Szlif czy nowy cyl??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #220340
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam, zbliżają się ferie więc będę miał trochę czasu aby zrobić mojego piaggio zip AC 🙂 2 lata temu zrobiłem mu szlif cylindra(od razu dałem 2 bo 1 by nie wydał) wtedy jeszcze nie się znałem i kupiłem 1 lepszy tłok(prawdopodobnie jest to chinol..)
    1 sezon chodził bez zarzutu ale gdy załorzyłem mu tecnigasa next-r i gaźnik 17,5 zaczęło się piłowanie… Może nie będziecie mi wierzyć ale na prostej osiągałem prędkość ponad 90km/h licznikowe. Niestety 2 sezon po szlifie i mój zip już nie miał komprechy i siły 🙁
    I teraz mam problem, zrobić 3 szlif i kupić tłok vertexa czy kupić nowy cylinder 50cmm.
    Zipa nie będę dalej tuningował a chciał bym jeszcze 1 sezon nim polatać 🙂 Oczywiście cylinder jest w nim orginalny a przebiegu to dokładnie nie wiem ile ma 🙁 (coś koło 10~12tyś)
    Proszę o poradę doświadczonych ludzi 🙂

    #220341
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    michasekk napisał:

    Może nie będziecie mi wierzyć ale na prostej osiągałem prędkość ponad 90km/h licznikowe.

    Czemu mamy nie wierzyć? Ja serią osiągałem 90km/h licznikowe 😀

    A co do cylka, to według mnie nie opłaca się kupować cylka 50ccm, jeśli już chcesz koniecznie nowy to już siędemdziesiątkę 🙂
    No i zależy jaką kasą dysponujesz 😉

    #220342
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No w sumie kasy to za bardzo nie mam, no ale jak 70cmm to dalej łożyska będą siadać itp…

    #220343
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    masz zamiar tylko 1 sezon przelatać ? to ja bym zrobił szlif a nie nowy cyl.. no dużo tu zależy czy dysponujesz większą czy mniejszą kasą …

    michasekk napisał:

    Może nie będziecie mi wierzyć ale na prostej osiągałem prędkość ponad 90km/h licznikowe.

    Ja cię zaskoczę bo osiągłem swoim 100km/h a nawet lepiej licznikowe full serią tylko z wariatorem Polini SpeedControl i wydymałem wtedy Derbi Sende praktycznie nową odblokowaną z zębatkami na v-max.. 😛 ale to tylko raz mi się tak udało… po dalszym tuningu skuter stracił kompresję i już tak nie śmiga tylko 85-90km/h licznikowe…

    #220344
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja też bym szlifa robił i dobry tłok do tego

    #220345
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja bym jednak wolał nowy cylinder 😀 3 szlif .. hmm .. w moim paxie dało się tylko dwa zrobić, ; < .. Chociarz jak tylko 1 sezon to moze i lepiej zeby szlif i dobry tłok .. Ale ja i tak bym wolał nowego cylka : D

    #220346
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jednak decyduję się na szlif. Znacie Może jakiś dobry sklep z tłokami vertex oprócz allegro?? A tak przy okazji gdy będę już miał cylinder wyjęty będę mógł w nim cos przerobić?? Wypolerowanie kanału wylotowego coś daje w praktyce??

    #220347
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #220348
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    W tych sklepach nie ma tłoków vertex… 🙁

    #220349
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    zadzwoń a powinni mieć … a jak nie to allegro… na http://www.sklep.mieloch.pl na pewno mają tylko musisz zadzwonić/napisać i ci sprowadzą albo po prostu mają w sklepie a na stronie nie ma 😉

    #220350
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #220351
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No wielkie dzięki 🙂 A co powiecie jeszcze na firmę Barikitą?? Czy jest na takim samym poziomie co vertex jeśli chodzi o wykonanie i jakość??

    #220352
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Słabsze o ile dobrze kojarzę 😉
    I mniej popularniejsze :p

    #220353
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dzięki za pomoc 🙂 Będzie szlif i vertex. Temat do zamknięcia

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button