System audio w schowku.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Toros System audio w schowku.

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  patryk2152 7 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Brainwashed
    Brainwashed
    Użytkownik

Witam serdecznie , piszę z wielką prośbą o pomoc w stworzeniu systemu audio w moim skuterku . Nie chodzi mi o słuchanie muzyki w czasie jazdy Czy też dla szpanu , chodzi mi o to by było praktyczne . Gdy organizowane jest np: ognisko , czy jakieś spotkanie z kilkoma osobami , sami rozumiecie hehe 😉
    Prosił bym o pomoc gdyż jestem zielony w tym , ( dobór głośników wzmacniacza czy coś jeszcze ).
    Dziękuje za przeczytanie i zapraszam do wypowiedzi na ten temacik pozdrawiam 😉

patryk2152
    Użytkownik

Siemanko.Oczywiscie ze system audio jest praktyczny na rozne spotkania ale jesli chcesz zrobic samodzielnie to po 1. musisz wymiezyc wlasny schowek ktory puzniej wytniesz na plycie tu załaczam ci kilka linkow do tego tematu:
    1.http://www.youtube.com/watch?v=nPSq02KXS0s tu masz pokazane co i jak robic a glosniki i wzmacniacze tez ci dolacze
    2.http://allegro.pl/listing.php/search?string=audio+do+skutera&category=0&sg=0 To juz bedzie od Cb zalezalo jakie głosniki sobie zamontujesz i wzmacniacz wazne jest to zeby tobie sie podobało.pzdr i zapraszam do forum spotkania skuterow

Średnie zużycie paliwa 2.68 l/100km

Czytaj
    REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.