Szlif Cylindra Kawasaki KX 80 2T
- This topic has 5 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 3 years, 9 months temu by .
Wyświetla 1 wpisów z $
Wyświetla 1 wpisów z $
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Witam. Mam kilka pytań co do szlifu cylindra. Jestem posiadaczem kawasaki kx 80 2T ostatnio byłem na torze i spadła mi bardzo moc w tym crossie postanowiłem że zajrzę do środka co się okazało jest rysa dosyć sporawa na cylindrze i teraz mam pytanie jeśli oddam cylinder do szlifowania muszę kupić jakiś inny większy tłok i pierścienie? Czy oryginał od kawasaki kx 80 z tym samym rozmiarem nie wiem nie znam się przychodzę po radę (nie wiem czy to ten dział jeśli nie proszę o pszeniesienie)
szlif sie wykonuje w jednj z kilku klas rozmiarowych. potrzebujesz nowy tłok z pierścianiemi odpowiedni do nadwymiaru np na pierwszy szlif, drugi szlif..itd
co nie znaczy że juz przy pierwszym szlifie nie musieli go zrobic od razu na nadwymiar z drugiego szlifu
Kx80 to Alu w nicasilu czyli nadwymiar i nowy nicasil Bedom koszta.
aaa . jak nicasil to nie ma mowy o szlifie w zasadzie bo koszty krycia nicasilem po szlifie sa abstrakcyjne. wymienia sie cylinder na nowy
Jest wombacie bo nowy to 2500-3000 więc albo szlif i nicasil albo tulejowanie może też szukać po regeneracji koszt 1300 w górę
Moje ostatnie doświadczenia i informacje z kryciem cylindrów nicasilem są z 2013 roku.
U nas nikt tego nie robił dobrze wiec cylindry były wysyłane do Niemiec, Holandii, UK. Najbliżej i najtaniej było w Czechach ale ich robota to była loteria. Koszt zrobienia tego sensownie (wtedy w 2013) to od 1100zł w górę za samą powłoke.