Sym xs 125 k 2008r. – Nie odpala, paliwo nie dochodzi do cylindra.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Sym xs 125 k 2008r. – Nie odpala, paliwo nie dochodzi do cylindra.

Ten temat zawiera 48 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe DobryChrześcijanin DobryChrześcijanin 6 dni, 10 godzin temu.

Oglądasz 9 postów - 41 przez 49 (z 49 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #677858
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 444

    Przecież HS1 pasuje do gniazda H4. Żarówkę ba20d zapewne ma włożoną do gniazda żarówki a gniazdo w lampę i lampa pewnie ma Gniazdo H4 chyba, że jednak nie to nie było tematu.

    Nie pomagam na priv 😉
    #677876
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 333

    odwrotnie.
    To H4 wepchniesz w gniazdo HS1 ale może sie lekko przekręcać.
    Natomiast HS1 nie wsadzisz w klosz do H4 (HS1 ma za szeroką „łyche” na górze).
    dgf

    a jeszcze na dole może się krzywo opierać o gniazdo – zalezy czy jest mocno wycieta i mu wszystko jedno czy bardzo precyzyjne
    dfdf

    A jeszcze są H4U – z węższym bocznym ramieniem. I te chińczycy kochają…
    sdsd

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #677877
    Zdjęcie profilowe DobryChrześcijanin
    DobryChrześcijanin
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Panowie ja nie chcę nic przerabiać czy zaginać blaszek. Chcę żarówkę włożyć i przekręcić. I ma siedzieć. Bez kombinowania. Nie chcę stopić klosza lampy lub zjarać instalację. Czyli najlepsza opcja póki co ten philips 30 % światła więcej. Może jeszcze coś znajdę. Dzięki serdeczne za info.

    #679312
    Zdjęcie profilowe DobryChrześcijanin
    DobryChrześcijanin
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Dzień dobry panowie ponownie. Mam zmartwienie:
    Wymieniłem płyn hamulcowy. I hamuje bardzo dobrze (nawet lepiej niż wcześniej). Ale…

    Hamulec zaczyna „brać” dopiero na końcu. Wcześniej klamka w połowie hamowała już na 70 %. A teraz nic, nic, nic, 10 %, 20 %, 100%. Jak tą klamkę „utwardzić”, żeby hamowała wcześniej ?

    #679316
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 444

    prawidłowo odpowietrzyć układ hamulcowy

    Nie pomagam na priv 😉
     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #679318
    Zdjęcie profilowe DobryChrześcijanin
    DobryChrześcijanin
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Co zrobić, by było prawidłowo ?

    Zostawiłem na noc wciśniętą klamkę trytytką, coś tam dało, ale słabo…

    #679370
    Zdjęcie profilowe DobryChrześcijanin
    DobryChrześcijanin
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Problem polega na tym, że klamka nie twardnieje przy pompowaniu.
    Z zacisku leci czysty płyn bez bąbelków, natomiast powietrze wydostaje się górą przez zbiorniczek przy zaciskaniu klamki. Co zrobić ?

    #679372
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 333

    wymienić zbiorniczek, wymienić uszczelki – zależy gdzie zasysa

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #679374
    Zdjęcie profilowe DobryChrześcijanin
    DobryChrześcijanin
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Układ już jest zapowietrzony. Motyw jest taki, że przy otwartym zbiorniczku przy zaciskaniu klamki lecą bąbelki lub strzela nawet płyn w górę. Na dole w wężyku przy odpowietrzniku leci płyn czyściutki bez najmniejszego bąbelka. To jest właśnie utrapienie.

Oglądasz 9 postów - 41 przez 49 (z 49 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie