam sie że ze względu na jakość i brak obrazu ciężko określić co to jest.

Wombat napisał:

obawiam sie że ze względu na jakość i brak obrazu ciężko określić co to jest.

ale po co ci obraz?
wystarczy tylko dzwiek. co ty chcesz widziec? zamknieta przekladnie?

najchetniej otwartą. liczysz na to że kopiesz w kopniak , nagrywasz tosterem z przesterowanym mikrofonem a ktoś ci zdiagnozuje to na słuch? To nie konserwatorium muzyczne z klasą dla geniuszy grających ze słuchu

Wombat napisał:

najchetniej otwartą. liczysz na to że kopiesz w kopniak , nagrywasz tosterem z przesterowanym mikrofonem a ktoś ci zdiagnozuje to na słuch? To nie konserwatorium muzyczne z klasą dla geniuszy grających ze słuchu

nie moge otworzyc przekladni bo nie mam rozrusznika wiec to odpada
ale jak masz chec pomóc to moge "glebiej"opisac moj problem

nie opisuj, otwórz NAPĘD (bo przekładnia to zasadniczo jest z tyłu przy kole), ruszaj , kręć (może powoli wiertarką) , nasłuchuj, naciskaj, wyciągaj, podważaj - SZUKAJ LUZÓW
znajdziesz to będziesz wiedział co jest. A jak wiesz co masz zepsute to przy okazji to wymień od razu

Wombat napisał:

nie opisuj, otwórz NAPĘD (bo przekładnia to zasadniczo jest z tyłu przy kole), ruszaj , kręć (może powoli wiertarką) , nasłuchuj, naciskaj, wyciągaj, podważaj - SZUKAJ LUZÓW
znajdziesz to będziesz wiedział co jest. A jak wiesz co masz zepsute to przy okazji to wymień od razu

dobra,a powiedz mi czy ten kawalek Metalu to jest chyba bendix czy jak to tam ma czy to moglo zablokowac wal? bo jak jechalem to wlasnie mi sie zablokowal

jeżeli to przedtem było to:

to jest to coś w rodzaju bendixa - sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika
komplet gratów (w dwu wariantach sprzęgła - lekki i ciężkie) wygląda tak:

i owszem, to może wydawać takie dzwięki przy kopaniu a przy próbie rozruchu jego niewyważenie, niedziałanie na pełnym obwodzie i odstające kawałki może skrzywić lub uszkodzić wał


Wombat napisał:

jeżeli to przedtem było to:

to jest to coś w rodzaju bendixa - sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika
komplet gratów (w dwu wariantach sprzęgła - lekki i ciężkie) wygląda tak:

i owszem, to może wydawać takie dzwięki przy kopaniu a przy próbie rozruchu jego niewyważenie, niedziałanie na pełnym obwodzie i odstające kawałki może skrzywić lub uszkodzić wał

a ten bendix trzeba gdzies przykrecasz czy poprostu zakladasz wariator na to i git? odpalilem i chodzi tylko kopka sie trze ten caly mechanizm co dotyka wentylatora obciera jak sciagam przekladnie to nic nie trze

wentylator to chyba jest z drugiej strony silnika nie, ew pompa wody?
to się zakłada, po prostu na wał sie naniza i sobie siedzi.o to sie opiera pokrywa wariatora

Wombat napisał:

wentylator to chyba jest z drugiej strony silnika nie, ew pompa wody?
to się zakłada, po prostu na wał sie naniza i sobie siedzi.o to sie opiera pokrywa wariatora

to co jest przed wariatorem przeciwtalerz sie mowi chyba na to ale to wyglada jak wentylator xd mniejsza a co polecasz z ta kopka? bo jak odpala to sie kreci ten caly przeciwtalerz a zareazem obciera o ten zabierak od kopki trzeba to dokupic czy nasmarowac?cokolwiek

poskładać porządnie we własciwej kolejności na sprawnych częściach