Szlif Cylindra, pytanie

Witam
Na cylindrze firmy stage6 mam lekkie przytarcie, przez to ciągnie mi spaliny do środka.
tłok ma też jedną rysę.
Mam takie pytanie, a mianowicie:
Nie chcę wymieniać cylindra i tłoku gdyż kupiłem je za około 550 zł
Jeżeli oddam cylinder do szlifu, to da mi to coś ?? jeśli tak to co mam zrobić z tłokiem ?
wymienić ?

Jeżeli zrobisz szlif w renomowanym warsztacie, cylinder będzie jak nowy. Musiałbyś kupić nadwymiarowy tłok, na 1-y szlif. Ale jeśli ryska na starym tłoku jest niewielka, wystarczy wygładzić ja drobnoziarnistym papierem ściernym i spróbować czy dało to jakiś efekt, z reguły taki zabieg pomaga.

Jeśli cylinder ma przewidziany nad wymiar to możesz oddać do szlifu ale do tego musisz dokupić nadwymiarowy tłok i pierścienie. W sumie nie wiem czy będzie dużo taniej.

A gdzie mogę kupić taki nadwymiarowy tłok ??]

Części kupuję w sklepie s-x-t.pl

Dowiedz się w swoim sklepie, jeśli nie to może oni powiedzą gdzie.

Miałem cylinder od stage6.
Tłok musi być też od stage 6 ?? czy nie ?
Bo znalazłem taki, nadwymiarowy na 70cm3
http://allegro.pl/tlok-do-cyl-minarelli-70-zamiennik-polini-47-4mm-i2260603774.html

lukax123 napisał:

Miałem cylinder od stage6.
Tłok musi być też od stage 6 ?? czy nie ?
Bo znalazłem taki, nadwymiarowy na 70cm3
http://allegro.pl/tlok-do-cyl-minarelli-70-zamiennik-polini-47-4mm-i2260603774.html

Tłok nie musi być taj samej firmy, ale musisz wziąć pod uwagę to, czy twój cylinder to 50-ka? żeby po powiększeniu średnicy, żeliwna tuleja nie została zbyt cienka, bo może pęknąć w trakcie wykonywania szlifu, lub co gorsza podczas jazdy.

cylinder 70-tka, nigdy nie szlifowana.
tuleja wydaje się być dosyć grubą

lukax123 napisał:

cylinder 70-tka, nigdy nie szlifowana.
tuleja wydaje się być dosyć grubą

w takim razie będzie dobry ;)